Skocz do zawartości

[Katowice] Śląskie spotkania


Ywone

Rekomendowane odpowiedzi

Więc 350 koni w pro przygotowanym Evo to M A S A K R A!!! Zmieniam samochód na takie Evo!!!!!!! Paweł - jesteś super szczęściarz, bo w ciągu roku 2 maleństwa bliskie twego serca przybyło - zazdroszczę ci w jak najbardziej pozytywnym sensie :)

Hehe, dzięki, autko rzeczywiście super, no i za jakieś 3 tygodnie synek przyjdzie na świat :grin: ten rok jak na razie jest dla nas z żonką świetny, oby tak dalej :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam tylko tak. Z wydechu Pawła nie dochodzi żaden bas tylko SZSZSZSZSZSZSZZSZSZSZZSZSZ przy pełnej przepustnicy. Masakryczny dźwięk! Jak lecieliśmy na przegibek i Paweł przede mną odkręcił w zakręcie to od razu zwolniłem, bo myślałem, że mi opona z felgi spadła i szuram alusem po asfalcie. :twisted::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam tylko tak. Z wydechu Pawła nie dochodzi żaden bas tylko SZSZSZSZSZSZSZZSZSZSZZSZSZ przy pełnej przepustnicy. Masakryczny dźwięk!

Hehe, dla mnie też to jest genialny dźwięk i wolę go od wszelkich basów, brzmi jak startujący odrzutowiec, gdziekolwiek jadę to przejeżdżam w tunelach pod hulanką przy otwartych oknach, czad :shock: ostatnio wiozłem kumpla po Mazańcowicach i moja żonka siedząc u niego na kanapie słyszała jak jechaliśmy wokół wsi i z powrotem :grin: ciekawe co muszą czuć kierowcy innych aut jak wyprzedzam ich idąc ogniem :twisted::twisted::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nooo fakt EVO wymiata :twisted: pomijając już to jak sie rozpędza... hemuje równie rewelacyjnie - wrażenia z jazdy nie do opisania - dzięki Paweł za "przewózkę" :razz:

 

[ Dodano: Pią Lip 04, 2008 9:50 pm ]

Raga, ale martwi mnie troche Twoja zdrada... wrrr... ja nie powiem EVO rewelacja ale zeby tak od razu subaru porzucać :neutral: ehh...

Przynajmniej masz co porzucić... :lol: ja to byłbym w niebo wzięty mając GT-ka ale jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia, lecz Twoja ewolucja powinna raczej iść w strone :arrow: STi

chociaż... ja tam zawsze będę zdania ze IMREZA i EVO to alternatywne rozwiązania a nie konkuręcyjne :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

solber_g, Radek wie jak jeździ Impreza i raczej jestem zdania, ze przejście na STI niewiele zmieni, Evo to krok w dobrym kierunku :)

Następnym razem przewiozę Cię sam na sam po zakrętach lekkimi powerslajdami i gwarantuję Ci, że dopiero wtedy buty Ci spadną co Evo potrafi :twisted:

 

A jak wczoraj wytrzymały Twoje hample podczas zjazdu z Żaru?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radek wie jak jeździ Impreza i raczej jestem zdania, ze przejście na STI niewiele zmieni,
dobra cicho juz wrrr...

ale

Następnym razem przewiozę Cię sam na sam po zakrętach lekkimi powerslajdami
trzymam Cię za słowo :twisted:

co do tego

A jak wczoraj wytrzymały Twoje hample podczas zjazdu z Żaru?
to jakos dały rady, ale trzeba było strasznie uważać - często odpuszczałem i jakos poszło :razz:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

genialnie Paweł napisał EVO przy starcie brzmi jak startujący odrzutowiec.....

wtedy jak stalismy tam na drodze jak Paweł pojechał z Radkiem i Adamem to myślelismy z Adamem ze faktycznie buty nam spadna z wrażenia, jak to brzmiiiii.......

