Jump to content

pobożne życzenie


Waldemar Biela
 Share

Recommended Posts

pozdrawiam dyrekcję !!! noszęsię z zamiarem wymiany posiadanego

S-turbo na model 2003. Liczę na ksenony, orurowanie, progi typu schodek, alkantarę i deskę rozdzielczą w kolorze berzowym.

Czy już ( w tak drogim aucie ) można liczyć na takie podstawowe elementy?

Wasz klijent :D :?:

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP

W Foresterze XT deska rozdzielcza jest dwukolorowa (dostosowana do kolorystyki wnętrza) - góra ciemniejsza, dół jaśniejszy. Zmiana deski nie jst możliwa. Alcantara jest możliwa - dysponujemy różnorodnymi mozliwościami kolorystycznymi (nasi dealerzy posiadają wzorce).

Orurowanie (metalowe) - niestety nie. Przyczyną nie jest w tym wypadku brak ofert na wolnym rynku, lecz badania przeprowadzone w EU, z których wynika, że w przypadku kolizji tak wyposażonego samochodu z pieszym zdecydowanie zwiększa się prawdopodobienstwo urazów ciała (a bezpieczeństwo to tematyka, w której dyrekcja jest dość rygorystyczna - sorry). Progi są w trakcie przygotowania, podobnie rozwiązanie dotyczące reflektorów ksenonowych :)

Aktualnie w całej sieci przyjmowane są już zamówienia na marzec 2003 (produkcja styczeń 2003), jako że we wcześniejszych terminach Forestery XT nie są już dostępne (ostatni XT na ten rok został zamówiony jeszcze w październiku).

 

Łaczymy pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

szanowna dyrekcjo ( rygorystyczna ) czy producent dopuszcza - i w jakim zakresie- stosowanie tuleji dystansowych pod obręcze kół ( chodzi o wysunięcie koła na zewnątrz. Czy grozi to szybszym zużyciem półosiek lub uszkodzeniem mechaniki napędu ? Nie wspomnę o wyglądzie ale auto lepiej trzyma się drogi. Poza tym są one dostępne w firmach tuningowych.

I co jeżeli auto jest na gwarancji? :twisted: A co do orurowania o które pytałem, to chodziło mi raczej o tą nakładkę na przedni zderzak, która była dostępna przy modelu do 2002 roku.

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP

Poszerzanie zawieszenia w Foresterze naie bardzo ma sens. Poprzez zastosowanie geometrii zawieszenia bazującej na Imprezie WRX zdecydowanie poprawionea została stabilność samochodu w zakrętach (co w połaczeniu z niskim środkiem ciężkości itd.itd. :wink: ). Poszerzenie rozstawu kół powoduje naturalnie większe obciążenie elementów mechanicznych (łożyska, układ kierowniczy etc) a jednocześnie zdecydowanie pogarsza stabilność na prostej, szczególnie na koleinach.

Ponadto tego typu operacja powoduje wygaśnięcie homologacji (przepis o kącie pokrycia kół przez błotniki) :( . Oraz wygaśnięcie gwarancji na powiązane elementy ( a jak dyrekcja będzie złośliwa, to i na cały samochód :twisted: ) . Dla tych, którzy koniecznie chcą być w zakrętach szybsi Froesterem, niż Impreza WRX możemy ew. zaoferować zawieszenie Proflex. Minusem (tek, tak, zawsze są jakieś minusy) jest tylko roczna gwarancje firmy Proflex, utrata częściowa komfortu jazdy i utrata samopoziomowania nadwozia w połączeniu ze zmniejszeniem prześwitu. Co do "baranka", to podobno jest w przygotowaniu - lecz pewnych informacji na dziś jeszcze nie posiadamy.

 

Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Szanowna Dyrekcjo. Czuję się pokrzywdzony. Wszyscy mają takie duże ładne obrazki obok swoich postów, a ja taką bidną malutką karteczkę. Bardzo Proszę o dostosowanie tej kartki wielkością do innych logo.

 

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję.

Pozdrowienia dla Pana Waldemara z salonu sprzedaży w Krakowie.

Link to comment
Share on other sites

  • Dyrekcja SIP

No cóż, nawet na boisku piłkarskim żółta kartka jest zdecydowanie mniejsza od koszulki zawodnika, a nawet od samej piłki :wink:

Logo to w większości przypadków dzieło własne forumowiczów - jedynym do tej pory znanym wyjątkiem jest nowe logo "z nadania" dyrekcji.

Ponieważ nasza znajomość komputerów jest nadzwyczaj powierzchowna (z żadnym nie jesteśmy na ty :!: ), proponuję zwrócić się z prośbą o większe logo do moderatora :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
pozdrawiam dyrekcję !!! noszęsię z zamiarem wymiany posiadanego

S-turbo na model 2003. Liczę na ksenony, orurowanie, progi typu schodek, alkantarę i deskę rozdzielczą w kolorze berzowym.

Czy już ( w tak drogim aucie ) można liczyć na takie podstawowe elementy?

Wasz klijent :D :?:

 

No czekał czeka i się doczekał :) Ksenony w nowych Subarkach juz powszechne ;)

Link to comment
Share on other sites

pozdrawiam dyrekcję !!! noszęsię z zamiarem wymiany posiadanego

S-turbo na model 2003. Liczę na ksenony, orurowanie, progi typu schodek, alkantarę i deskę rozdzielczą w kolorze berzowym.

Czy już ( w tak drogim aucie ) można liczyć na takie podstawowe elementy?

Wasz klijent :D :?:

 

No czekał czeka i się doczekał :) Ksenony w nowych Subarkach juz powszechne ;)

 

Intak, masz urlop??? Skąd ty wytrzasnąłeś ten temat :) Hehehe

Link to comment
Share on other sites

pozdrawiam dyrekcję !!! noszęsię z zamiarem wymiany posiadanego

S-turbo na model 2003. Liczę na ksenony, orurowanie, progi typu schodek, alkantarę i deskę rozdzielczą w kolorze berzowym.

Czy już ( w tak drogim aucie ) można liczyć na takie podstawowe elementy?

Wasz klijent :D :?:

 

No czekał czeka i się doczekał :) Ksenony w nowych Subarkach juz powszechne ;)

 

Intak, masz urlop??? Skąd ty wytrzasnąłeś ten temat :) Hehehe

 

Z wykopalisk :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...