Skocz do zawartości

[Katowice] Śląskie spotkania


Ywone

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, Phacochoerus napisał:

Ech, no i przegapiłem. 

Jak tylko będzie kolejny termin to postaram się dojechać. 

Jeżeli nas w domach nie pozamykają

Zapraszamy :) Jeżeli byłoby to dla Ciebie ułatwieniem to mamy też grupę na facebook'u gdzie wrzucam zawsze informację o spotkaniach. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, MPL napisał:

@KotMorderca wspominałeś na spocie o i20N no i jest, faktycznie fajnie wygląda i ma parametry całkiem sensowne jak na taką wielkość (1,6 T_GDI, 204 KM, 275 Nm). Cena tylko jeszcze nieznana:)

 

Wygląd super, ale spekulacje na temat ceny na poziomie 115k, a pewnie performance z niezbędnymi dodatkami to + 10k skutecznie odpychają. 

Nie wiem czy to te ceny sie robią absurdalne czy to mój stan konta nie nadąża za postępem świata...

 

Tutaj już trochę dyskutowaliśmy o nowym i20N-line i i20N:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MPL napisał:

@KotMorderca wspominałeś na spocie o i20N no i jest, faktycznie fajnie wygląda i ma parametry całkiem sensowne jak na taką wielkość (1,6 T_GDI, 204 KM, 275 Nm). Cena tylko jeszcze nieznana:)

 

 

hyundai-i20-n-5-5b7aefdd342745d8.jpghyundai-i20-n-11-bb1ff9f99e790f0.jpg

No tak, na pierwszy rzut oka, to Ryżu tak Lexusowo wygląda... 

Może się podobać. 

Edytowane przez Phacochoerus
Brak opisu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, KotMorderca napisał:

Wygląd super, ale spekulacje na temat ceny na poziomie 115k

Zobaczymy jak będzie, ale podstawowa wersja niby trochę poniżej 90k ma kosztować => https://motofilm.pl/2020/10/hyundai-i20-n-2021-204-km-i-launch-control-w-standardzie-za-mniej-niz-90-tysiecy-zlotych/

 

i30N zaczyna się od 122500 zł brutto to trochę by przegięli z ceną jak za i20N jeżeli startowałby od 115k...

 

Fajne jest to, że to 1.6T 204KM to jest już sprawdzony silnik :-)

Edytowane przez NonPhixion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, NonPhixion napisał:

Zobaczymy jak będzie, ale podstawowa wersja niby trochę poniżej 90k ma kosztować => https://motofilm.pl/2020/10/hyundai-i20-n-2021-204-km-i-launch-control-w-standardzie-za-mniej-niz-90-tysiecy-zlotych/

 

i30N zaczyna się od 122500 zł brutto to trochę by przegięli z ceną jak za i20N jeżeli startowałby od 115k...

Zupełnie nie wierzę, że zejdą poniżej 100k. Na razie same spekulacje zresztą są także pożyjemy zobaczymy. Wizualnie bardzo mi się podoba, ale pewnie jak już będzie do kupienia to znów zacznę kręcić nosem zarówno na i20N jak i i20N-line i będę zażynać na DTŚ kolejny silnik u siebie :facepalm:

Rzućcie sobie okiem do mojego tematu w nielegalu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, NonPhixion napisał:

Na tę chwilę "zwykłe" nowe i20 z wybraniem wszystkich opcji w konfiguratorze wychodzi za 80600zł. Jest cień szansy, że w 100k się zmieści :-)

Tam się jeszcze i20N-line musi zmieścić. Sceptyczny bardzo jestem, ale trzymajmy kciuki :) 

No i jeszcze będzie pewnie taka sama sytuacja jak z i30N gdzie nie ma najmniejszego sensu nie brać wersji performance(hamulce, szpera i wiele więcej), która daje +22k do ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, KotMorderca napisał:

Tam się jeszcze i20N-line musi zmieścić. Sceptyczny bardzo jestem, ale trzymajmy kciuki :) 

No i jeszcze będzie pewnie taka sama sytuacja jak z i30N gdzie nie ma najmniejszego sensu nie brać wersji performance(hamulce, szpera i wiele więcej), która daje +22k do ceny.

Hmmm w i30 N-Line jest 16k droższy od podstawy czyli wychodzi na to, że w i20 N-Line będzie za +-75k...