 

dzieki Solberg_g za Yaris'ka- wiesz o co chodzi :-)

teraz czekamy tylko na rezultaty, i dalszy ciąg kręcenia filmu (na mokrym asfalcie, lub na szutsze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wybiera się jutro do Sosnowca ?

---------------------------------------------------

 

Druga edycja S4 Rally odbędzie się 6 LIPCA. Bazą rajdu będzie Sosnowiec,

BK i serwis, a także biuro rajdu znajdować się będą na terenach EXPO SILESIA

w Sosnowcu. Rajd będzie się składał z dwóch prób sportowych o łącznej

długości 4000 m. Suma odcinków to ok.13.50 km

Nawierzchnia: asfalt.

 

W zawodach mogą wziąć udział kierowcy amatorzy jak i licencjonowani, próby

sportowe o charakterze odcinków specjalnych, nawierzchnia: asfalt, pomiar

czasu: elektroniczny. Załogę stanowią wyłącznie dwie osoby, określani jako

kierowca i pilot. Kierowca musi mieć prawo jazdy, na trasie rajdu zostaną

usytuowane PKC.

 

Dla zawodników startujących w zeszłorocznej edycji, zniżka 20 pln !!!

Wpisowe:

I termin - 100 pln do 30.06.2008

 

II termin - 120 pln do 06.07.2008

PODZIAŁ NA KLASY:

 

- klasa 1 Fiat 126p - 650 i 652 cm3

- klasa 2 - do 903 cm3

- klasa 3 - powyżej 903 cm3 i do 1300 cm3

- klasa 4 - powyżej 1300 cm3 i do 1600 cm3

- klasa 5 - powyżej 1600 cm3 i do 2000 cm3

- klasa 6 - powyżej 2000 cm3

- klasa Open - wszystkie samochody modyfikowane (np. swap) bez względu na pojemność silnika

 

Limit zgłoszeń: 60 załóg.

zgłoszenia:biuro@s4.net.pl

 

sponsorzy: Mercedes-Benz Sosnowiec, Intercars, Gordon, WS Humanitas

 

Organizator:

Stowarzyszenie ,,S4", Automobilklub Zamkowy, Expo Silesia

 

Patronat:

TVS, PR Katowice, rajdy.org.pl, sosnowiec.info

Więcej informacji: www.s4.net.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze przejście na STI niewiele zmieni, Evo to krok w dobrym kierunku :)

 

Zmieni, zdecydowanie. I wciąż uważam, że to jak jedzie STi czy Evo zależy najbardziej od umiejętności wykorzystania napędu. kebabudaniela, swego czasu na torze pojechał STi przepięknie. Już dawno nie widziałem tak dobrze prowadzonego samochodu. Harmonia i zajebiste wyczucie.

 

MARKO RALLY, ja z kumplem startujemy w S4 ! Będzie w parku czerwonym malaczem i moim zielonym Focusem. Może uda się gdzieś spotkać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie, będę dopiero 20. na 4. rundzie SMT :wink:

 

 

Zmieni, zdecydowanie. I wciąż uważam, że to jak jedzie STi czy Evo zależy najbardziej od umiejętności wykorzystania napędu.

Nie chodziło mi o uzyskane czasy, które w STI będą znacznie lepsze niż w WRX tylko o to, że nie będzie wielkich różnic w samym aucie (auto praktycznie to samo) jak i w jego prowadzeniu (to tak jakbyś zmienił np. Focusa 1.8 na 2.0 - sporo lepiej ale auto w sumie to samo więc wielkiej różnicy Ci nie zrobi sama zmiana auta), Evo to jednak zupełnie inne auto i zmiana auta jest bardziej odczuwalna - nie dość że auto zupełnie inaczej wygląda to jeszcze inaczej się prowadzi, ma inny silnik, skrzynię itp. jak już coś zmieniać to porządnie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł_P, nie do końca jest jak mówisz. Wielu na tym forum głośno i wyraźnie mówi, że STi prowadzi się inaczej od WRX pomimo wielu podobieństw. Przede wszystkim twardszy zawias i inna geometria. Z doświadczenia wiem, że to potrafi zupełnie odmienić samochód. Poza tym teraz w STi masz juć DCCD w standardzie i jego ustawienie to klucz do sukcesu. W WRX masz dyfer bez ingerencji. Do tego dochodzi Torsen w MY07 bodajże. No i na koniec moc. STi jest zawsze mocniejsze od WRX'a. Nie wspomnę o wersjach limitowanych jak Solberg, SPRT czy inne RB320. Jakby nie patrzeć EVO GT340 też jest "limitowane".

