Jump to content

Skaczące doładowanie


nor-b

Recommended Posts

Witam,

zaczęło mi "falować" doładowanie, po za tym występuje przeładowanie do ok. 1,25 bara na seryjnej mapie (WRX MY2001). Wstępna diagnoza jest taka, że to WG. I tu zaczyna się, chyba problem. Bo jeżeli to faktycznie WG to z tego co wiem nie ma możliwosci kupienia nowego bo występuje tylko w komplecie z turbiną. Co zrobić, szukać gdzieś używki, szukać innego?

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Mati,

już jestem umówiony w jednym niezaleznym warsztacie (telefon mam od Ciebie...), ale Zbyszek nie ma pewności co do tego czy WG jaki posiada jest w 100% sprawny i stąd moje pytanie co dalej jak się okaże nie sprawny.

Link to comment
Share on other sites

Jeśli to faktycznie będzie walnięty WG, i nie będzie drugiego na wymianę, to będzie kilka opcji:

1) Poszukać WG w Polsce i na ebay.

2) Kupić lekko używaną TD04, będziesz miał nowszą sprężarkę.

3) Użyć tej awarii jako wymówki do kupienia jakiejś większej turbosprężarki, VF34 są ostatnio w dobrej cenie :wink:

Link to comment
Share on other sites

jedna sprawa

zazwyczaj jak jest uszkodzony WD , membrana to boostu nie ma , to mi pasuje na węzyk lub zawór-elektro... podjedź do MTS zrobia nagrania sprawdzą szczelność wężyków powinno zająć nie dużo czasu ...

pzdr

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

znalazłem wątek z podobnym problemem więc kontynuje ...

 

Scooby mi oszalał :cry: , auto zdechło - nie jedzie, ładowanie zmierzone aż dwoma zegarami aby była pewność: ładowanie max 0,5bar i szalejąca wskazówka wskaźnika ładowanie - skacze (faluje)

 

wężyki sprawdziłem wszystkie , niby ok ,

 

Jak sprawdzić czy to WG ? Proszę o sugestie bowiem nie mam w pobliżu kompetentnych mechaników i serwisów którzy ogaraniają takie auta :sad:

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...