Felix Posted November 18, 2007 Share Posted November 18, 2007 Grupa rajdowy Felix zakończyła sezon rajdowy na rajdzie Kormoran w którym braliśmy udział jako auto funkcyjne czyli „0” . Natomiast grzechem byłoby nie wziąć udziału w Rajdzie Niepodległości , który odbył się 10 Listopada w Białymstoku . Na tą okazję postanowiłem wystartować dzięki uprzejmości mego serdecznego kolegi Więczyłsawa Gałązki Subaru Imprezą . Pilotem zaś był Andrzej z BMW Klub Polska , który wraz z Wieńkiem przyjechali Subaru w Piątek około północy . Sobota godzina 8.00 badania kontrolne i odbiór Administracyjny . Start o godzinie 10:25 . Próby przygotowane przez AP praktycznie nie odbiegają od tych, które wraz z Piotrkiem Bagniukiem pokonywaliśmy na Rajdzie Podlaskim gdzie nie fortunnie urwałem dźwignię zmiany biegów . Start , pierwsza pętla nie była rewelacyjna , dużo błędów i głupich przepałowań . Na próbie zwaną Węglówka przestrzeliłem zakręt co kosztowało nas 8 sekund do lidera rajdu . Próby szutrowe wreszcie wymarzone środowisko dla czteronapędowego subaru . Po pierwszej pętli dogadałem się z Autem i drugi przejazd po próbach był już zdecydowanie lepszy . Impreza została poskromiona i w końcu wspólnie zaczęliśmy notować super wyniki na poszczególnych próbach . Pech zadecydował że nie wygramy tego rajdu . Na ostatniej próbie awarii uległa skrzynia biegów i straciliśmy 18 sek . Rajd ukończyliśmy ale na drugim miejscu w klasyfikacji Generalnej . Tak mocno liczyłem na wysoką lokatę , trudno nie dane mi było wygrać V Eliminacji Mistrzostw Okręgu Białostockiego PZM . Z tego miejsca chciałbym serdecznie podziękować dla Więczysława Gałązki za użyczenie Subaru i dla Pilota Andrzeja Korneli ,który dzielił ze mną wszelkie trudy na oesach. Wielkie podziękowania Firmie Felix i Firmie ICE Group dzięki , którym mogliśmy wystartować w Rajdzie Niepodległości . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrest Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 Na ostatniej próbie awarii uległa skrzynia biegów i straciliśmy 18 sek . Hej Felix znowu popsules Winkowi skrzynie :razz: :wink: Z tego co pamietam to po raz pierwszy w Ulezu :smile: A tek serio gratulacje i zdecydowanie powinienes zmienic beemke na jedyną sluszna marke :wink: :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIKKI Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 BeeMke(W) widziałem na Allegro, więc chyba coś jest na rzeczy :wink: Ładne ściezki. Gratulacje anyway! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANDRZEJ 540 Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 Proby byly naprawde bardzo fajne i szybkie. Miejscami bloto bylo straszne!! Felix ma dar do niszczenia skrzyn w GT, tym razem padla tylko 2, szkoda bo mozna bylo wygrac z duza przewaga. ale tak to bywa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 Moża czas na jakiś mocniejszy wkład skrzyni biegów :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted November 19, 2007 Author Share Posted November 19, 2007 :mad: czekam na info odnośnie naprawy skrzyni . Z tego co Wieniek wydedukował to chyba jakiś wodzik sie skrzywił . Dla zainteresowanych , to zniknęła dwójka natomiast 1,3,4,5,R były . A tak na marginesie różnica między oponami szutrowymi a zimowymi to jest przepaść . Myślę że jakbym pojechał swoją bmw na matadorach szutrowych to przewaga dwa razy silniejszego subaru zmalała by do paru sek. Tak myślę nie próbowałem więc tylko sobie tak wymyśliłem. Sprzedaje 320 bo mam już 318is . 320 nie ma papierów a 318is ma homologację na bazie której wiadomo jak zbudować auto do PZM. Szukam subaru i myślę że już niedlugooooooo :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now