samochodzik Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 czy ktos z Was przerabial przelozenie czegos takiego http://moto.allegro.pl/item266098775_im ... 0_obr.html czy to jest plug and play, czy raczej problem and problems :?: :?: :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Saint ma takie wskażniki w swoim GT'ku. Z tego co się dowiadywałem to nie jest plug and play, ale jest w miarę bez problemowy montaż. Trzeba kilka kabelków przelutować. Ja już dawno bym założył takie wskażniki, ale silnik nie kręci mi się do 8k rpm, i jakoś dziwnie by to wyglądało :wink: BTW w UK taki set kosztuje połowe tej ceny z Allegro :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 samochodzik, wiadomy elektornik w wiadomym miejscu CI to podepnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
samochodzik Posted November 20, 2007 Author Share Posted November 20, 2007 samochodzik, wiadomy elektornik w wiadomym miejscu CI to podepnie. no i wszystko jasne tylko zgodnie z sugestia matiego poszukam na ebay'u Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Tak najlepiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 ale silnik nie kręci mi się do 8k rpm zaden problem. Zakladaj strokera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 zaden problem. Zakladaj strokera Spokojnie, i na to przyjdzie czas Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin@klubsubaru.pl Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 ale silnik nie kręci mi się do 8k rpm zaden problem. Zakladaj strokera A od kiedy to stroker kręci się wyżej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Wydawało mi się że stroker kit Jun'a może się kręcić wyżej niż seria (z odpowiednimi modami głowic). Ale możliwe że się mylę bo narazie tylko pobierznie o tym czytałem. The rpm limit on my 2.3 for example is 8500rpm but I keep it to 8000 as I'm using std Sti5 valve gear. oczywiscie Andy ma zamknięty blok EJ22, i głowice z osprzętem z STi V5. Ja bardzo bym chciał podnieść odcięcie do 8k, bo myśle że to by ładnie współgrało z moją skrzynią biegów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 mati, możliwe że może wyzej niż seria GT, ale co do zasady do kręcenia wyżej stosuje się raczej de-strokery. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Azrael, jasne, im większa pojemność tym trudniej osiągnąć wysokie obroty, ale taki 2.2 lub 2.33, kręcący się do 8k rpm, i oczywiście odpowiednie trubo = Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 Zdaje się że marcin@klubsubaru.pl ma takie Subaru z odpowiednim turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gracowy Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 samochodzik wywal te wskazniki wsadzaj obrotomierz i basta :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted November 20, 2007 Share Posted November 20, 2007 moze takie cus - jak bede mial wolna kaske to se takowe zciagne - koszt powinien wyjsc ok 1000 pln i wg japanparts jest bolt-on http://japanparts.com/images/ImageFromD ... =1&no=7723 Link to comment Share on other sites More sharing options...
samochodzik Posted November 21, 2007 Author Share Posted November 21, 2007 moze takie cus - jak bede mial wolna kaske to se takowe zciagne - koszt powinien wyjsc ok 1000 pln i wg japanparts jest bolt-on http://japanparts.com/images/ImageFromD ... =1&no=7723 to jest jakby to samo co ten link z allegro, tylko ze sam wklad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Upgrade super tylko żeby jeszcze silnik się kręcił do 10k obr. :shock: ciekawe jak brzmiałby boxer kręcący się do 10k obr. z 3" przelotem, marchewami i wielkim pssssyyyyt pomiędzy zmianą biegów :shock: :shock: czy jeździ cóś takiego w Polsce? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 czy jeździ cóś takiego w Polsce? Nie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 No to wszystkim ambitnym i majętnym kibicuję żeby coś takiego powstało Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Kruk, raczej nie sądzę żeby powstało Link to comment Share on other sites More sharing options...
samochodzik Posted November 21, 2007 Author Share Posted November 21, 2007 dla mnie nie jest wazne ze ten obrotomierz ma 10 tys, a speedometr 280, wolalbym wersje 8tys obrotow i predkosc ok 200 jednak dla mnie najwazniejsze jest to ze obrotomierz ten widac, w odroznieniu od tego malenstwa upchnietego gdzies z boku, ktory jeszcze w tych okolicach co zmieniam bieg zaslania mi kierownica Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 No to wszystkim ambitnym i majętnym kibicuję żeby coś takiego powstało zawsze mozna spróbować ale tylko raz :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin@klubsubaru.pl Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 czy jeździ cóś takiego w Polsce? Nie Mi się kiedyś zakręcił do 11200 i tylko leciutko się wydechowe zawory podgięły... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 11200 :shock: to do ilu kręci się normalnie?tylko leciutko się wydechowe zawory podgięły... a jakby wstawić mocniejsze zawory? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Kruk, raczej już nie ma mocniejszych gratów niż w tym Marcina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted November 21, 2007 Share Posted November 21, 2007 Czytałem kiedyś o modach w jakimś japońskim wynalazku typu extreme i miał mnóstwo szpejów z tytanu m.in. pierścienie i zawory. Kręcił się chyba do 12tyś. o ile dobrze pamiętam. Ale to był chyba silnik wolnossący. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts