subar_u Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 witam. moze to blachostka ale strasznie denerwujaca. moze ktos ma ten sam problem w legacy. czy u was tez tak zaparowywuje? rano nerwica mnie bierze. moze jakies rady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nor-b Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 może filtr przeciwpyłkowy jest już brudny, jeżeli tak to masz odpowiedz. Może gdzieś wilgoć dostajesię do srodka i np. masz mokrą wykłądzinę pod dywanikami Pozdr. Norbert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subar_u Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 a gdzie sie ten filtr znajduje? jak go wyjac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 subar_u, pod schowkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 subar_u, sprawdz jeszcze czy nie jezdzisz na zamknietym obiegu nawiewu. Czasem sie o tym zapomina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 subar_u, ten Legacy to z którego roku i masz klimę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 u mnie to byl dlugo nie wymieniany filtr kabinowy. roznica kolosalna. pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 jak filtr nie pozmoze, to w suche dni temparatura na max i wyziew na podloge. jak i to nie pomoze, to pewnie woda jest w kanalikach odprowadzjacych wilgoc z klimy, wiec udroznij je - jezeli klima jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberto Opublikowano 20 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2007 ..subar_u proponuję porządnie umyć płynem do mycia, szybę od środka auta. Zdziwisz sie jak zobaczysz białą "pieluchę", jesli palisz w aucie to powinno znacznie pomóc.... :wink: roberto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Okres jesienno-zimowy to okres mokrych butów i dywaników - do tego jak rano wsiadasz do auta nachuchasz i dasz ogrzewanie na maxa to szyby szybko parują i jest to normalne. Problem się pojawia jak nagrzanym autem jedziesz, nawiew działa a szyby dalej parują - wtedy coś jest nie tak. Sprawdzanie zacząłbym od filtra kabinowego, a skończył na nagrzewnicy. Może też być podciekająca uszczelka przedniej szyby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 W te jesienno-wiosenne dni i nocki niestety tak będzie non stop. A jeszcze bardziej pogłębia fakt jazdy na krótkich odcinkach gdzie nie nadąży autko się nagrzać. subar_u Zwróć uwagę, iż z zimnego tłumika zawsze paruje a po nagrzaniu się jest ok. Ciepła kabina powoduje, iż para skrapla się wewnątrz i w całym aucie masz wigoć. Masz garaż zostawiaj na noc uchylone szyby. Nie masz garażu przed zgaszeniem autka na noc wystudź kabinę - sprawdzone - pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 1. Brudny filtr pyłkowy - odkręć schowek przed fotelem pasażera, wyjmij filtr, albo o razu go wymień i zobacz, czy będzie lepiej. 2. Mokre dywaniki pod nogami - wysusz albo na zimę wymień na gumowe. 3. Mokra tapicerka wewnętrzna, np. podsufitka z powodu cieknącego szyberdachu (u mnie tak było), podłoga bagażnika. 4. Piach i kurz wewnątrz auta adsorbuje dużo wilgoci, która przy chłodzie powoduje parowanie szyb - odkurz wnętrze, wszystkie zakamarki. 5. Rzadko - niesprawny przełącznik/kryza obiegu zamkniętego wentylacji. 6. Nie stosuj ŻADNYCH środków zapobiegających parowaniu szyb - masakra, efekt najczęściej jest odwrotny. Dobrze umyj szyby wewnątrz płynem do mycia naczyń, albo czymś podobnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Dobrze umyj szyby wewnątrz płynem do mycia naczyń, albo czymś podobnym. Chyba płynem do mycia szyb. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 a może szamponem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 A propos jeśli jesteśmy przy temacie filtrów przeciwpyłkowych , występują modele w których ich niema? Bo z silnikiem 1,6 ( wysadzeniem go w kosmos ) i wsadzeniem 2,0 z kompem i zrobieniem tak żeby to CHODZIŁO poradziłem sobie w tydzień, ale filtra znaleźć nie mogę... znaczy niema? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 dycha, Bardzo wiele modeli z drugiej połowy lat 90' nie ma takiego filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Znaczy już nie szukam.... dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi