beben Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Sprowokowany ochrzanem od Pawła Przybylskiego , ze jazda z tym ustrojstwem po torze to zabójstwo (prawie udało sie to udownic :wink: ) pytam : Czy wyjęcie bezpiecznika od ABSu w wrx05 jest bezproblemowe czy spowoduje jakies komplikacje, błedy itd :?: . Jesli bedzie ok to czy i gdzie moge zrobic wyłącznik na desce zeby za kazdym razem nie bawic sie z bezpiecznikiem jak bede chciał poupalac :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Ja mam obwód wyłącznika podpięty przy pomie ABS za prawą lampą. Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Kiedy wogóle warto wyłączyć ABS (mowa o GT-ku MY99) i czy wogóle warto go wywalić czy lepiej zostawić sobie na jazdę po mieście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Ja nie miałem nigdy ABS'u w Imprezie, i moim zdaniem nie jest do niczego potrzebny. Zawsze jak przesiadam się do dupowozu to najbardziej, oprócz napędu na przód, wkurza mnie właśnie ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Hmm...no mi sie parę razy na mieście przydał ABS...muszę go wyłączyć i pojeździć dłuższy czas. A jak go wogóle demontować to co wymontowywać i jak później połączyć przewody hamulcowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 rozumiem ze w GieTekach nie ma problemu z kontrolkami itd a w wrxie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Jak odłączysz ABS w GT-ku to świeci się kontrolka ale to nie problem - żarówka out i po sprawie. Myślę że w WRX jest podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 A potem hamują takie auta z zablokowanym tyłem i kręcącym się przodem co na słomce było dobrze widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 aflinta, w czym tak było? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 aflinta, Dziwne u mnie nie blokuje tyłu zanim nie zblokuje przodu. Ogólnie w GT-ku jest chyba najbardziej beznadziejny ABS, z jakim miałem do czynienia. Nawet w zagazowanej Loszce lepiej się spisywał :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 ... jazda z tym ustrojstwem po torze to zabójstwo (prawie udało sie to udownic) W jaki sposob? Akurat ABS na przczepnym torze pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Kuba, byłeś kiedyś na Słomczynie w Listopadzie? O przyczepności to tam nikt nie słyszał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 aflinta, w czym tak było? Zabij mnie a nie powiem, bo już nie pamiętam, widziałem jak subarak wtaczał się na metę szybko i miał zablokowany tył a przód się kręcił w końcu się zatrzymał Tylko nie wiem, czy było to Mikki w swoim turbo antyku, czy GTek jakiś czy może WRX, po prostu w pamięci zostały mi same koła Hamowanie było na szutrze, przed ostatnim zakrętem na słomce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 aflinta, może to konkretne auto miało popsute tylne hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Może. Jak będzie następna słomka w podobnych warunkach to postaram się zwrócić uwagę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Ja mam obwód wyłącznika podpięty przy pomie ABS za prawą lampą. Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Kiedy wogóle warto wyłączyć ABS (mowa o GT-ku MY99) i czy wogóle warto go wywalić czy lepiej zostawić sobie na jazdę po mieście? ja tez mialem wylaczny ABS w moim GT bo czasami byl przydatny (np. gdy zmeczony chcialem tylko gdies dojechac) z moich doswiadczen wiem ze ABS najbardziej przeszkadza na sniegu, na faldach asfaltu przez skrzyzowaniani i na luznych nawierzchniach, ale np na mokrym czy lodzie wg mne czasem sie przydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Czyli wniosek z tego taki, że choć ABS w GT-kach jest nie jest najlepszy to lepiej sobie zrobić wyłącznik, a wywalać go wogóle nie ma sensu bo czasem się przydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Poczekajcie na Jarmaja - on Wam powie co się robi z ABS :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 ... jazda z tym ustrojstwem po torze to zabójstwo (prawie udało sie to udownic) W jaki sposob? Akurat ABS na przczepnym torze pomaga. skoro taki autorytet jak Pawel Przybylski tak twierdzi to sie nie bede spierał , na torze była maź błotna auto z absem hamowało przez wieki, bez byłoby lepiej. Pytasz jak prawie udało sie to udowodnic? Miałem chyba mine niedowiarka jak to mówil wiec na jednym z zakretów postanowil mi to udowodnic :wink: auto troche wymknęło sie spod kontroli i ... bum , nie mam oczywiście pretensji bo jazda była rewelacyjna a te elementy i tak mialem do malowania, "mam nadzieję ze załatwiłeś mi jazde na prawym jako zadośćuczynienie :wink: " to był jedyny komentarz żonki po moim powrocie na temat, nowych dziar na aucie , dobra z niej kobitka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 beben smialo mozesz wyjac bezpiecznik, zadnych komplikacji oprocz swiecacej sie kontrolki recznego nie bedzie. komplikacje w subaru wystepuja gdy jest dccd, przestaje wtedy dzialac funkcja auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 Beben dobrze ze wrzuciles ten temat, tez planuje zrobic wylacznik ABS Ponoc na torze trzeba sie przyzwyczaic do takiej jazdy , bo jak juz zblokujesz kolka to latwo auto zgasic :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 nigdy w zyciu mi nie zgaslo auto na hamowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 nigdy w zyciu mi nie zgaslo auto na hamowaniu :shock: sam mi na Slomce o tym wspominales :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 ze gasnie auto ? nie mozliwe, musielismy sie nie zrozumiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 12 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2007 A po co jakieś wyłączniki? :roll: Trza wyrwać chwasta radykalnie! Wyciągnąć bezpiecznik, przywiązać do niego wiadro betonu (żeby przypadkiem cholera nie wypłynęła) i utopić w jeziorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Gracowy, problem jest jak masz duży hamulec i hamujesz na lodzie na zwykłej oponie, a tak to luzik Jeździłem w Słomczynie Evo z ABSem i to była katastrofa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się