Skocz do zawartości

[Katowice] Śląskie spotkania


Ywone

Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, niebieskiultras napisał:

Skąd to twierdzenie ? Można spotkać wiele opinii że aisin robi na 1 montaż do Subaru.

Znam 2 przypadki gdzie Aisin wykazał przedwczesne zużycie + jedna opinia warsztatu, że zdarzały się reklamacje Aisinów. Tyle. Na tyle rzadko wymienia się ten element, że mogę dać 600zł za OEM, szczególnie, że nigdy mnie nie zawiódł. 

 

55 minut temu, Alkanick napisał:

Moja Impreza ma teraz 50 tyś. mil a przebieg samej pompy mi nieznany.

Jak nie ma pewności to dla pewności lepiej zmienić :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziecie odstawiać auto na warsztat to zwróćcie uwagę żeby było to świadome miejsce że trzeba to zakładać na zimnym silniku bo okazuje się że nie wszyscy mają o tym pojęcie. Rozebrać, złożyć, wyjazd a potem może być różnie 

Edytowane przez Grzecho
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, niebieskiultras napisał:

Nie ma aut idealnych. W Każdym bedzie jakiś mankament

Racja.

3 godziny temu, Tomasz_555 napisał:

Jak nie ma pewności to dla pewności lepiej zmienić :)

Dokładnie. Tym bardziej że i tak będzie rozebrane. Lepiej wymienić, jeszcze potem się okaże ze po miesiącu pompa padła :D

2 godziny temu, Grzecho napisał:

Jak będziecie odstawiać auto na warsztat to zwróćcie uwagę żeby było to świadome miejsce że trzeba to zakładać na zimnym silniku bo okazuje się że nie wszyscy mają o tym pojęcie. Rozebrać, złożyć, wyjazd a potem może być różnie 

Dobrze wiedzieć, tym bardziej że chcę sam się za to zabrać. Dziękuję za rade.

1 godzinę temu, BelegUS napisał:

Ale nie za czasów 996...

Racja, nie zwróciłem na to uwagi. Jak by nie patrzeć czasy 996 to chyba ten słaby okres porsche z tego co kojarzę.

Edytowane przez Alkanick
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Alkanick napisał:

Jak by nie patrzeć czasy 996 to chyba ten słaby okres porsche z tego co kojarzę.

 

Słaby? Pierwszy Boxster uratował markę, Cayenne zapewniło kosmiczne dochody, a 996 było techniczną rewolucją i sprzedało się ich dużo więcej niż 993 i 964 liczonych razem. Pod względem sprzedaży i zmian to był kluczowy moment dla marki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, widać że nie jestem w temacie :biglol:

 

Kurczę, w najbliższym czasie czeka mnie sporo grzebania.

Wymiana rury dolotowej tej co idzie do turbo, uszczelka pokrywy zaworów strona kierowcy, świece, tuleje na maglownicy i podobno drążek strona prawa (ciekawe czy to idzie na aucie ogarnąć czy trzeba magiel ściepywać).

Wymiana wszystkich klocków i przserwisowanie łap. Przy okazji zrzucę wszystkie koła i sprawdzę bicie na tarczach i piastach.

Masakr, nazbierało się tego.

Edytowane przez Alkanick
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma ktoś z regionu na gwałt chłodnicy do Legacy IV? Moja dziś postanowiła wyrzygać płyn... dojechałem do domu tuż przed wejściem na czerwone pole. W czwartek wyjazd do Włoch. :/ Kurna, a gdzie nie sugerowałem wymiany, tam mi odradzali, że "jeszcze daje radę"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Alkanick napisał:

Mam ori z Hawka WRX tylko nie mam pojęcia czy będzie pasować, zgaduje że nie.

Właśnie nie będzie. :< Na szczęście chłodnicę znalazłem z odbiorem nawet jutro - teraz muszę tylko znaleźć miejsce, gdzie mi ją na cito wymienią. :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Hookie napisał:

Właśnie nie będzie. :< Na szczęście chłodnicę znalazłem z odbiorem nawet jutro - teraz muszę tylko znaleźć miejsce, gdzie mi ją na cito wymienią. :D 

Sam to ogarniesz. 15 minut roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, niebieskiultras napisał:

Sam to ogarniesz. 15 minut roboty

Bez kanału i podnośnika? Kurczę, zmotywowałeś mnie... Najgorzej osłonę silnika będzie tak zdjąć, ale spróbuję. I tak po lawete w razie czego będę musiał dzwonić... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Hookie napisał:

Bez kanału i podnośnika? Kurczę, zmotywowałeś mnie... Najgorzej osłonę silnika będzie tak zdjąć, ale spróbuję. I tak po lawete w razie czego będę musiał dzwonić... 

Ja to robiłem u siebie na placu. Bez podnośnika lewarka.

Kup sobie od razu opaski do węży bo znając życie nie będą nadawać się do ponownego montażu.

 

Odkrecasz osłonę silnika

Dolna opaska węża przy chłodnicy- klucz 8 jak dobrze pamiętam.

Otwierasz maske

Górna opaske przy chłodnicy odkrecasz.

Później 2 łapki mocujące chłodnice do pasa - klucz 10

 Rozpinasz wtyczki wentylatorów

I wyjmujesz do góry całość z wentylatorami.

Wentylatory są na wkręty mocowane do chłodnicy.

Przekladasz oba

Montaż W odwrotnej kolejności.

