Pablito79 101 Posted May 29, 2020 Share Posted May 29, 2020 (edited) Nie chce sie wtrącać, ale mam kilka kocy kanapowych, to bedzie czym grzac opony . Zapewniam również napoje chłodzące dla specjalistów , no i oczywiście obiad dwudaniowy dla kierowcy . Edited May 29, 2020 by Pablito79 1 Link to post Share on other sites
niebieskiultras 2909 Posted May 29, 2020 Share Posted May 29, 2020 W dniu 26.05.2020 o 09:55, Cherusek1 napisał: Baaaardzo dziękuje przynieście ,tym razem odwdzięczam się piwem na lusterko to mus ale na bagażnik tez by się przydała , będę przygotowany na dwie jak coś tak z innej beczki to jechałem ostatnio A1 z Piekar do Częstochowy ,wiedziałem od dawna ,że tam źle asfalt położony i myślałem , że juz w tej sprawie coś zrobiono ! jest chyba gorzej ! no tak spierdolona ta droga jest , że strach tam szybciej jechać.... orientujecie się czy planowana jest jakaś naprawa nawierzchni tam? Jako że jestem miejscowy to odpowiem. Autostrada skończyła "pracować" tzn. Jeden z zużli użytych przy podbudowie przestał reagować chemicznie i pęcznieć tym samym można zrobić remont który da długotrwały efekt. Jest plan na remont jednak kiedy on nastąpi nie wiadomo. Obserwując przez lata budowę A1 oraz liczbę firm, które się przewineły przez budowę uważam, że jeszcze nie jeden kwiatek wyjdzie. Po oddaniu do użytku wyszedł problem w mojej miejscowości. Stworzony nasyp zmienił naturalne cieki wodne oraz odpływy wody z pól przez co domy wzdłuż A1 były zalewane. 1 Link to post Share on other sites
WueM 440 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 Pany kiedy jakiś spocik robim.... Link to post Share on other sites
KotMorderca 274 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 Pany kiedy jakiś spocik robim.... Przedwczoraj był 1 Link to post Share on other sites
Pablito79 101 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 49 minut temu, WueM napisał: Pany kiedy jakiś spocik robim.... Ktoś tu chyba nieźle zaspał . 2 Link to post Share on other sites
WueM 440 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 Godzinę temu, KotMorderca napisał: Przedwczoraj był Aaaa to ja nie wiem...Wstyd się przyznać jakoś rzadko w temat zaglądam Poza tym w tygodniu do Kato ciasno z czasem... Ewentualnie tylko weekendy Link to post Share on other sites
WueM 440 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 I pytam się ja Was....Kaj som foty?? Link to post Share on other sites
suberet 3442 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 10 godzin temu, KotMorderca napisał: Kierownica chodziła ciężko i działało coraz lepiej wraz z wzrostem obrotów silnika. Bardzo dobrze było to czuć jak stojąc w miejscu wciskałem sprzęgło i kręciłem kierownicą zmieniając obroty silnika od jałowych do maksymalnych. Maglownica wymaga regeneracji, kiedy na skutek luzów puszczają uszczelnienia. Wtedy olej pod ciśnieniem wytwarzanym przez pompę przechodzi przez oringi i dostaje się tam gdzie być go nie powinno, czyli pod osłony gumowe i jeśli te są szczelne to gwałtownie je rozsadzi. Jak mają jakieś pęknięcia, to po prostu olej będzie kapał na zewnątrz rozładowując ciśnienie, ale będą widoczne ubytki płynu w zbiorniczku. Jak masz sucho na osłonach maglownicy i nie ubywa płynu, to raczej z pompą są problemy. To takie moje przemyślenia nie wynikające z jakiejś wiedzy fachowej a jedynie z zadumy nad objawami jakie były o mnie. Najpierw znikał płyn, choć wycieków nigdzie nie miałem, a potem walnęło pod autem i pojawiła się kupa dymu. Byłem w strachu, czy się nie palę. 1 Link to post Share on other sites
Alkanick 43 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 Ja wiem że większość ma dość tego tematu ale tu jest to fajnie zwizualizowane. Zabawnie to opowiada ale podzielam gościa zdanie. Link to post Share on other sites
