Kario Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Aflinta, ty masz '96 tam nie ma kola dwumasowego, wiec sie nie przegrzewa. Smar jest pewnie w lozysku laczacym 2 polowku kola dwumasowego, przegrewa sie, lozysko zaczyna zle pracowac, szarpie i sie niszczy. Nie ma takiej mozliwosci przy tym systemie, zeby jezdzic duzo w korkach i nie niszczyc. Cieplo sie kumuluje, sprzeglo zaczyna gorzej pracowac, wtedy potrzeba jeszcze wiecej polsprzegla zeby podjezdzac ta pare metrow... Proba oszczedzania tego systemu to normalne ruszenie z jaknajkrotszym przytrzymaniem sprzegla i proba takiego uzycia gazu, zeby trafic z obrotami i nagle wdepniecie hamulca na zdezaku samochodu naprzeciwko. Wolne podjechanie paru metrow z zalczonym sprzeglem to przeciez ~200 RPM na silniku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Kario, wymień sprzęgło na zwykłe, poznasz znowu co to jest radość z jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 21 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2007 Radosc z jazdy mam.... unikam korkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supertechnik Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Aflinta, ty masz '96 tam nie ma kola dwumasowego, wiec sie nie przegrzewa. Smar jest pewnie w lozysku laczacym 2 polowku kola dwumasowego, przegrewa sie, lozysko zaczyna zle pracowac, szarpie i sie niszczy. Nie ma takiej mozliwosci przy tym systemie, zeby jezdzic duzo w korkach i nie niszczyc. Cieplo sie kumuluje, sprzeglo zaczyna gorzej pracowac, wtedy potrzeba jeszcze wiecej polsprzegla zeby podjezdzac ta pare metrow... Proba oszczedzania tego systemu to normalne ruszenie z jaknajkrotszym przytrzymaniem sprzegla i proba takiego uzycia gazu, zeby trafic z obrotami i nagle wdepniecie hamulca na zdezaku samochodu naprzeciwko. Wolne podjechanie paru metrow z zalczonym sprzeglem to przeciez ~200 RPM na silniku... Dziwne z tym przegrzewaniem się, ale w moim MY07 jest to samo. Może mi ktoś wskazać, czy był jakiś odrębny wątek? Bo niby jest gwarancja a nie uznają jak się zbyt szybko zedrze tarcza. W korkach jak się przegrzeje jest makabrycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Jest pare watkow, wyszykiwarka powinna je ogarnac. Ciekawy jestem czemu w USA na forum legacygt.com nie ma duzej ilosci watkow o problemach z kolem dwumasowym. Sporo osob ma manuale i jezdza 2.5L turbo - 250KM. Moze tarcza sprzegla jest zrobiona z czegos innego niz w wersjach europejskich ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Tu masz troszkę do poczytania.. http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... ght=legacy http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... ght=legacy http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... ght=legacy http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=109431 Z drugiej strony ciekawe dlaczego ktos zadał sobie tyle trudu i pousuwał z forum niektóre wątki w temacie Legacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Z drugiej strony ciekawe dlaczego ktos zadał sobie tyle trudu i pousuwał z forum niektóre wątki w temacie Legacy? Może ktoś Cię nie lubi? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 krzysiom, raczej nic nie było usuwane, co najwyżej może być problem z działaniem wyszukiwarki, po chwilach działania teraz złapała strasznego doła i praktycznie jest bezużyteczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 krzysiom, raczej nic nie było usuwane, co najwyżej może być problem z działaniem wyszukiwarki, po chwilach działania teraz złapała strasznego doła i praktycznie jest bezużyteczna. No nie wiem.. 05.02.2007 napisałeś "aston, sporo do czytania będzie, pierwsze posty nakierują Cię na właściwe wątki: http://www.forum.subaru.pl/se...de1f&start=1400 Spróbuj znależć te posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 krzysiom, myślę, że skopiowałeś myszką tekst, a nowe forum skraca tekst linków (sam link pozostaje dobry). Trzeba skopiować link, a nie tekst go opisujący. Też kiedyś myślałem, że ktoś coś usuwa, ale znalazło się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 krzysiom, myślę, że skopiowałeś myszką tekst, a