Skocz do zawartości

Legacy 2.0 2005-07r.,137KM sedan


graft

Rekomendowane odpowiedzi

Aflinta, ty masz '96 tam nie ma kola dwumasowego, wiec sie nie przegrzewa.

 

Smar jest pewnie w lozysku laczacym 2 polowku kola dwumasowego, przegrewa sie, lozysko zaczyna zle pracowac, szarpie i sie niszczy.

 

Nie ma takiej mozliwosci przy tym systemie, zeby jezdzic duzo w korkach i nie niszczyc. Cieplo sie kumuluje, sprzeglo zaczyna gorzej pracowac, wtedy potrzeba jeszcze wiecej polsprzegla zeby podjezdzac ta pare metrow...

 

Proba oszczedzania tego systemu to normalne ruszenie z jaknajkrotszym przytrzymaniem sprzegla i proba takiego uzycia gazu, zeby trafic z obrotami i nagle wdepniecie hamulca na zdezaku samochodu naprzeciwko. Wolne podjechanie paru metrow z zalczonym sprzeglem to przeciez ~200 RPM na silniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aflinta, ty masz '96 tam nie ma kola dwumasowego, wiec sie nie przegrzewa.

 

Smar jest pewnie w lozysku laczacym 2 polowku kola dwumasowego, przegrewa sie, lozysko zaczyna zle pracowac, szarpie i sie niszczy.

 

Nie ma takiej mozliwosci przy tym systemie, zeby jezdzic duzo w korkach i nie niszczyc. Cieplo sie kumuluje, sprzeglo zaczyna gorzej pracowac, wtedy potrzeba jeszcze wiecej polsprzegla zeby podjezdzac ta pare metrow...

 

Proba oszczedzania tego systemu to normalne ruszenie z jaknajkrotszym przytrzymaniem sprzegla i proba takiego uzycia gazu, zeby trafic z obrotami i nagle wdepniecie hamulca na zdezaku samochodu naprzeciwko. Wolne podjechanie paru metrow z zalczonym sprzeglem to przeciez ~200 RPM na silniku...

 

Dziwne z tym przegrzewaniem się, ale w moim MY07 jest to samo. Może mi ktoś wskazać, czy był jakiś odrębny wątek? Bo niby jest gwarancja a nie uznają jak się zbyt szybko zedrze tarcza. W korkach jak się przegrzeje jest makabrycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest pare watkow, wyszykiwarka powinna je ogarnac.

Ciekawy jestem czemu w USA na forum legacygt.com nie ma duzej ilosci watkow o problemach z kolem dwumasowym. Sporo osob ma manuale i jezdza 2.5L turbo - 250KM. Moze tarcza sprzegla jest zrobiona z czegos innego niz w wersjach europejskich ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz troszkę do poczytania..

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... ght=legacy

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... ght=legacy

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... ght=legacy

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=109431

Z drugiej strony ciekawe dlaczego ktos zadał sobie tyle trudu i pousuwał z forum niektóre wątki w temacie Legacy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzysiom, raczej nic nie było usuwane, co najwyżej może być problem z działaniem wyszukiwarki, po chwilach działania teraz złapała strasznego doła i praktycznie jest bezużyteczna.

No nie wiem..

05.02.2007 napisałeś

"aston, sporo do czytania będzie, pierwsze posty nakierują Cię na właściwe wątki:

http://www.forum.subaru.pl/se...de1f&start=1400

 

Spróbuj znależć te posty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzysiom, myślę, że skopiowałeś myszką tekst, a nowe forum skraca tekst linków (sam link pozostaje dobry). Trzeba skopiować link, a nie tekst go opisujący. Też kiedyś myślałem, że ktoś coś usuwa, ale znalazło się...

Wszystko jedno:)

http://www.forum.subaru.pl/search.php?searc ... start=1400

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie na poziomie 8.6-9.0 w trasie jest jak najbardziej realne. W mieście dochodzi do 10.0. Obie wersje przy obecnej pogodzie, więc raczej bez intensywnej klimy.

 

W trasie ze spalaniem zgoda. Po miescie spalanie 10l/100km jest niemozliwe. Ze staniem w korkach i skakaniem od swiatel do swiatel NIE DA RADY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzysiom, raczej nic nie było usuwane, co najwyżej może być problem z działaniem wyszukiwarki, po chwilach działania teraz złapała strasznego doła i praktycznie jest bezużyteczna.

 

Ja nie wiem dlaczego jest taki problem z wyszukiwarka. PODPOWIADAM ROZWIAZANIE!

 

Kupuje sie taki maly plaski (blade) komputerek z zainstalowanym Linuxem od firmy Google. Jest tam zainstalowany najlepszy na swiecie crawler plus do tego engine z narzedziami do integracji. Ustawia sie toto, jest prawie bezobslugowe i kaze mu sie indeksowac THE FORUM. Interfejs sie wystawia na forum i JUZ!!! Kosztuje to ok. 10k PLN wiec tragedii nie ma. THE FORUM bedzie wtedy mialo jako szukaczke najlepszy na swiecie algorytm "page rank" od Google. Proste jak konstrukcja cepa!

 

Moze zrobimy zrzutke zeby zawstydzic SIP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tasior_Miedziak, blade to nieco inna bajka niż zwykła maszyna rack 1U o które zapewne piszesz :) Na spotkaniu moderatorskim był plan wystawienia The Forum na indeksowanie google ogólnie dostępne w sieci, ale niestety tylko Fliper wie na jakim to jest etapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po miescie spalanie 10l/100km jest niemozliwe. Ze staniem w korkach i skakaniem od swiatel do swiatel NIE DA RADY.

Da radę :mrgreen:

Choć oczywiście wszystko zależy od ilości miasta w mieście :wink:

 

Wlasnie wlasnie :-) Przelot z np. Marek na Ochote Trasa Torunska przy dobrych wiatrach da sie przejechac prawie bez zatrzymywania. Wtedy to i 8l/100km da sie osiagnac. Natomiast trasa np. z Ursynowa na Bemowo przez centrum... hmm... Spalanie 12l/100km byloby bardzo dobrym wynikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tasior_Miedziak, blade to nieco inna bajka niż zwykła maszyna rack 1U o które zapewne piszesz :)

 

Tasior_Miedziak ale Cię aflinta wyhaczył :mrgreen:

 

A jakie to ma znaczenie w kontekscie mojego posta? ZADNE. Czy bedzie to serwer 1U, 2U, 5U czy jedna karta blade do jakiegos IBM Blade Center czy innego zelastwa? Chodzi o to zeby THE FORUM mialo sprawny crawler. Poza tym roznica miedzy serwerami 1U a blade'ami staje sie juz bardzo plynna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Zastanawiam się czy nie kupić na zimę tego autka. Niestety ciężko jest znaleźć info o tym modelu ze słabszą 137-konną jednostką.

 

Właścicieli proszę o wypowiedzenie się o awaryjności i eksploatacji. Szczególnie interesuje mnie spalanie na trasie (producent podaje ok 8l, to chyba niewiele...?).

Jak z dynamiką tego silnika? Na 3.0 zabraknie niestety kasy...

 

Pozdrawiam

Witam,

Od 1,5 roku pomykam takim Legacem, MY 04, 2.0 aut. auto przywiozłem ze szwajcarii z przebiegiem 40 tys. km - irytowały mnie już poszukiwania idealnego Legacy w Polsce - z tąd ta wyprawa do krainy banków. Niemal od razu nawiązałem kontakt z Robertem "Jako" w celu zagazowania nowego nabytku. Auto fenomenalne z osiągami na przyzwoitym poziomie. Obecnie mam przejechane ok. 85000 km - żadnych awarii!!! Olej Motul Competition Chrono 10W40, w dyfrach i skrzyni oryginalny Subaru - to podobno Shell. Zużycie oleju śladowe (0,3-0,5 l na 10 tys. km). Nie pojawiają się żadne sygnały pozwalające przypuszczać, że w najbliższym czasie należy coś wymienić. Jedyna ingerencja Jarka z serwisu subaru w Józefowie polegała na wymianie uszczelek pod osłonami zaworów (lekkie zapocenie) kosz ok 300 zł. Moim zdaniem jedno z najlepszych aut w tej klasie. Myślę, że na moją opinię ma duży wpływ pochodzenie auta. Do tej pory slogan - stan szwajcarski - nabrał dla mnie nowego znaczenia. Szczególnie polecam.

 

[ Dodano: Sro Cze 03, 2009 4:14 pm ]

Zastanawiam się czy nie kupić na zimę tego autka. Niestety ciężko jest znaleźć info o tym modelu ze słabszą 137-konną jednostką.

 

Właścicieli proszę o wypowiedzenie się o awaryjności i eksploatacji. Szczególnie interesuje mnie spalanie na trasie (producent podaje ok 8l, to chyba niewiele...?).

Jak z dynamiką tego silnika? Na 3.0 zabraknie niestety kasy...

 

Pozdrawiam

Witam,

Od 1,5 roku pomykam takim Legacem, MY 04, 2.0 aut. auto przywiozłem ze szwajcarii z przebiegiem 40 tys. km - irytowały mnie już poszukiwania idealnego Legacy w Polsce - z tąd ta wyprawa do krainy banków. Niemal od razu nawiązałem kontakt z Robertem "Jako" w celu zagazowania nowego nabytku. Auto fenomenalne z osiągami na przyzwoitym poziomie. Obecnie mam przejechane ok. 85000 km - żadnych awarii!!! Olej Motul Competition Chrono 10W40, w dyfrach i skrzyni oryginalny Subaru - to podobno Shell. Zużycie oleju śladowe (0,3-0,5 l na 10 tys. km). Nie pojawiają się żadne sygnały pozwalające przypuszczać, że w najbliższym czasie należy coś wymienić. Jedyna ingerencja Jarka z serwisu subaru w Józefowie polegała na wymianie uszczelek pod osłonami zaworów (lekkie zapocenie) kosz ok 300 zł. Moim zdaniem jedno z najlepszych aut w tej klasie. Myślę, że na moją opinię ma duży wpływ pochodzenie auta. Do tej pory slogan - stan szwajcarski - nabrał dla mnie nowego znaczenia. Szczególnie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sierpniu mojemu Legasiowi 2006 stukną 3 lata codziennego "pożycia"

Obecny przebieg 143 tysiące z czego 135 tysięcy na LPG, trochę Vervy 98.

 

Problemy które miałem, głównie na początku, to:

1. auto nie jechało od nowości prosto - po wymianie maglownicy na gwarancji - koniec problemu ( znalezienie problemu trwało sporo czasu )

2. tylne zawieszenie szybko zamiatało "pupą" po ziemi - na gwarancji - zmieniono sprężyny na twardsze

3. przy 96 tyś. wymiana koła dwumasowego i sprzęgła - na gwarancji

 

NO I TYLE !!!

konsumpcja oleju około 1 l na 15 tyś.

konsumpcja gazu LPG 12,8 rocznie

na benzynie w Niemczech po autostradzie spadło do rekordowego 7,2 przez 45 min

w Polsce minimalne zurzycie paliwa to 8,2 l/100km

 

CAŁY CZAS FRAJDA I KOMFORT Z JAZDY,

Na prostej odstaje trochę w sprincie z TDI iTDCI ale na zakrętach - masakruję VW Fordy itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...