Jump to content
Ywone

[Katowice] Śląskie spotkania

Recommended Posts

Stronka jest mega, boziu jakie tam są mega egzemplarze.

Widzieliście to Ferrari za 178mln... :o:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Który kolega był tym czerwonym kombi NA? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Grzecho napisał:

Który kolega był tym czerwonym kombi NA? 

 

To był @MaciekGX :) 

 

8 minut temu, Pablito79 napisał:

Widzieliście to Ferrari za 178mln... :o:thumbup:

Oho, ktoś tutaj odkrył istnienie Giełdy Klasyków :biglol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2.03.2019 o 20:03, Tomasz_555 napisał:

Oho, ktoś tutaj odkrył istnienie Giełdy Klasyków :biglol:

No śmiejcie się, śmiejcie się obywatelu :D.

Ale wydaje mi się, że gdzieś już oglądałem te auta, ale na innej stronce :P.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 2 marca 2019 o 15:27, Daniel Niewiński napisał:

Zdefiniujcie proszę co oznacza wanna w Waszym slangu?

Daniel jest jeszcze sporo tej naszej grypsery:thumbup: ja sie też we wszystkich niuansach nie orientuje ale po za wanną jest jeszcze 

Turbo wanna 

babcia i turbo babcia ( to ten mój ) 

dziadek i turbo dziadek ( to pra pra przodek Twojego)

Gacek - Legaś , tak ogólnie o Legacy 

Erka- "R", tak potocznie o Imprezie Type- R

Lanos - to taki jak ten mój były już biały 

22B vel Grall - najbardziej poszukiwana kolekcjonerska Impreza 

ciemna i jasna strona mocy czyli my i maniacy Mitsubischi odwiecznego rywala ,tylko nigdy nie pamietam czy my to ta jasna strona czy ciemna :D inne określenia - My - Władcy panewek Oni - Szamani dyfrów - to od tego co klęka w naszych autach :D no i oczywiście pamiętaj ,że jeździsz teraz niebiańskim autem tudzież kosmicznym ponieważ na znaczku z przodu i z tylu masz gwiezdną konstelację Plejad a Plejady po japońsku to właśnie Subaru. 

Chłopaki jak cos pokręciłem to poprawcie albo dopiszcie pozostałe określenia naszego grypsu ,bedzie miał Daniel mały słownik w pigułce :thumbup:

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

baby i chopy...
bawcie sie dobrze, mialem nikla nadzieje ze uda mi sie z Wami pojechac w Bieszczady ale niestety bez szans...

szerokosci, latajcie z glowa i pieknej pogody!
 

jak mozliwe wrzucajcie czasem jakies foto

 

niech bulgot bedzie z Wami!

 

o ktorej i skad startujecie ?

Edited by elias

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elias dzięki wielkie, kawał drogi przed nami, oby nic nie klękło.

Ruszamy o 8:00 rano z Orlenu na Murckowskiej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jutro?
wydawalo mi sie ze jedziecie dzis? 
pewnie pokrecilem

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie pierwotny plan był dziś, ale po sugestiach zrobiliśmy sb-ndz. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elias tankuj RA i dawaj z nami :drinks:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ni ma szans Pawelku i zalogo Bieszczadzka! 

niestety.. 

ale wiem ze Wy bąbelki zrobicie robote.. 

ni ma szans Pawelku i zalogo Bieszczadzka! 

niestety.. 

ale wiem ze Wy bąbelki zrobicie robote..

 

pijoki slunskie hanyskie... zyjecie? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, dziękuję bardzo za wypad, wprost nie da się opisać tych emocji, jazda na bardzo wysokim poziomie aż mi się gęsia skórka robi jak o tym myślę :D Tyle ekscytacji zabawy i emocji za jednym razem to naprawdę wspaniałe uczucie, człowiek wie że żyje ! Oby jak najwięcej takich wypadów :D:superhero:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie ogarnąłem bagaże :facepalm:.

Również dzięki wszystkim za zajefajny wypad, Tomkowi oczywiście za organizację i reszcie ekipy za miłe towarzystwo . Mega wieczorek sobotni przy :drinks:  i pogaduchy o naszych wspaniałych autach, w których co chwile się coś pieprzy a i tak je kochamy :D. Jeszcze tylko to.... i będzie ok :biglol:.

 

Choć moja wanienka miała ciężko na podjazdach, to i tak myślę że nieźle sobie radziła, ale czas pomyśleć o turbince :rolleyes:.

Macie super fury, no i te marchewy... ślinka do teraz cieknie, czas otworzyć piwko...

 

Pozdrawiam i do zobaczyska.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również melduję się z domu. :) 

Zrobiliśmy 1000km. W moim przypadku całość kosztów zamknęła się w 500zł co uważam za bardzo rozsądną kwotę. Wiele w tym zasługi mojej STi, która na serpentynach spaliła 10l/100km. 

Dzięki za super wypad, było dużo emocji i śmiechu. Mega przyjemne wieczorne rozmowy przy piwku. Mam nadzieję, że następnym razem i ja napiję się procentów. :) 

Teraz czas naprawić nagrzewnicę - to też mimo mokrych butów uważam, za pozytyw wyjazdu. Przynajmniej jednoznacznie wiem co się zesrało. :) 

 

Jak już wspomniałem, w maju powtórzymy wypad na dolnośląskie OS'y ! Szykujcie fury ! :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki chłopaki(i dziewczęta!) za wypad. Bdb zabawa. Odkrywanie nowych limitów fury i kierowcy zawsze w cenie.