Owszem, EVO i STi to na pewno odczuwalna różnica. Ale przesiadka z WRX na STi moim zdaniem też będzie odczuwalna na plus. O wyborze powinna decydować jazda próbna. Co bardziej leży. Słyszałem opinie, że STi jest bardziej dzikie, bardziej wymagające, wielu traktuje to jak wyzwanie bo Evo więcej bardziej kierowcy pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem opinie, że STi jest bardziej dzikie, bardziej wymagające, wielu traktuje to jak wyzwanie bo Evo więcej bardziej kierowcy pomaga.

A ja słyszałem dokładnie odwrotne opinie :twisted: poza tym Evo nie "pomaga" kierowcy w sensie ułatwienia prowadzenia maszyny tylko "pomaga" uzyskiwać lepsze czasy a to spora różnica.

 

Eee tam, nie ma się co kłócić, ja jestem za Evo a Ty za STI, poza tym jak sam mówiłeś przez ostatnie kilka miesięcy "Paweł pieprzy tylko o tym Evo i nic nie robi" za co mam do Ciebie "letki" żal, generalnie się nie znam i dalej nic nie będę robił... pozdro i moze do zobaczenia kiedyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł_P, ty jesteś dla mnie wzorem wytrwałości! :D

 

Kurde chłop zapisuje się na forum subaru i evo mając niemiecki panzerwagen w garażu, ale lubiąc subarynki i evoki. Potem przez rok mówi, że kupi evo. I po roku kupuje :twisted:

 

Jeśli to nie jest wytrwałość to nie wiem :twisted: A co do Sti vs EVO - to seria STI nie ma szans z tym Evo na prostym torze. Na trudnym odcinku, który bym dobrze znał i miałbym nowe klocki ;) to nawet ja moim głośnym WRX mam szanse z tym EVO. Nawet jak Paweł potrenuje 10 lat :twisted: (szanse to wspaniałe słowo :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł_P, ty jesteś dla mnie wzorem wytrwałości! :D

 

Kurde chłop zapisuje się na forum subaru i evo mając niemiecki panzerwagen w garażu, ale lubiąc subarynki i evoki. Potem przez rok mówi, że kupi evo. I po roku kupuje :twisted:

 

Jeśli to nie jest wytrwałość to nie wiem :twisted:

Hehe, dzięki :mrgreen: ogólnie jestem bardzo niecierpliwym gościem w życiu codziennym, ale o dziwo mocno i cierpliwie dążę do celów, które sobie założę :cool:

 

A co do Sti vs EVO - to seria STI nie ma szans z tym Evo na prostym torze.

Jasna sprawa, podobnie jak seria Evo nie miałaby szans z STI 350 KM.