Tomasz_555 484 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 4 godziny temu, suberet napisał: Maglownica wymaga regeneracji, kiedy na skutek luzów puszczają uszczelnienia. Wtedy olej pod ciśnieniem wytwarzanym przez pompę przechodzi przez oringi i dostaje się tam gdzie być go nie powinno, czyli pod osłony gumowe i jeśli te są szczelne to gwałtownie je rozsadzi. Jak mają jakieś pęknięcia, to po prostu olej będzie kapał na zewnątrz rozładowując ciśnienie, ale będą widoczne ubytki płynu w zbiorniczku. Jak masz sucho na osłonach maglownicy i nie ubywa płynu, to raczej z pompą są problemy. No i u mnie mokra jest właśnie osłona. Mechanik powiedział dokładnie to samo. Puszczają uszczelki, płyn wypływa pod osłonę, która też już super szczelna nie jest i robi się mokro. Dlatego właśnie wolę to ogarnąć już teraz na spokojnie zanim dojdzie do sytuacji jak niżej. 4 godziny temu, suberet napisał: a potem walnęło pod autem i pojawiła się kupa dymu. Byłem w strachu, czy się nie palę. Link to post Share on other sites
Tomasz_555 484 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 15 godzin temu, KotMorderca napisał: Plan jest prosty: zbieramy solidną ekipę startujących i oglądających (specjalistów), zapoznania jeździmy w pięciu(i wtedy można pięć razy się zapoznać z trasą), jeden(dwóch) jeździ, a reszta na balkonie robi rozeznanie i zdaje relacje na bieżąco, każdy przywozi opony z inną mieszanką i jeździmy po kolei na jednym perfekcyjnie dogrzanym i idealnie dobranym komplecie opon. Jak dobrze pójdzie zapełnimy najwyższy stopień podium. Chętnie wcielę się w rolę oglądającego specjalisty - Janusza rajdów. Będę głośno komentował przejazd i krytykował, że tam Kubica by nie hamował, a tam za szeroko. A na poważnie jak potrzebne wsparcie logistyczno-serwisowe to mów. Zmiana kół czy ew. pomoc gdyby (tfu-tfu) coś się działo. Trochę narzędzi mam, jest żaba, kobyłki, coś tam umiem zrobić (niewiele, ale umiem). 1 Link to post Share on other sites
Radosław De 30 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 (edited) 11 godzin temu, Pablito79 napisał: Ktoś tu chyba nieźle zaspał . No i ja też a mam na parking 18min ode mnie. A temat przeglądałem dwa tyg temu (Jednak mnie nie było na Śląsku przedwczoraj, byłem na pogrzebie na Kujawach...) Edited May 30, 2020 by Radosław De 1 Link to post Share on other sites
KotMorderca 274 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 4 godziny temu, Tomasz_555 napisał: Chętnie wcielę się w rolę oglądającego specjalisty - Janusza rajdów. Będę głośno komentował przejazd i krytykował, że tam Kubica by nie hamował, a tam za szeroko. A na poważnie jak potrzebne wsparcie logistyczno-serwisowe to mów. Zmiana kół czy ew. pomoc gdyby (tfu-tfu) coś się działo. Trochę narzędzi mam, jest żaba, kobyłki, coś tam umiem zrobić (niewiele, ale umiem). Trzeba będzie uzbroić furę przed wyjazdem bo właśnie wróciłem z Rallyshopa z nowym nabytkiem 1 Link to post Share on other sites
Pablito79 101 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 (edited) 49 minut temu, KotMorderca napisał: Trzeba będzie uzbroić furę przed wyjazdem bo właśnie wróciłem z Rallyshopa z nowym nabytkiem No Brawo, fotel pierwsza klasa. Wyścig zbrojeń rozpoczęty, aż jestem ciekaw jaki jeszcze upgrade dojdzie do lipca. (obawiam się o zdrowie Twoich sąsiadów). A teraz szczerze przyznaj się, czy przemęczyłeś się w STi... czy pojechałeś jednak transportem publicznym . Edited May 30, 2020 by Pablito79 Link to post Share on other sites
carfit 2389 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 5 godzin temu, Tomasz_555 napisał: No i u mnie mokra jest właśnie osłona. Mechanik powiedział dokładnie to samo. Puszczają uszczelki, płyn wypływa pod osłonę, która też już super szczelna nie jest i robi się mokro. Dlatego właśnie wolę to ogarnąć już teraz na spokojnie zanim dojdzie do sytuacji jak niżej. @Tomasz_555 jeśli masz wycieki, to kupuje się oryginalne zestawy naprawcze boczny i górny , wszystko jest w komplecie i wcale nie jest to drogie . Ogarnięty mechanik zrobi to w 1 dzień. Niestety czesto zakłady regenerujace dają jakies zamienniki, oringi , uszczelnienia , i za rok jest znowu problem . 1 Link to post Share on other sites
KotMorderca 274 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 Teraz, Pablito79 napisał: A teraz szczerze przyznaj się, czy przemęczyłeś się w STi... czy pojechałeś jednak transportem publicznym . STi W sumie nie było tak źle jak myślałem, przygotowywałem się na gorsze Ale co by nie mówić to jednak 800km w STi jadąc po A1 to hardkor. Właśnie kombinuje jak to w ogóle ma być zamontowane... chyba jeszcze jakiejś części mi brakuje. 1 Link to post Share on other sites
