Krzysiek_WAWA Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Pozdro dla srebrnej uturbionej imprezy kombi, co dziś rano na siekierkowskim robiliśmy slalomik.A tak przy okazji to kolego nie ma sensu w mieście włączać tylnych przeciwmigielnych bo to tylko razi tych z tyłu. Ja również pozdrawiam, bardzo miło się jechało. Co do tylnego przeciwmigielnego to masz racje, ale jak zjeżdzaliśmy z wiaduktu przy marsa to tak pięknie to nie wyglądało na moście.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Krzysiek_WAWA, jeździsz na przeciwmgielnych w mieście? Ale amatorka... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Krzysiek_WAWA kapelusz już masz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip Cz Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Co się śmiejecie z chłopaka. Z tyłu też trzeba widzieć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek_WAWA Posted November 20, 2007 Author Share Posted November 20, 2007 Krzysiek_WAWA, jeździsz na przeciwmgielnych w mieście? Ale amatorka... Przemeq, trzeba mieć aby jeździć, jak się nie ma to tylko zazdrość wzbira Krzysiek_WAWA kapelusz już masz? Nie mam i raczej mieć nie będę.... PS. Zapraszam o 7 rano w okolice Warszawa to pogadamy czy te światła się nie przydają........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip Cz Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 PS. Zapraszam o 7 rano w okolice Warszawa to pogadamy czy te światła się nie przydają........ Jak widzisz w lusterku samochody z tyłu, to znaczy, że je oślepiasz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek_WAWA Posted November 20, 2007 Author Share Posted November 20, 2007 Akurat w okolicach nie było rano nic widać, a na siekierkach niechcący tylny mi się włączył w momencie jak przód włączyłem.... jak się jedzie szybciej to wole być widoczny...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip Cz Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 jak się jedzie szybciej to wole być widoczny We mgle? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Krzysiek_WAWA, przeze mnie przemawia czysta zadrość, bo JDM'owe światła tylne nie mają przeciwmgielnego :roll: Więc nawet gdybym chciał to i tak nie mogę włączyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
foreks Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 od 10Y nie widzialem w warszawie takiej mgly, by uzasadniala uzycie swiatla przeciwmgielnego. ani tylnego, ani tym bardziej przednich. zawsze mam wrazenie, ze ten co oslepia od tylu, to oferma, bo albo jest slepy, albo wlaczyl przypadkowo, a ci od oslepiania przednimi to, szkoda slow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gimof Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 To w Warszawie,... przykład z ostatniej soboty z Poznania. Mgła na poziomie: nic nie widać 2m do przodu i do tyłu :!: Dopiero w ścisłym centrum trochę się to rozeszło. Niestety światła długie na przodzie nie pomagały... zastanawiałem się czy z tyłu moje przeciwmgielne było widoczne przynajmniej na 50m... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yarpen Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Niestety światła długie na przodzie nie pomagały... jak dałeś długimi we mgłę to dziwne by było żebyś cokolwiek widział chyba że nie zrozumiałem posta :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
gimof Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Yarpen nie mam przeciwmgielnych z przodu, więc próbowalem wszystkiego po kolei. Nic nie działało... dlatego wiem, że czasami się przydają, nie tylko na tyle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yarpen Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Yarpen nie mam przeciwmgielnych z przodu, więc próbowalem wszystkiego po kolei. Nic nie działało... dlatego wiem, że czasami się przydają, nie tylko na tyle Jakoś trzeba sobie próbowac radzić :smile: a żeby nie było oftopa to... Pozdrawiam serdecznie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
barbie Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Yarpen nie mam przeciwmgielnych z przodu, więc próbowalem wszystkiego po kolei. Nic nie działało... dlatego wiem, że czasami się przydają, nie tylko na tyle Że się powymandrzam. Przekonanie że przednie mgielne (zazwyczaj zamontowane w przednich zderzakach, czyli nisko) służą do poprawiania widoczności jest ciut mylne. Te światła są po to, żeby po ćmaku w bardzo gęstej mgle ułatwić zlokalizowanie krawędzi jezdni, którą kierować się należy żeby z drogi nie wypaść. I dlatego są tak nisko, bo światła mijania nie zawsze tam docierają. Wcale ani trochę nie służą do bycia lepiej widocznym. Przenikanie tego światła we mgle jest niewiele większe od normalnych swiateł mijania, choćby dlatego, że im nizej tym mgła gęstsza. Są za to doskonałymi oślepiaczami - kiedy zbliża się pojazd z zapaloną elektrownią na dziobie, światło rozproszone we mgle lub odbite od nawierzchni dodatkowo utrudnia jazdę tym z naprzeciwka. Słowem - przednie przeciwmgielne to zło No bo że nie służą do lansu to chyba jasne A skoro już w tym wątku: Pozdrowienia dla kierowniczki granatowej Imprezki wolnossącej WIcoś skręcającej z Chełmskiej w Sobieskiego o 19.20. Stanie na sprzęgle + wsteczny przez całe światła autu fajnie nie robi Chociaż i tak przypuszczam że kierowniczka tu nie bywa Zaraz potem bo o 19.22 pozdrowienia dla WRX-a WNcoś z gołym tyłkiem na Sikorskiego, co go minęłam z prawej Link to comment Share on other sites More sharing options...
