Skocz do zawartości

Spoty na Podbeskidziu


Paweł_P

Rekomendowane odpowiedzi

A to już był w Katowicach w 4 wiatrakach :lol:

 

a wyjadałeś cukierki ?? :mrgreen:

 

ja mówię o forku Dyzia na którego natknąłem się przy okazji gościny w przybytku piwem i kurczakiem płynącym

Myslałem, że cukierki w Dyziowym wozie podrzucili w 4Tttt :wink:

Bo to taki icg znak rozpoznawczy. Teraz jak słyszę SUBARU i CUKIERKI to kojarzy mi się to jednoznacznie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie ma ludziska, właśnie wróciłem ze swoich zawodów rowerowych na Czarnej Górze, było czadowo :twisted:

 

 

Bartolo, musisz kiedyś pojechać w moich zawodach - na pewno nie pożałujesz, za 2 tygodnie jest Brenna wiec masz blisko :wink:

 

 

pozdrowienia dla Pawła_P - mijałem cie na drodze ze szpitala w stronę bazy MZK (ja - rower, ty - evka) chyba środę o ile się nie mylę

Zgadza się, odpozdrawiam :D chciałem zawrócić ale niestety nie miałem czasu na pogawędki :?

 

jeśli chodzi o Xenony, to ja mam porządne xenony Phlipsa z soczewkami i oczywiście pilnuję ich ustawienia, nikogo nie oślepiami a lampi wyglądają super 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie :)

EVAN - gratulacje !!! Pozdrowienia dla maluszka :)

Bartolo - musimy sie w koncu spotkac :)

Dyzio - dziekuje za dobre jedzenie i piwko, ktore zasmakowalo mi tak bardzo, ze bede bywal u Ciebie czesciej :)

Jak ktos jeszcze nie byl u Dyzia w knajpce (grillu), to niech zaluje, bo warto !!

Dyzio - moze jakis kolejny spot ? :) pogoda sie robi :)

 

Pozdrawiam, do zobaczenia u Dyzia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SoŁ!!! Deszcz nam już nie groźny!!!Postawiłem dzisiaj pawilon! Możemy pić w każdych okolicznościach natury! :twisted:

Dzięki Zdzisek za dobre słowo...

Dzisiaj serwowałem ayran dla Marków

:P mniam!!!

Aha! Skrzynia już siedzi! Wszystko spasowało P&P totalnie bez komplikacji!!!

Łoł!

8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mark LA Ty będziesz wiedział, kogo pytać o świniacze bo jakoś nie moge znaleźć żadnego info coby się sprzedawały

9371309 tu masz nr gg do gościa z Ustronia (Darek) co zrobi ci wszystkie naklejki jakie chcesz (świnki ma bo robił mi,Jurasowi,Erichowi itd.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

he he dzieki :) jakoś nie mogłem na to trafić :roll:

 

MalySti również dzięki, chociaż też mam dostęp do plotera jakoś czasu nigdy nie ma a tu przyjdzie pocztą bez biegania :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Mało mam ostatnio czasu, nie tylko na forum zresztą, więc i średnio się udzielam. Subaru ciągle jednak jest ważne, choć w różnej postaci. Chciałem przy okazji podziękować Lukowi i Małgosi, bo jest za co:

dsc09174rozdzielczopulp.th.jpg

 

dsc09180rozdzielczopulp.th.jpg

 

Ponieważ na ostatni spot nie dotarłem swoim bugiem i żeby nie było, że jest jak jednorożec (ponoć ktoś kiedyś widział, ale dokładnie nie wiadomo kiedy, kto, ani gdzie), tak wygląda moje wozidełko:

dsc09229rozdzielczopulp.th.jpg

 

dsc08963rozdzielczopulp.th.jpg

 

dsc09225rozdzielczopulp.th.jpg

 

Jeszcze raz dzięki Dyziu za ostatniego spota, wpadajcie do Dyzia coś przegryźć, bo warto (że o napiciu się nie wspomnę 8) ). Miło było Was spotkać, trzeba będzie powtórzyć :roll:

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało mam ostatnio czasu, nie tylko na forum zresztą, więc i średnio się udzielam

Co się działo że nie masz czasu :!: te kwiaty na GT-ku :shock:

Ładny Bug i krajobrazy :!:

 

-- 28 lip 2010, o 09:56 --

 

UWAGA http://www.um.skoczow.pl/?p=artykulyShow&iArtykul=2855

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juras mógłbyś podać mi model tych twoich wąskich zimówek?? i gdzie je zakupiłeś?

Mógłbym i podaję - Goodyear Eagle Ultra Grip 185/60, R-16, 86-H GW-3 są one runflaty, kierunkowe i z rantem ochronnym. Kupiłem je na Aledrogo !!! z tego co pamiętam są nietypowe i produkowane tylko do BMW serii 1( tak mówił sprzedający)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeździłeś kiedyś na runflatach ??

