Jump to content

Spoty na Podbeskidziu


Recommended Posts

Na Rajd Polski nie jadę z braku kasy i czasu więc i Wam nie będę sponsorował wyjazdu :mrgreen:

 

Poza tym jakiś czas temu stwierdziłem, że zamiast jechać na rajd i sterczeć na OSie w otoczeniu miejscowych pijaczków i oglądać rajdówki przez 0,5 sekundy, wolę jechać tam pojeździć moją prawie rajdówką :grin: :grin: :grin: Całe życie oglądałem rajdówki, teraz czas nimi pojeździć na OSach :cool: pościągałem sobie mapy i opisy Elmotu 2009 - wybiorę się tam w sierpniu sobie pośmigać :wink:

Ostatnio jak widziałem na TVN Turbo jak pięknie sobie jeździli po Ojcowie to tydzień później ja też pojechałem sobie tam pośmigać :grin:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 13.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jak usłyszycie a potem zobaczycie zielonego GF - a to ja.

Genialny warun dzisiaj Pojechałem sobie Przegibek - Porabka - Wielka Puszcza - Targanice - Kocierska - Kocierz Moszczanicki - Łękawica - Międzybrodzie - Przegibek  

Pochwalę się     

Posted Images

no tak, sponsorując całej frakcji beskidzkiej wyjazd na Rajd Polski mógłby uzyskać zaszczytny tytuł : Sponsor Roku 2009

 

na euro wybory drukujemy polytykom ulotki

 

Poprosimy Szarego i wydrukuje stosowne plakaty okolicznościowe i naklejki na czarne Evo :razz:

Link to post
Share on other sites
Fajne fotki kiedy znowu buczymy :grin: ja już nie moge się doczekać pozdro SUBA

suba.Chodzi ci ErichRX o przejazd tunelem :?: -buczenie było pierwsza klasa :lol:

Qba 25- fajną masz świnie w awatarze :!:

Link to post
Share on other sites
kiedy znowu buczymy

 

MIałem się Ciebie zapytać kto Ci robił końcowy tłumik - ładnie wygląda i świetnie brzmi, Jurka również. Nie wiem tylko, czy na trasie nie jest nieco uciążliwy...

 

Qba 25- fajną masz świnie w awatarze

Ekologicznie hodowana :wink:

Link to post
Share on other sites
MIałem się Ciebie zapytać kto Ci robił końcowy tłumik - ładnie wygląda i świetnie brzmi
tłumik kupiłe jest uniwersalny za 180 zł nowy ma wkładke wyciszającą na trasy
Link to post
Share on other sites

No ja się wybierałem razem z Paweł_P i turbooo555 , nawet nocleg był zarezerwowany ale z paru względów wyjazd nie wypali. Szkoda bo to ostatnia okazja zobaczyć WRC, potem będą już tylko S2000 a to już nie to samo... Ale i Loeba czy Solberga w wolnossakach też fajnie zobaczyć na żywo :grin:

Link to post
Share on other sites

a ja tak troszkę z innej beczki:

nie wybiera sie ktoś w najbliższym czasie do Katowic?

kupiłem kierę od MARKO RALLY i nie mam jej jak odebrać - nie chcemy jej wysyłać kurierem bo po co robić zbędne koszty a ja mam dalej auto w warsztcie

 

Tomasz_555 - może będziesz jakoś leciał w stronę BB?

 

pozdr

Link to post
Share on other sites
Tomasz_555 - może będziesz jakoś leciał w stronę BB?

W przyszłą niedzielę będę jechał z Katowic do Bielska. Możemy się dogadać :)

Link to post
Share on other sites

Witam

Panowie trochę nie na temat, ale.

W niedzielę na boisku Rekord Bielsko, gramy ze znajomymi w piłkę, oczywiście nożną, zainteresowanych zapraszam na 13, ul. Startowa 13 , 13 na szczęście :)

Zapraszam i pozdrawiam

Gramy bez względu na pogodę, boisko ma sztuczną trawę, więc nie ma problemu z błotem, czy poślizgami.

SUPER ZABAWA

Link to post
Share on other sites
Gramy bez względu na pogodę, boisko ma sztuczną trawę, więc nie ma problemu z błotem, czy poślizgami.

SUPER ZABAWA

Jeeee, ale fajnie. Subarakami grać w piłkę, to jest coś !!!

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link to post
Share on other sites
Fajne fotki kiedy znowu buczymy ja już nie moge się doczekać pozdro

 

Witeczka koledzy...

 

Jak sie zapatrujecie na spocik typu start piatek 18:00 - 19:00 - koniec sobota 13:00-14:00 z grillowcem, browarkiem czy co tam kazdy popija i noclegiem sie wie?

Termin czerwiec 19.06 lub 26.06 bo 12.06 pewnie juz macie w wiekszosci zaplanoway?

 

Czekam na Wasze opinie, moze jakas lista czy cus :smile:

Link to post
Share on other sites

co do odbioru kierownicy od Marka-nieaktualne(już załatwione :grin: )

 

 

zagrać w piłkę - fajny pomysł, lecz tą niedzielę wybieram się z Ragą do Krakowa(podobnie jak w następną )więc odpadam-na przyszłość bardzo chętnie-lanki już od dwóch lat kurzą się w szafce

Link to post
Share on other sites
Jak sie zapatrujecie na spocik typu start piatek 18:00 - 19:00 - koniec sobota 13:00-14:00 z grillowcem,

Suba. Jeśli chodzi o mnie- to takie spoty 2-dniowe odpadają -(rodzina):!: Odpowiada mi dotychczasowa forma(3-4 godzinki i do domu) :lol:

Link to post
Share on other sites
W niedzielę na boisku Rekord Bielsko, gramy ze znajomymi w piłkę, oczywiście nożną, zainteresowanych zapraszam na 13, ul. Startowa 13 , 13 na szczęście :)

Postaram się zajrzeć :wink:

Link to post
Share on other sites
Jak sie zapatrujecie na spocik typu start piatek 18:00 - 19:00 - koniec sobota 13:00-14:00 z grillowcem, browarkiem czy co tam kazdy popija i noclegiem sie wie?
No ja podobnie jaj Juras niebardzo to widze :)
Link to post
Share on other sites
Bartolo, adamsolberg, wspominaliście coś o Rajdzie Polski, wybieracie się?

 

planujemy z pracy w dwójkę jechać ale jak będę znał więcej detali to napiszę na forum.

 

czym, kiedy, co z noclegami itd bedę wiedział w przyszłym tygodniu

 

pozdrowienia :)

Link to post
Share on other sites
MalySTi, czyżby zmiana maski? Jakiś ładny dolocik?

Tak moja jednostka dorobiła się maski z wlotem :mrgreen: teraz tylko trza kolejkę u lakiernika umówić. a dolocika niema :wink:

Link to post
Share on other sites
Tak moja jednostka dorobiła się maski z wlotem

Suba. Mały STI- zostaw na jakiś czas czarną maskę! jak się polansujesz to przemaluj :grin: Jest bajer :!:

Link to post
Share on other sites
Suba. Mały STI- zostaw na jakiś czas czarną maskę! jak się polansujesz to przemaluj Jest bajer

Taa zostaje d0 14.06 bo na 15 mam kolejkę umówioną :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...