 

Zalewasz do pełna płynem nie zakrecasz korka odpalasz silnik. Dolewasz płynu zamykasz korek. 

 

Możesz włączyć klime żeby sprawdzić czy wentylatory dobrze podpiete.

 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, niebieskiultras napisał:

Ja to robiłem u siebie na placu. Bez podnośnika lewarka.

Kup sobie od razu opaski do węży bo znając życie nie będą nadawać się do ponownego montażu.

 

Odkrecasz osłonę silnika

Dolna opaska węża przy chłodnicy- klucz 8 jak dobrze pamiętam.

Otwierasz maske

Górna opaske przy chłodnicy odkrecasz.

Później 2 łapki mocujące chłodnice do pasa - klucz 10

 Rozpinasz wtyczki wentylatorów

I wyjmujesz do góry całość z wentylatorami.

Wentylatory są na wkręty mocowane do chłodnicy.

Przekladasz oba

Montaż W odwrotnej kolejności.

 

Zalewasz do pełna płynem nie zakrecasz korka odpalasz silnik. Dolewasz płynu zamykasz korek. 

 

Możesz włączyć klime żeby sprawdzić czy wentylatory dobrze podpiete.

 

 

Wielkie dzięki za poświęcony mi czas! Faktycznie, było łatwo :D winowajca na zdjęciu. Wyrwało ten prawy dolny bolec do automatycznej skrzyni (?) której nie mam :D jak to możliwe w ogóle? 

NISSENS NIS 67723 zamówiony. 

 

received_514497826316106.jpeg

Edytowane przez Hookie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Hookie napisał:

Wielkie dzięki za poświęcony mi czas! Faktycznie, było łatwo :D winowajca na zdjęciu. Wyrwało ten prawy dolny bolec do automatycznej skrzyni (?) której nie mam :D jak to możliwe w ogóle? 

NISSENS NIS 67723 zamówiony. 

 

received_514497826316106.jpeg

Widocznie "nasi" już tam byli I chłodnice założyli od automatu.

 

A co do wyrwania możliwe że plastik był już zmęczony i od ciśnienia strzeliło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, elias napisał:

sie ma, szybkie pytanko bialy svx na blachach svx w wisle pod daszkiem to ktos od nas? Belegus? To chyba jednak nie Ty? Pytam bo sie lampi na mnie przy spacerach ten bialy nalesnik ;)

 

Chyba był kiedyś na jakieś subarowej grupie na fejsie..

Coś kojarzę, że siostra wrzuciła foty auta brata czy jakoś tak - wiem, wiem, bardzo pomogłem ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.08.2021 o 09:24, elias napisał:

sie ma, szybkie pytanko bialy svx na blachach svx w wisle pod daszkiem to ktos od nas? Belegus? To chyba jednak nie Ty? Pytam bo sie lampi na mnie przy spacerach ten bialy nalesnik

 

Nie mój, ale znam właściciela, a w sumie to jego siostrę ;) Twierdzi że brat kupił po tym jak widział mojego u mechanika :P Szalony xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poleci ktoś jakieś przyzwoite opony na lato do Lanosa? W hawku miałem Pirelli Cinturato i byłem zadowolony, ale może macie coś co lepiej sprawdza?

 

Po miesiącu jeżdżenia GH powiem Wam że bagażnika to w tym aucie nie ma. Do Hawka pakowałem co chciałem i zawsze zostawało miejsce na drugie tyle a tutaj... Jakieś nieporozumienie... Ale pomijając to to morda się cieszy za każdym razem jak patrzę na to auto ;D 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Grzecho napisał:

Poleci ktoś jakieś przyzwoite opony na lato do Lanosa? W hawku miałem Pirelli Cinturato i byłem zadowolony, ale może macie coś co lepiej sprawdza?

Michelin Pilot Sport 4 :) Mam ja, ma @KotMorderca, ma @MPL. @Cherusek1 ma w Mustangu trochę bardziej hardkorową wersję tej opony. :) Będzie Pan zadowolony. :) 

  • Super! 1
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z innej beczki to drodzy państwo pierwszy nieruchomy spot alkoholowy odbędzie się już w najbliższy poniedziałek 6 września!

Czy jest tu ktoś odważny i załatwi nam gdzieś jakąś rezerwację?

Proponuję godzinę 20 z tym, że ja będę dopiero jakieś ~pół godziny później.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, KotMorderca napisał:

Czy jest tu ktoś odważny i załatwi nam gdzieś jakąś rezerwację?

Myślę, że w poniedziałek na tyle knajpki są puste, że nie trzeba robić rezerwacji.

Musimy tylko zadecydować gdzie... B).

Edytowane przez Pablito79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety proponowane przeze mnie wcześniej GASTRO FAJER od września działa od czwartku do niedzieli tylko, więc trzeba by coś innego wymyślić. Co do rezerwacji jak nas za dużo nie będzie to faktycznie powinniśmy dać radę bez. Jakieś pijalnie nastawione na większy wybór piwa w centrum może były OK, jak Biała Małpa, albo Upojeni? Oba lokale do północy otwarte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MPL @Pablito79 @Tomasz_555 @Cherusek1

 

No to Biała Małpa, poniedziałek 6 września, godzina 20. Ja i MPL z poślizgiem czasowym.

 

Piszcie kto jeszcze ma ochotę wpaść bo jak się zrobi ekipa ~10 osób to już trzeba by jakąś rezerwację zrobić.

Do zobaczenia! 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...