 

Podsumowując :-) Uważam, że podstawa i20N starować będzie od 95k :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, MPL napisał:

@KotMorderca wspominałeś na spocie o i20N no i jest, faktycznie fajnie wygląda i ma parametry całkiem sensowne jak na taką wielkość (1,6 T_GDI, 204 KM, 275 Nm). Cena tylko jeszcze nieznana

Zajefajnie wygląda i faktycznie parametry jak na takie auto spoko.

No jestem ciekawy faktycznie jak cenowo wyjdzie.

2 godziny temu, KotMorderca napisał:

Rzućcie sobie okiem do mojego tematu w nielegalu...

Aż zaraz zerknę z ciekawości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, właśnie przeczytałem z zaciekawieniem wątek.

Chciałbym Ci @KotMorderca napisać coś miłego, żebyś się do końca nie załamał, ale nie potrafię nic sensownego napisać... trzymam kciuki za jak najmniejszy rachunek:blink:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja myślę, że @KotMorderca ma gdzieś rachunek byleby silnik w końcu przetrwał chociaż rok jazdy. 

To ciekawe, że jedni jeżdżą, upalają i nic, a u innych worek złota wsadzony i non stop kłopoty. Albo wybitny pech albo coś w tym silniku jest niehalo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Pablito79 napisał:

Chciałbym Ci @KotMorderca napisać coś miłego, żebyś się do końca nie załamał, ale nie potrafię nic sensownego napisać... trzymam kciuki za jak najmniejszy rachunek:blink:.

Dzięki :) 

2 godziny temu, Tomasz_555 napisał:

A ja myślę, że @KotMorderca ma gdzieś rachunek byleby silnik w końcu przetrwał chociaż rok jazdy. 

No nie takie zupełnie gdzieś bo te kwoty się robią już kompletnie bezsensowne teraz. Ale taki rok jazdy z kupowaniem tylko oleju, opon i hamulców to moje marzenie.

 

2 godziny temu, Tomasz_555 napisał:

To ciekawe, że jedni jeżdżą, upalają i nic, a u innych worek złota wsadzony i non stop kłopoty. Albo wybitny pech albo coś w tym silniku jest niehalo. 

Też się zacząłem zastanawiać czy czasem tam nie ma czegoś z blokiem? Ale na szczęście :facepalm: blok też jest do wymiany i będzie nowy.

 

Powiem wam, że teraz żeby ogarnąć całą naprawę muszę mega mocno zacisnąć pasa i kilka miesięcy odkładać ile tylko mogę żeby to wszystko pospinać. Gdzieś na FB mi przeleciało ogłoszenie przejęcia leasingu na R8 za nieco mniej miesięcznie niż obecnie odkładam... A takie 718 to bym miał nawet za połowę tej kwoty i bez zaciskania pasa. Bardzo brutalne zderzenie z rzeczywistością, ale teraz w sumie nie mam wyjścia z tej sytuacji nawet innego niż dać kolejną szansę.

Zbudujemy tym razem mocniejszy motor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.10.2020 o 22:56, KotMorderca napisał:

Zbudujemy tym razem mocniejszy motor.

Mimo wszystko właśnie to chciałem usłyszeć ! :) Jakby nie ten psujący się samochód to nie poznał byś takich fajnych ludzi :) 

 

A tymczasem postanowiłem wrzucić kilka fotek:

 

1. Pierwsza jest fajna.

001.thumb.jpg.f6a9033d907a7ff86ffd42908c683266.jpg

 

2. Druga jest zabawna. W nieoficjalnym warsztacie Subaru stosujemy tylko profesjonalne narzędzia.

002.jpg.81c7a97cd0da7a46bdacbe309efe0a6c.jpg

 

3. A te dwa są smutne. :( Jedni odkładają na silnik, inni na nowe progi. 

003.jpg.10fd6367870219ceb1564fa50eb370de.jpg

004.jpg.cc4972f4ea94a6cbbf9910b0d346e81e.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, KotMorderca napisał:

@Tomasz_555Co tam właściwie się dzieje na tej fotce numer dwa?

 

A fotka numer trzy przerażająca :( Będziesz to ogarniał w ogóle?

Nakładka progowa. Uszczelka się odkleiła i pękł jeden ze wsporników spinki. Pokleiłem wszystko, a trytytka i puszki zwolniły mnie z obowiązku trzymania tego przez 24h do czasu wyschnięcia :biglol:

 

No i właśnie naprawa tej nakładki ujawniła tragedię, która w ciszy się tam rozgrywała. Muszę to zrobić. Nie wiem jeszcze gdzie i za ile, ale myślę, że na wiosnę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Tomasz_555 napisał:

Nakładka progowa. Uszczelka się odkleiła i pękł jeden ze wsporników spinki. Pokleiłem wszystko, a trytytka i puszki zwolniły mnie z obowiązku trzymania tego przez 24h do czasu wyschnięcia 

Przypomina mi to nasze narzędzia z magazynu firmowego :biglol:.