nowe forum skraca tekst linków (sam link pozostaje dobry). Trzeba skopiować link, a nie tekst go opisujący. Też kiedyś myślałem, że ktoś coś usuwa, ale znalazło się... Wszystko jedno:) http://www.forum.subaru.pl/search.php?searc ... start=1400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 No faktycznie link nigdzie nie prowadzi. Ciekawe co za tekst tam wtedy linkowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixerr200 Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Mi wymienili W Legacy koło dwumasowe po przebiegu 15000, a teraz drugi raz po 30.000. mam obecnie 32500 i jest ok.Nie robili problemów, tylko komentarz mnie wkurzył że robia to dla mojego komfortu.Ale i tak nie kupiłbym innej fury. W tej cenie Legacy jest idealnym wyborem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Spalanie na poziomie 8.6-9.0 w trasie jest jak najbardziej realne. W mieście dochodzi do 10.0. Obie wersje przy obecnej pogodzie, więc raczej bez intensywnej klimy. W trasie ze spalaniem zgoda. Po miescie spalanie 10l/100km jest niemozliwe. Ze staniem w korkach i skakaniem od swiatel do swiatel NIE DA RADY. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 krzysiom, raczej nic nie było usuwane, co najwyżej może być problem z działaniem wyszukiwarki, po chwilach działania teraz złapała strasznego doła i praktycznie jest bezużyteczna. Ja nie wiem dlaczego jest taki problem z wyszukiwarka. PODPOWIADAM ROZWIAZANIE! Kupuje sie taki maly plaski (blade) komputerek z zainstalowanym Linuxem od firmy Google. Jest tam zainstalowany najlepszy na swiecie crawler plus do tego engine z narzedziami do integracji. Ustawia sie toto, jest prawie bezobslugowe i kaze mu sie indeksowac THE FORUM. Interfejs sie wystawia na forum i JUZ!!! Kosztuje to ok. 10k PLN wiec tragedii nie ma. THE FORUM bedzie wtedy mialo jako szukaczke najlepszy na swiecie algorytm "page rank" od Google. Proste jak konstrukcja cepa! Moze zrobimy zrzutke zeby zawstydzic SIP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Tasior_Miedziak, blade to nieco inna bajka niż zwykła maszyna rack 1U o które zapewne piszesz Na spotkaniu moderatorskim był plan wystawienia The Forum na indeksowanie google ogólnie dostępne w sieci, ale niestety tylko Fliper wie na jakim to jest etapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baro Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Po miescie spalanie 10l/100km jest niemozliwe. Ze staniem w korkach i skakaniem od swiatel do swiatel NIE DA RADY. Da radę Choć oczywiście wszystko zależy od ilości miasta w mieście :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Po miescie spalanie 10l/100km jest niemozliwe. Ze staniem w korkach i skakaniem od swiatel do swiatel NIE DA RADY. Da radę Choć oczywiście wszystko zależy od ilości miasta w mieście :wink: Wlasnie wlasnie :-) Przelot z np. Marek na Ochote Trasa Torunska przy dobrych wiatrach da sie przejechac prawie bez zatrzymywania. Wtedy to i 8l/100km da sie osiagnac. Natomiast trasa np. z Ursynowa na Bemowo przez centrum... hmm... Spalanie 12l/100km byloby bardzo dobrym wynikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Tasior_Miedziak, blade to nieco inna bajka niż zwykła maszyna rack 1U o które zapewne piszesz Tasior_Miedziak ale Cię aflinta wyhaczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Tasior_Miedziak, blade to nieco inna bajka niż zwykła maszyna rack 1U o które zapewne piszesz Tasior_Miedziak ale Cię aflinta wyhaczył A jakie to ma znaczenie w kontekscie mojego posta? ZADNE. Czy bedzie to serwer 1U, 2U, 5U czy jedna karta blade do jakiegos IBM Blade Center czy innego zelastwa? Chodzi o to zeby THE FORUM mialo sprawny crawler. Poza tym roznica miedzy serwerami 1U a blade'ami staje sie juz bardzo plynna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Tasior_Miedziak, 1U jest tańszy, bo jest samodzielny Niemniej to nie jest właściwy wątek o dyskusji różnic pomiędzy serwerami, ba to nawet nie jest wątek o wyszukiwarce jako takiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
