Skocz do zawartości

ABS w wrx 05


beben

Rekomendowane odpowiedzi

Sprowokowany ochrzanem od Pawła Przybylskiego :twisted: , ze jazda z tym ustrojstwem po torze to zabójstwo (prawie udało sie to udownic :wink: ) pytam :mrgreen: : Czy wyjęcie bezpiecznika od ABSu w wrx05 jest bezproblemowe czy spowoduje jakies komplikacje, błedy itd :?: . Jesli bedzie ok to czy i gdzie moge zrobic wyłącznik na desce zeby za kazdym razem nie bawic sie z bezpiecznikiem jak bede chciał poupalac :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam obwód wyłącznika podpięty przy pomie ABS za prawą lampą.

 

Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Kiedy wogóle warto wyłączyć ABS (mowa o GT-ku MY99) i czy wogóle warto go wywalić czy lepiej zostawić sobie na jazdę po mieście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...no mi sie parę razy na mieście przydał ABS...muszę go wyłączyć i pojeździć dłuższy czas. A jak go wogóle demontować to co wymontowywać i jak później połączyć przewody hamulcowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aflinta, w czym tak było?

Zabij mnie a nie powiem, bo już nie pamiętam, widziałem jak subarak wtaczał się na metę szybko i miał zablokowany tył a przód się kręcił w końcu się zatrzymał :) Tylko nie wiem, czy było to Mikki w swoim turbo antyku, czy GTek jakiś czy może WRX, po prostu w pamięci zostały mi same koła :D

Hamowanie było na szutrze, przed ostatnim zakrętem na słomce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam obwód wyłącznika podpięty przy pomie ABS za prawą lampą.

 

Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Kiedy wogóle warto wyłączyć ABS (mowa o GT-ku MY99) i czy wogóle warto go wywalić czy lepiej zostawić sobie na jazdę po mieście?

ja tez mialem wylaczny ABS w moim GT bo czasami byl przydatny (np. gdy zmeczony chcialem tylko gdies dojechac) z moich doswiadczen wiem ze ABS najbardziej przeszkadza na sniegu, na faldach asfaltu przez skrzyzowaniani i na luznych nawierzchniach, ale np na mokrym czy lodzie wg mne czasem sie przydaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wniosek z tego taki, że choć ABS w GT-kach jest nie jest najlepszy to lepiej sobie zrobić wyłącznik, a wywalać go wogóle nie ma sensu bo czasem się przydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... jazda z tym ustrojstwem po torze to zabójstwo (prawie udało sie to udownic)
W jaki sposob?

 

Akurat ABS na przczepnym torze pomaga.

 

skoro taki autorytet jak Pawel Przybylski tak twierdzi to sie nie bede spierał :twisted: , na torze była maź błotna auto z absem hamowało przez wieki, bez byłoby lepiej.

 

Pytasz jak prawie udało sie to udowodnic? Miałem chyba mine niedowiarka jak to mówil wiec na jednym z zakretów postanowil mi to udowodnic :wink: auto troche wymknęło sie spod kontroli i ... bum :mrgreen: , nie mam oczywiście pretensji bo jazda była rewelacyjna a te elementy i tak mialem do malowania, "mam nadzieję ze załatwiłeś mi jazde na prawym jako zadośćuczynienie :wink: " to był jedyny komentarz żonki po moim powrocie na temat, nowych dziar na aucie :lol: , dobra z niej kobitka :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...