Rozmowy prawie w kółko o usterkach ale widocznie za to kochamy nasze samochody :D Ważne że z naprawami jesteśmy już na ostatniej prostej i po kolejnej wizycie w serwisie pozostanie już tylko cieszyć się z jazdy :biglol:

Do następnego razu!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Tomasz_555 napisał:

spaliła 10l/100km.

Jaaaaaak... jak moj smok pali 12 a już się staram jeździć bez szaleństw... :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Grzecho napisał:

Jaaaaaak... jak moj smok pali 12 a już się staram jeździć bez szaleństw... :/

A ja się pytam jak trzeba jeździć, żeby N/A paliło 12. :p 

 

Kilka fotek z wyjazdu w Bieszczady:

IMG_5326.thumb.jpg.390c6d93e960838a7accb728c62ed92b.jpg

IMG_5328.thumb.jpg.20576b7d3e22ece69f07cb5bc8170a3e.jpg

IMG_5333.thumb.jpg.39bb5ce30be1add6d62329d8001e18c2.jpg

IMG_5336.thumb.jpg.bcede5bab5765095dd9d308cdaa1268b.jpg

IMG_5337.thumb.jpg.aaa4538e82bf6401d96052dd33577c5b.jpg

IMG_5337_101.thumb.jpg.602f34b57d0dfb7b49096f5df7b3c902.jpg

IMG_20190309_080445.thumb.jpg.65ad8143ab6edac642b329efe5180c16.jpg

IMG_20190309_125721.thumb.jpg.c8aded05f8afccdbf32215b3f894895a.jpg

IMG_20190309_125734.thumb.jpg.1466c49d2776054e1f4f08501038b05b.jpg

IMG_20190309_144225.thumb.jpg.d47784518adda9f02fda3bb24ccf848d.jpg

IMG_20190309_145757.thumb.jpg.4941aeba546f32247a0ead99d052cc27.jpg

IMG_20190310_092252.thumb.jpg.5be33c54a5919b9fcd4a3efcab8d10e3.jpg

IMG_20190310_111823.thumb.jpg.ea02c37c4d809d6f41a5f452cf0ce22a.jpg

 

  • Like 6
  • Haha 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najfajniejsza jest ta fotka na której okupujemy stacje benzynową :biglol::thumbup:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Passat na ostatniej... :wub:

 

... dobra żartowałem :P

Chłopacy świetne fury, świetne fotki!

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorki, że dopiero teraz piszę, ale i ja swe 3grosze dożucam , również dziekuje ,jesteście wspaniali ,jesteście dowodem na stare stwierdzenie ,że "wszystkie pasje prowadzą do ludzi " ja to powiedzenie uaktualnie i wzbogacę nieco ,że "wszystkie wspaniałe pasje prowadzą do wspaniałych ludzi" dziekuję dziekuje ,zrobię wszystko by jechać następnym razem znowu. Po powrocie stwoerdziłem że robię wydech w RA. :drool:może nie taki krwisty jak u kotaMordercy :drool:ale robię..... Czyli wychodzi na to że jeszcze tylko zrobię wydech i to już koniec.....:facepalm::thumbup: specjalne podziękowania dla Tomka ,naszego niekwestionowanego wodza wyprawy. Za poświęcenie ,czas, chęci, wiedzę i profesjonalizm ...:applause::puchar:

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, Cherusek1 napisał:

Po powrocie stwoerdziłem że robię wydech w RA. :drool:może nie taki krwisty jak u kotaMordercy :drool:ale robię..... Czyli wychodzi na to że jeszcze tylko zrobię wydech i to już koniec.....:facepalm::thumbup:

I to mi się podoba. Uderzaj do MG Motorsport i niech chłopaki ogarniają jakiś soczysty cat-back :) Powinno zadziałać bez korekty mapy. 

I na maj żeby mię to było gotowe bo uwaga uwaga, zerknąłem już na mapę i aktualizuję traskę dolnośląską z zeszłego roku. 

 

23 godziny temu, Cherusek1 napisał:

specjalne podziękowania dla Tomka ,naszego niekwestionowanego wodza wyprawy. Za poświęcenie ,czas, chęci, wiedzę i profesjonalizm ...

Dzięki za miłe słowa. Staram się żeby Wam się podobało. :) Efekt jest taki, że już prawie wszystkie drogi w PL zaliczyliśmy. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.03.2019 o 21:11, Tomasz_555 napisał:

Jak już wspomniałem, w maju powtórzymy wypad na dolnośląskie OS'y ! Szykujcie fury ! :) 

 

Qrczę, znowu ominie mnie fajny wypad :(

 

Nie planujecie żadnej dłuższej wycieczki w kwietniu?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, mackos87 napisał:

Nie planujecie żadnej dłuższej wycieczki w kwietniu?

Nie wiem jak inni, ale ja raczej nie. Zamierzam uporać się z nagrzewnicą, klimatyzacją, wysuszyć dywan i w końcu ogarnąć tylny pas bezpieczeństwa.

 

1 godzinę temu, Daniel Niewiński napisał:

A maj majówka czy późny maj? ;)

Na majówkę to pewnie większość ma plany, wszędzie pełno ludzi, korki itp. Zwykły weekend 11-12 / 18-19 / 25-26. Jest opcja zrobić to w jeden dzień albo jak ostatnio zrobić w dwa dni z noclegiem i wieczornymi przy piwku rozmowami. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wybiera się ktoś z Was na jutrzejszy zlot JCP do Bielska?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...