007lawyer Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Zastanawiam się czy nie kupić na zimę tego autka. Niestety ciężko jest znaleźć info o tym modelu ze słabszą 137-konną jednostką. Właścicieli proszę o wypowiedzenie się o awaryjności i eksploatacji. Szczególnie interesuje mnie spalanie na trasie (producent podaje ok 8l, to chyba niewiele...?). Jak z dynamiką tego silnika? Na 3.0 zabraknie niestety kasy... Pozdrawiam Witam, Od 1,5 roku pomykam takim Legacem, MY 04, 2.0 aut. auto przywiozłem ze szwajcarii z przebiegiem 40 tys. km - irytowały mnie już poszukiwania idealnego Legacy w Polsce - z tąd ta wyprawa do krainy banków. Niemal od razu nawiązałem kontakt z Robertem "Jako" w celu zagazowania nowego nabytku. Auto fenomenalne z osiągami na przyzwoitym poziomie. Obecnie mam przejechane ok. 85000 km - żadnych awarii!!! Olej Motul Competition Chrono 10W40, w dyfrach i skrzyni oryginalny Subaru - to podobno Shell. Zużycie oleju śladowe (0,3-0,5 l na 10 tys. km). Nie pojawiają się żadne sygnały pozwalające przypuszczać, że w najbliższym czasie należy coś wymienić. Jedyna ingerencja Jarka z serwisu subaru w Józefowie polegała na wymianie uszczelek pod osłonami zaworów (lekkie zapocenie) kosz ok 300 zł. Moim zdaniem jedno z najlepszych aut w tej klasie. Myślę, że na moją opinię ma duży wpływ pochodzenie auta. Do tej pory slogan - stan szwajcarski - nabrał dla mnie nowego znaczenia. Szczególnie polecam. [ Dodano: Sro Cze 03, 2009 4:14 pm ] Zastanawiam się czy nie kupić na zimę tego autka. Niestety ciężko jest znaleźć info o tym modelu ze słabszą 137-konną jednostką. Właścicieli proszę o wypowiedzenie się o awaryjności i eksploatacji. Szczególnie interesuje mnie spalanie na trasie (producent podaje ok 8l, to chyba niewiele...?). Jak z dynamiką tego silnika? Na 3.0 zabraknie niestety kasy... Pozdrawiam Witam, Od 1,5 roku pomykam takim Legacem, MY 04, 2.0 aut. auto przywiozłem ze szwajcarii z przebiegiem 40 tys. km - irytowały mnie już poszukiwania idealnego Legacy w Polsce - z tąd ta wyprawa do krainy banków. Niemal od razu nawiązałem kontakt z Robertem "Jako" w celu zagazowania nowego nabytku. Auto fenomenalne z osiągami na przyzwoitym poziomie. Obecnie mam przejechane ok. 85000 km - żadnych awarii!!! Olej Motul Competition Chrono 10W40, w dyfrach i skrzyni oryginalny Subaru - to podobno Shell. Zużycie oleju śladowe (0,3-0,5 l na 10 tys. km). Nie pojawiają się żadne sygnały pozwalające przypuszczać, że w najbliższym czasie należy coś wymienić. Jedyna ingerencja Jarka z serwisu subaru w Józefowie polegała na wymianie uszczelek pod osłonami zaworów (lekkie zapocenie) kosz ok 300 zł. Moim zdaniem jedno z najlepszych aut w tej klasie. Myślę, że na moją opinię ma duży wpływ pochodzenie auta. Do tej pory slogan - stan szwajcarski - nabrał dla mnie nowego znaczenia. Szczególnie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 W sierpniu mojemu Legasiowi 2006 stukną 3 lata codziennego "pożycia" Obecny przebieg 143 tysiące z czego 135 tysięcy na LPG, trochę Vervy 98. Problemy które miałem, głównie na początku, to: 1. auto nie jechało od nowości prosto - po wymianie maglownicy na gwarancji - koniec problemu ( znalezienie problemu trwało sporo czasu ) 2. tylne zawieszenie szybko zamiatało "pupą" po ziemi - na gwarancji - zmieniono sprężyny na twardsze 3. przy 96 tyś. wymiana koła dwumasowego i sprzęgła - na gwarancji NO I TYLE !!! konsumpcja oleju około 1 l na 15 tyś. konsumpcja gazu LPG 12,8 rocznie na benzynie w Niemczech po autostradzie spadło do rekordowego 7,2 przez 45 min w Polsce minimalne zurzycie paliwa to 8,2 l/100km CAŁY CZAS FRAJDA I KOMFORT Z JAZDY, Na prostej odstaje trochę w sprincie z TDI iTDCI ale na zakrętach - masakruję VW Fordy itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soupie2 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Witam, kto z forumowiczów mieszka w Radomiu i mógłby mi pomóc podczas kupna samochodu?potrzebuje fachowego wsparcia, gdyż upatrzony samochód stoi właśnie w Radomiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Wklej link do zakupu kontrolowanego - moze juz ktos z forum ogladal auto. A tak poza tym to uwazaj na auta z Radomia, strasznie duzo wypucowanych min.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się