ccwrc Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Mam pytanie do osób które u siebie walczyły z wyciem swoich Foresterów. Czy wasze problemy wyglądały podobnie? Wydaje mi się że to nie jest dźwięk wiatru a raczej coś dobiegającego z napędu auta ale chciałem to skonsultować z wami. Miałem, wiem co jest grane. Jutro postaram się zrobić zdjęcia i opisać co i jak trzeba zrobić, żeby nie piszczało. Więc... Zgodnie z obietnicą: jesli chodzi o prędkości od 100 w górę (trójkąt odzywa się wcześniej) to najbardziej prawdopodobne są 2 przyczyny. pierwsza: Odkształcona uszczelka szyby czołowej (zdarza się już w pewnym wieku). Można ją albo wymienić, albo przykleić na odcinku (niestety do lakieru), który zaznaczyłem na czerwono, np. klejem kauczukowym - później łatwo schodzi jeśli trzeba będzie oderwać. Druga. Bardziej prawdopodobna przy tych prędkościach i dźwięk bardziej na to wskazuje. Pomiędzy tym czarnym relingiem a dachem znajduje się piankowa uszczelka. Brak części tej uszczelki (wykruszyła się ze starości lub, została wepchnięta lub uszkodzona przy demontażu) na odcinku, który zaznaczyłem na czerwono powoduje bardzo głośny pisk od 100-130 w górę. Czasami podczas deszczu limit zwiększa się w górę - woda wypełnia ubytek, ale zostaje wypchnięta przez pęd powietrza. Jak szybko i prosto stwierdzić co jest nie tak? Kupić łatwo odrywalną malarską taśmę maskującą i po kolei zaklejać newralgiczne elementy (strona lewa, strona prawa). Po zaklejeniu pewnego elementu nastaje błoga cisza i wtedy dokładnie wiadomo co jest grane. P.S. te czarne plastikowe relingi z przodu na dachu pracują. Jeśli zostawicie Forka w słońcu (dziś 36 stopni) na kilka godzin to będzie można zaobserwować jak odstają na środku od karoserii na około 2-3mm i po lewej i po prawej stronie. Nie ma się co bać, to normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harnaś Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Miałem identyczny dźwięk i pojechałem z tym do gości montujących szyby którzy podkleili uszczelkę przedniej szyby od podszybia wzdłuż słupka ,to pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 A tak z innej beczki ale w podobnym temacie, pękła mi od kamienia przednia szyba w foresterze z 2012 roku, wymienić w ramach euroglas np,czy tylko oryginał? Tylko cena euroglas to 915 zł z montażem, a oryginał to 2100 pluz 750 zł za montaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Wycie w Foresterach SG jest bardzo popularne, powietrze pod cisnieniem odchyla z w przednim gornym rogu uszczelke i dmucha pod nia. Od strony dachu krawedz uszczelki wibruje w miejscu gdzie powietrze ulatuje... TTTM, ale po uszczelnieniu masa uszczelniajaca do szyb jest spokoj na lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 A tak z innej beczki ale w podobnym temacie, pękła mi od kamienia przednia szyba w foresterze z 2012 roku, wymienić w ramach euroglas np,czy tylko oryginał? Tylko cena euroglas to 915 zł z montażem, a oryginał to 2100 pluz 750 zł za montaż To kup szybę i zamontuj w normalnym sereisie Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się