Jump to content

kontrolka r.diff temp nie gaśnie


Jacool

Recommended Posts

Mam pytanie gdyz jestem swiezo upieczonym posiadaczem STi 2.5 US spec a moje poszukiwania na forum zakonczyly sie fiaskiem, a zatem do rzeczy: jaka moze byc przyczyna nie gasnacej kontrolki temperatury tylnego dyfra, dodam tylko ze auto jest po lekkiej przygodzie tylnym kolem w ktorej to pękła półoś na przegubie ale reszta sieddzi w dyfrze. Lada moment bedzie nowa ale nie wiem czy to pomoze zlikwidowac problem kontrolki (szczerze watpie :sad: ). z gory dzieki za info Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

jaka moze byc przyczyna nie gasnacej kontrolki temperatury tylnego dyfra, dodam tylko ze auto jest po lekkiej przygodzie tylnym kolem w ktorej to pękła półoś na przegubie ale reszta sieddzi w dyfrze

 

Sprawdziłeś, czy to nie wina samego czujnika? Może to on dostał, nie działa, a ECU "w razie czego" wywala to jako błąd?

Link to comment
Share on other sites

podobna sugestie mial czlowiek z serwisu w lomiankach, polecil jednak najpierw wymienic polos (co wydaje sie oczywiste). moze jutro bede wiedzial cos wiecej.

P.S. Pewnie to glupie pytanie ale gdzie szukac wspomnianego czujnika :oops: czy moze wogole nie szukac i jechac od razu na serwis?

Link to comment
Share on other sites

P.S. Pewnie to glupie pytanie ale gdzie szukac wspomnianego czujnika :oops: czy moze wogole nie szukac i jechac od razu na serwis?

 

Jacool, na tzw. chłopski rozum, zazwyczaj takie czujniki jest łatwo zidentyikować - coś wystającego z obudowy + kabelek. Jednakże jeśli to pękło, to pewnie zgodnie z prawem Murphyego pękło coś, co jest wewnątrz obudowy. A sam rozbierania dyfra bym się chyba jednak nie podejmował... :roll:

Link to comment
Share on other sites

ja bynajmniej do dyfra dotykac sie rowniez nie zamierzam mysle zeby postawic auto do znajomego ktory przygotowal juz klika aut do startow na 1/4 mili i troche dlubal w "nietypowych" autach bo szczerze powiedziawszy w płocku dla wielu mechaników subaru to jednak abstrakcyjna marka. Mysle ze z prostszymi zadaniami sobie poradzi a reszte zostawie w gestii serwisu ewentualnie ktoregos z mechanikow polecanych na forum

Link to comment
Share on other sites

bo szczerze powiedziawszy w płocku dla wielu mechaników subaru to jednak abstrakcyjna marka

 

I tu musisz bardzo uważać. Zastosowanie do subaru podobnych procedur, co do cywilnego FWD/RWD może się skończyć bardzo nieprzyjemnie.

 

Dla właściciela subaru, oczywiście :twisted:.

Link to comment
Share on other sites

po pierwsze najpierw powiedz czy rano jak samochód zimny po zapaleniu silnika od razu się włącza kontrolka ? jezeli tak na 100% cos z czujnikiem, widać go gołym okiem jak schylisz sie pod samochód, miesci sie centralnie w tylnej obudowie dyfra.

moze być tak ze przy uderzeniu czujnik pękł w środku w dyfrze i na Twoim miejscu uważnie bym sie temu przyglądnął, moga byc jeszcze jego cześci w dyfrze, a to grozi poważniejszymi konsekwencjami

Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...