gimof Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Szacunek dla tej Pani w róziowym :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip Cz Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 barbie, Podpisuję się pod tym co napisałaś o światłach. Przeciwmgielne nic nie dają w normalnej jeździe. Kilka razy próbowałem włączać na trasie, i jedyne co lepiej było oświetlone, to droga 3 metry przed samochodem. Myślę, że jazda na przeciwmgielnych, gdy widoczność przekracza te przepisowe 50m (oczywiście na oko, a nie z centymetrem), to zwykłe wieśniactwo. Kierowcy, którzy tak jeżdżą, to zazwyczaj buraki typu "dopłaciłem to świecę, a ci, którym to przeszkadza o ciule, których nie było stać i jakby mieli, to też by świecili". EDIT: literufka Link to comment Share on other sites More sharing options...
pumex1 Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 odpalcie GT-kowe przeciwmgielne i sluchajcie wiazanek idacych od TIR-owcow na CB. Dziwnym trafem to ich najbardziej oslepia :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł_P Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 ech... gdyby tak wszystkie kobiety znały się na samochodach i przepisach :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip Cz Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 odpalcie GT-kowe przeciwmgielne i sluchajcie wiazanek idacych od TIR-owcow na CB. Dziwnym trafem to ich najbardziej oslepia :roll: Jak bym miał prowadzić ranking, to właśnie w GTku oślepiają najbardziej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek_WAWA Posted November 20, 2007 Author Share Posted November 20, 2007 odpalcie GT-kowe przeciwmgielne i sluchajcie wiazanek idacych od TIR-owcow na CB. Dziwnym trafem to ich najbardziej oslepia :roll: Pumex1, masz racje, ale to kwesia tylko 2 podkładek i już nic nie oślepia, sprawdzone;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzysiek_WAWA Posted November 20, 2007 Author Share Posted November 20, 2007 odpalcie GT-kowe przeciwmgielne i sluchajcie wiazanek idacych od TIR-owcow na CB. Dziwnym trafem to ich najbardziej oslepia :roll: Jak bym miał prowadzić ranking, to właśnie w GTku oślepiają najbardziej. A tak wrazając do oślepiających aut, to nie ma nic gorszego jak źle ustawione światła i przewatowane żarówki lub xenony.... Wtedy nawet GT wysiada.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip Cz Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 A tak wrazając do oślepiających aut, to nie ma nic gorszego jak źle ustawione światła i przewatowane żarówki lub xenony.... Wtedy nawet GT wysiada.... To prawda. Najlepsze są takie mrugające na dziurach . Albo projektorowe w krótkich samochodach (poprzednie Punto). Jeszcze jeden grzech to taki, że ludzie często nie wiedzą, że mają regulowane światła i nie opuszczają ich jadąc z teściową na wakacje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rrosiak Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 odpalcie GT-kowe przeciwmgielne i sluchajcie wiazanek idacych od TIR-owcow na CB. Dziwnym trafem to ich najbardziej oslepia :roll: Skoro główną przyczyną oślepiania jest światło odbite od mokrej nawierzchni, to właśnie Ci którzy siedzą najwyżej, dostają najbardziej po oczach. A tak wrazając do oślepiających aut, to nie ma nic gorszego jak źle ustawione światła i przewatowane żarówki lub xenony.... Zazwyczaj te po "wieś-tjuningu", bez systemu automatycznego poziomowania i spryskiwaczy. Zresztą te w OBK też są beznadziejne, bo automatyczne poziomowanie działa tylko w chwili włączania reflektorów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip Cz Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 bez systemu automatycznego poziomowania i spryskiwaczy Co dają spryskiwacze w kontekście oślepiania? W ogóle coś mi się obiło o uszy, że do xenonów muszą być spryskiwacze. To prawda? A może jakoś wydzielić wątek, bo się trochę oftop zrobił? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now