 

Na trudnym odcinku, który bym dobrze znał i miałbym nowe klocki ;) to nawet ja moim głośnym WRX mam szanse z tym EVO. Nawet jak Paweł potrenuje 10 lat :twisted: (szanse to wspaniałe słowo :D )

:mrgreen::mrgreen::mrgreen: no nie wiem stary, jakbyś miał tego Subaraka 10 lat i regularnie trenował to pewnie potem ja musiałbym poświęcić 10 lat na treningi zeby Ci dorównać ale wtedy Ty miałbyś już 20 lat doświadczenia itd. natomiast rok różnicy posiadania auta to wydaje mi się niewiele zmienia a plany na przyszły rok mam ambitne - chcę zrobić kilka stopni TJS, ALSDS czy inne, kilka razy skoczyć do Słomczyna, Kielc, Ułęża itp. + wiele startów na torze w Tychach, przez najbliższą zimę chcę zrobić licencję rajdową startując w Bielskich KJS-ach, zobaczymy na ile uda mi się zrealizować te plany :grin: generalnie jestem zdania, że to nie maszyna tylko człowiek wygrywa i powinien bardziej upgrade'ować siebie niż maszynę, maszynę w miarę niezłą już mam więc teraz pora na mnie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawodowe podejście - jak "białko" jest do bani, ŻADEN sprzęt nie pomoże.

Pawel_P, czekam na pierwszy Twój start w Tychach :)

Dzięki :smile:

 

Zapisujesz się na RallySprint, organizowany przez "Sam wiesz kogo" :wink:

Jasne, byłem jednym z pierwszych zapisanych :twisted:

Jak dobrze pójdzie, to 20. lipca też wystartuję (4. runda SMT).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem za Evo a Ty za STI

 

Ja jestem za tym, żeby każdy wybrał to co mu bardziej leży, nie jestem jednogłośnie za STi. Jestem w stanie uznać wyższość Mitsu pod warunkiem, że test jest sprawiedliwy. Póki co są to zajebiście równe samochody.

 

poza tym jak sam mówiłeś przez ostatnie kilka miesięcy "Paweł pieprzy tylko o tym Evo i nic nie robi" za co mam do Ciebie "letki" żal, generalnie się nie znam i dalej nic nie będę robił... pozdro i moze do zobaczenia kiedyś.

 

Chyba mnie z kimś pomyliłeś man ! :mad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to czekam na info w tym topiku kiedy wystartujesz w Tychach.

Mam nadzieję, że uda mi się przybyć.

 

Ja jeździłem ostatnio z kumplem - świeżym posiadaczem Evo IX - mega sympatyczny sprzęt :mrgreen: a był to tylko spokojny przejazd (z powodu "niedyspozycji auta") zajebiaszcza maszyna :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co są to zajebiście równe samochody.
oto i puenta sporu... :!: :!: :!:

Tomasz_555, :wink:

 

Paweł_P, a czy Ty miałeś kiedyś okazje prowadzić STi :?: ale takie doinwestowane lekko jak Twoje...

Wiecie ja sie aż tak nie znam bo nie posiadam zadnego z takich aut, podchodzę wiec dość emocjonalnie i opieram sie na tym co przeczytm tu i ówdzie. Przyznaje EVO :arrow: rewelacja ale... z tego co czytam na forum to STi nie odstaje od EVO.

Paweł_P, sądzę też, iż stwierdzenie

Nie chodziło mi o uzyskane czasy, które w STI będą znacznie lepsze niż w WRX tylko o to, że nie będzie wielkich różnic w samym aucie (auto praktycznie to samo) jak i w jego prowadzeniu (to tak jakbyś zmienił np. Focusa 1.8 na 2.0
wielce mija się z prawdą, ponieważ... (i tu powtarzam opieram sie na wypowiedziach forumowiczów), między WRX a STi jest prawie przepaść jeżeli chodzi o prowadzenie auta, zawieszenie i hamulce. No... może nie przepaść ale róznica ponoć gigantyczna.