carfit 2389 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 Godzinę temu, KotMorderca napisał: Właśnie kombinuje jak to w ogóle ma być zamontowane... chyba jeszcze jakiejś części mi brakuje. brakuje Ci mocowań bocznych i szyn, jeśli ma być regulacja wzdłuzna Link to post Share on other sites
KotMorderca 274 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 53 minuty temu, carfit napisał: brakuje Ci mocowań bocznych i szyn, jeśli ma być regulacja wzdłuzna Bez regulacji wzdłużnej. Mam mocowania boczne i mam mocowanie dedykowane do fury i te dwie rzec zy do siebie nie pasują, a nawet jakby mocowanie dedykowane miało szerszy rozstaw to zakres regulacji odległości byłby minimalny - czego tam brakuje? No i jeszcze skoro już tu jesteśmy to pytanie numer dwa: obserwacja z dzisiaj: na autostradzie wrzucam bieg czwarty, gaz w podłogę, przyśpieszam 120-180, a temperatura na kolektorze wydechowym sobie radośnie rośnie, jak zauważyłem 1020 stopni to puściłem gaz i już więcej nie przyśpieszałem w ten sposób. Co tam zaś padło? Link to post Share on other sites
czekker 412 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 (edited) 14 godzin temu, WueM napisał: Kaj som foty?? Ino takie Edited May 30, 2020 by czekker 1 Link to post Share on other sites
Tomasz_555 484 Posted May 30, 2020 Share Posted May 30, 2020 4 godziny temu, carfit napisał: @Tomasz_555 jeśli masz wycieki, to kupuje się oryginalne zestawy naprawcze boczny i górny , wszystko jest w komplecie i wcale nie jest to drogie . Ogarnięty mechanik zrobi to w 1 dzień. Niestety czesto zakłady regenerujace dają jakies zamienniki, oringi , uszczelnienia , i za rok jest znowu problem . @carfit, ogarniacie takie rzeczy ? Bo jak mam testować na sobie nieznany zakład to wolę zrobić sobie wycieczkę do NS. Link to post Share on other sites
Matiz 198 Posted May 31, 2020 Share Posted May 31, 2020 czołem Pany mamy w okolicy jakiś zakład obróbki głowic godny polecenia? Ale nie Morawski w garażu, tylko cnc by sie przydało... Potrzebuje zebrać "squish pads" w celu obniżenia sprężania Link to post Share on other sites
Radosław De 30 Posted May 31, 2020 Share Posted May 31, 2020 Mi też leci z magla na łączeniu z kolumną kierowniczą w gh a jak dolalem liqui moly do ukł wspomagania na wycieki to zaczęło lać jeszcze bardziej.... Jak już zrobię ten magiel to lać dexron2 czy 3 albo zwykłego prestona ? Link to post Share on other sites
carfit 2389 Posted May 31, 2020 Share Posted May 31, 2020 19 godzin temu, Tomasz_555 napisał: @carfit, ogarniacie takie rzeczy ? Bo jak mam testować na sobie nieznany zakład to wolę zrobić sobie wycieczkę do NS. Bez problemu, rano na 9.00 przyjeżdzasz o 15-16 wyjeżdzasz, gorzej tylko z terminami jesteśmy tak dowalenii autami że szok. Link to post Share on other sites
carfit 2389 Posted May 31, 2020 Share Posted May 31, 2020 22 godziny temu, KotMorderca napisał: Bez regulacji wzdłużnej. Mam mocowania boczne i mam mocowanie dedykowane do fury i te dwie rzec zy do siebie nie pasują, a nawet jakby mocowanie dedykowane miało szerszy rozstaw to zakres regulacji odległości byłby minimalny - czego tam brakuje? No i jeszcze skoro już tu jesteśmy to pytanie numer dwa: obserwacja z dzisiaj: na autostradzie wrzucam bieg czwarty, gaz w podłogę, przyśpieszam 120-180, a temperatura na kolektorze wydechowym sobie radośnie rośnie, jak zauważyłem 1020 stopni to puściłem gaz i już więcej nie przyśpieszałem w ten sposób. Co tam zaś padło? Mocowania foteli kupiłeś złe, musisz kupić mocowania pod fotel XXL z większym wycieciem od dołu , lub przerabiać szyny ( wspawać dodatkowy płaskownik ) . Co do EGT to słabo !!! Trzeba sprawdzić AFR !!!! jak najszybciej , bo może być szybkie kabum. Może też być sonda egt, ale trzeba zacząć od pomiaru AFR . Jak wartość wyższa pod obciążeniem od 11.2 to szukać przyczyny, pompa paliwa, przepływomierz, przewód zaworu ciśnienia paliwa, lub sam zawór, ale absolutnie nie należy tego bagatelizować. Link to post Share on other sites
Tomasz_555 484 Posted May 31, 2020 Share Posted May 31, 2020 2 godziny temu, carfit napisał: Bez problemu, rano na 9.00 przyjeżdzasz o 15-16 wyjeżdzasz, gorzej tylko z terminami jesteśmy tak dowalenii autami że szok. Dzięki ! Odezwę się w tej sprawie na maila firmowego. Temat nie jest pilny na szczęście. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now