Ja miałem w BMW serii 7 i wywaliłem je po 2 dniach. Fakt , że był dużo niższy profil ale ogólnie runflaty są strasznie twarde i walą po zawieszeniu.

Ja bym się już nie zdecydował na runflaty. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny Bug i krajobrazy :!:

Dziękuję, zabieram czasem mojego robaczka na spacer w góry :D

Jak się trochę ogarnę, wrzucę coś do wątku o podróżach...

 

Qba25, ładny kolor, strasznie jest mało Subaraków w takiej prawdziwej ciemnej zieleni.

Dzięki, mnie się też podoba... choć nie jest niebieski :P

Ale to tak dla sąsiadów: było zielone subaru, jest zielone subaru, kto by tam zauważył, że zmieniłem auto 8)

No i ładnie się komponuje w lesie, z zielonym namiotem, jak na żubra przystało :mrgreen:

 

runflaty są strasznie twarde i walą po zawieszeniu.

A ja myślałem, że to właśnie o to chodzi, żeby było twardo 8)

Dyzia się musisz zapytać, Pancin stwierdził, że Dyzio do swojego "STI w WRXie" ma założone takowe oponki. Mnie ciekawi co innego: zawsze słyszałem, że takie oponki wymagają specjalnego sprzętu do ich nakładania, zwykłymi maszynami łatwo je uszkodzić, co może nawet doprowadzić do wystrzału, w czasie jazdy. Nie mieliście problemów z montażem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę trudniej się je zakłada, a przy niższym profilu przyda się boczny docisk- dodatkowe ramie w maszynie do zakładania opon. Ja tam wolę mieć twarde zawieszenie ale żeby opona coś tam tłumiła :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qba25, dzięki za foto .

 

Juras, największą zaletą opon Run Flat jest wzrost bezpieczeństwa podróżujących pojazdem. Dzięki nim nagły spadek ciśnienia nie zaowocuje utratą kontroli nad samochodem, co pozwala na uniknięcie wypadku. Kolejną, jest możliwość kontynuowania jazdy do najbliższego warsztatu, a tym samym oszczędność czasu. Posiadając Run Flaty, nie potrzebujemy opony zapasowej ani dojazdówki, dzięki czemu zyskujemy nieco miejsca w bagażniku.

 

Opony Run Flat najczęściej montowane są jako pierwsze wyposażenie samochodów wysokiej klasy. W przypadku utraty ciśnienia na trasie, jadąc po polskich drogach, napotkamy spore utrudnienia. Najpierw trzeba znaleźć serwis, do którego musimy dojechać przez najbliższych 80 kilometrów. Nie może to być jednak pierwszy lepszy serwis. Serwis taki musi być wyposażony w odpowiednie montażownice umożliwiające obsługę opon Run Flat. Badania przeprowadzone w Niemczech pokazują, że najczęstszą przyczyną wypadku przy zastosowanych oponach typu Run Flat, jest ich niewłaściwy montaż. A jak pokazuje praktyka, wciąż mało jest takich serwisów. Po znalezieniu odpowiedniego miejsca pojawiają się kolejne utrudnienia. Opony Run Flat w większości przypadków nie nadają się do dalszej eksploatacji (wyjątek: opony z systemem Pax Michelin), co oznacza zakup nowej. Opony Run Flat są średnio o 50 procent droższe od tradycyjnych. Z uwagi na ich wysoką cenę, niewiele warsztatów posiada je na swoich stanach magazynowych, w związku z czym, nasz problem nie zostanie rozwiązany ?od reki?.

 

Kolejna wada to wyższe zużycie paliwa, które wiąże się z ich większą wagą. Opony Run Flat charakteryzują się dużą sztywnością. Oznacza to niski komfort jazdy, co na polskich drogach nabiera szczególnego znaczenia.

 

Problem pojawia się też w przypadku gdy chcemy wymienić opony Run Flat na tradycyjne. Samochody fabrycznie wyposażone w Run Flaty mają bowiem zmienioną charakterystykę zawieszenia. Zmiana na opony tradycyjne może oznaczać pojawienie się drgań podczas prowadzenia i luzów w układzie kierowniczym.

 

Aha ,masz czujniki ciśnienia, które są wymagane do tego typu opon ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juras,świetnie,że jesteś zadowolony ale nie wiem czy miałeś okazje pojeździć na LM-25 . To opona ,niestety już wycofana z produkcji Bridgestona, która bije po dupie wszelką konkurencję . Na magazynie jest jeszcze kilka sztuk z 2008 r.w cenie ok 260 pln netto .

 

Forumowicze z Podbeskidzia, zanim kupicie jakąkolwiek oponę ...piszcie do mnie PW .

 

Po co przepłacać ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy miałeś okazje pojeździć na LM-25 . To opona ,niestety już wycofana z produkcji Bridgestona, która bije po dupie wszelką konkurencję

Ja też uważam że są świetne, koledzy na forum Evo w większości są tego samego zdania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...