Paweł nie zrozum mnie źle, bo po przejażdżce Twoim "odrzutowcem" ehh... pełen szacun dla EVO i też nic złego na to auto nie powiem, ale wrrr... nie probuj udowodnić ze STi odstaje... a Raga, coś marudzi heheh... :mrgreen: bo przesiadł sie ze swojego WRX-a słabszego o 125KM na prawie seryjnych hamulcach (do tego z wersji z USA - mają słabsze ham. niż te na Europę) - nie dziwne że poczuł różnice :wink:

 

PS. Radek co ja bym dał żeby mieć taką imprezkę... a Ty marudzisz :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

solber_g, spoko, nie będę tu nikogo przekonywał, poza tym to forum Subaru i nie chcę dostać bana :mrgreen: na zakończenie powiem tylko że z tego co czytałem na tym forum i forum Evo ludzie znacznie częściej przesiadają się (zmieniają auto) z STI do Evo niż z Evo do STI - to chyba o czymś świadczy :grin:

Odnośnie WRX vs STI, napisałem przecież że będą różnice w uzyskanych czasach itp. ale czasami człowiek chcę większych zmian i chce zmienić auto, model, markę, brzmienie silnika itp. itd. więc teoretycznie sama wymiana silnika, zawiasu i hamulców może komuś nie wystarczyć bo chciałby większych zmian, chciałby po prostu zmienić auto, i tu przychodzi produkt innej firmy...

 

Miałem okazję prowadzić STI 320 KM hawk-eye i było OK, pamiętam że było podsterowne i to mnie najbardziej wkurzało, resztę sprzętu (hample, zawias, rozpórki) zawsze można wymienić lub dołożyć a wtedy dofinansowane STI pewnie jeździ podobnie jak dofinansowane Evo :cool:

 

Teraz jak już mam Evo chciałbym znowu sprawdzić STI, może w bezpośrednim porównaniu podałbym więcej różnic, na razie pozostaje tylko słuchanie kolegów z forum Evo.Org, którzy mając kiedyś STI przesiedli się na Evo i nie zamierzają wrócić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaaaa, można mieć Porsche, Ferrari, Lamborghini, ale są też tacy, którzy uwielbiają GT. Za wygląd, za brzmienie (żaden cichy szum tego nie zastąpi), za duszę.Tak, GT ma duszę i kawał historii. Co z tego że Evo jest lepsze. Co znaczy lepsze? Dla jednego, bo ma więcej kuniów, dla drugiego, bo szybciej przyspiesza, dla innego, inaczej zestrojone zawieszenie itp. itd......

Dla mnie najlepsze jest GT, zawsze chciałem go mieć. Czekałem, czekałem, aż wreszcie przyszedł moment gdu mogłem kupić. Szukałem, przebierałem, zajęło mi to 1,5 roku.

Tak więc dla Pawła niech będzie najlepsze Evo, dla kogoś STi, a dla mnie GT.

 

Banana dla wszystkich :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, GT ma duszę i kawał historii.

 

Coś w tym na pewno jest. :) Fajnie, że doceniasz w samochodzie coś więcej niż tylko jak jest zbudowane, ile ma patatajów i jak jeździ. Prawdziwa pasja i zamiłowanie :) Sam też patrzę bardziej w stronę GT niż STi. Ewentualnie widziałoby mi się jeszcze Evo 5-6. O Evo 4 nie wspomnę ale tego zdaje sie z lewą kierownicą nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O Evo 4 nie wspomnę ale tego zdaje sie z lewą kierownicą nie było.

Nie jestem pewien, ale Evo III było, to może IV też. Następnym moim marzeniem jest upodobnienie GT-ka do wersji Colina (mechanicznie też :wink: bo to ma też jeździć, a nie tylko ładnie wyglądać)

 

[ Dodano: Pon Lip 07, 2008 9:22 pm ]

A jak ten Evo IV parkujeee:

http://pl.youtube.com/watch?v=90xHkhtQX ... re=related

:mrgreen:

 

[ Dodano: Pon Lip 07, 2008 9:43 pm ]

Kto wie....... może kiedyś .....

 

http://pl.youtube.com/watch?v=sLp_gGjS2 ... re=related

http://pl.youtube.com/watch?v=PlJ3fmCIIW0

http://pl.youtube.com/watch?v=a9t-16_1k1Y&NR=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...