Najważniejsze narzędzia, to tyrtytka i glue gun :D, a reszta to już wena twórcza.

A z progami, to faktycznie już lipa. Aż smutno się robi, człowiek dba ile może, a ruda i tak wpierdziela.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj ciąg dalszy tragikomedii. Belka miała iść do regeneracji, ale nie ma co regenerować :biglol: Widać, że auto jak miało uszkodzony zderzak to ktoś miał w dupie, że belka delikatnie dostała. Tak się kończą pseudo oszczędności. Wystarczyło oczyścić, podkład, lakier i belka żyła by do dziś. Na jednym z mocowań kawałek jest wycięty kontówką... O dziwo tam nie rdzewieje, ale to osłabienie elementu, który ma przyjąć uderzenie. 

No, ale są też pozytywy. Zderzak zdjąłem żeby zamontować coś o czym marzyłem od dawna i na drugiej fotce są efekty. Front lip wleciał. Auto nabrało charakteru. Przy okazji wymieniłem ślizgi zderzaka i pozbyłem się szpar na łączeniach błotnika ze zderzakiem. :superhero:

 

Jest też druga dobra wiadomość. Firma BLIC ma w swojej ofercie masę reparaturek do Subaru: progi, nadkola P i T, pasy przednie, belki. Ceny bardzo korzystne. 

 

005.jpg.602d422f5c5052205bbfe557044f5403.jpg

 

977813884_frontlip.jpg.c71008de3ddf2be4149645d3d4ee181d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Tomasz_555 napisał:

Belka miała iść do regeneracji, ale nie ma co regenerować

Ja za nową dałem 695 zł. Chyba nie ma co drutować tylko włożyć normalny nowy element.

 

Front lip na zdjęciu wygląda jakoś dziwnie. To trzeba będzie na żywo obejrzeć, pewnie wtedy zrobi robotę :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, KotMorderca napisał:

a za nową dałem 695 zł. Chyba nie ma co drutować tylko włożyć normalny nowy element.

Używka + regeneracja to jakieś 500zł + pewnie ze 4 tygodnie zajmie realizacja, a za 642zł od ręki jest nówka Blic'a z odbiorem w Kato i założę to w godzinę po pracy. Chyba nie ma co się zastanawiać. 

 

Godzinę temu, KotMorderca napisał:

Front lip na zdjęciu wygląda jakoś dziwnie. To trzeba będzie na żywo obejrzeć, pewnie wtedy zrobi robotę :) 

Przede wszystkim muszę umyć furę i zrobić jakieś sensowne zdjęcie przy naturalnym świetle. Czarny lip przy czarnym lakierze zawsze będzie wyglądał trochę inaczej niż jak występuje kontrast między kolorami. :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tomasz_555 napisał:

Dzisiaj ciąg dalszy tragikomedii. Belka miała iść do regeneracji, ale nie ma co regenerować :biglol: Widać, że auto jak miało uszkodzony zderzak to ktoś miał w dupie, że belka delikatnie dostała. Tak się kończą pseudo oszczędności. Wystarczyło oczyścić, podkład, lakier i belka żyła by do dziś. Na jednym z mocowań kawałek jest wycięty kontówką... O dziwo tam nie rdzewieje, ale to osłabienie elementu, który ma przyjąć uderzenie. 

 

U mnie w WRXie też belka była uszkodzona i słabo naprawiona pierwotnie, ale dało się to jeszcze oczyścić i pomalować ponownie. Ale ponieważ i tak muszę zderzak wymienić, a belka nowa jest stosunkowo tania, to rozważam wymianę belki przy okazji dla świętego spokoju żeby w przyszłości niespodzianek nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.10.2020 o 12:53, KotMorderca napisał:

Wygląd super, ale spekulacje na temat ceny na poziomie 115k, a pewnie performance z niezbędnymi dodatkami to + 10k skutecznie odpychają. 

Nie wiem czy to te ceny sie robią absurdalne czy to mój stan konta nie nadąża za postępem świata...

 

Tutaj już trochę dyskutowaliśmy o nowym i20N-line i i20N:

 

Coraz drożej jest niestety,  Focus ST to 160-180 k jak sobie go podsumowalem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...