Jump to content

Co robicie drodzy Forumowicze?

Recommended Posts

Zastanawialem sie z kumplem czy jest jakas regula a propos zawodow ludzi jezdzacy subarakami. Ostatnio slyszelismy opinie, ze wiekszosc z nich to fani rajdow, ewentualnie ludzie majacy warsztaty samochodowe :?: :!: :?:

Koles ma WRX i jest lekarzem, ja z kolei jezdze Forysiem i jestem grafikiem.

Ciekaw jestem czym Wy sie zajmujecie (oprocz "testowania boksera", no i w przypadku niektorych posiadaczy Foresterow - polewaniem bolsa :twisted: )?

czym Wy sie zajmujecie i w przypadku polewania bolsa :twisted: )?

Ogolnie to zwracam baczno uwage co by nie rozlewac poza naczynie. W Bolsie jes to zajencie nie nastrenczajonce wiela trudnosci, bo so stosowane dozowniki. Inne napoje nalezy spozywac drogom podawania se naczynie zbiorczego 0,7 z renki do renki, zeby obrusa nie poplamic......... jezdem z Krakowa i taki hejnal gram co dziennie. Forys mie lubi bo tez jes pijoncy, w zwionzku z czem nasza przyjaz jes nie w kij dmuchal.

Mamusia

Witam

Ja aż tak niesamowitym fanem rajdów nie jestem. :wink:

Nie mam też warsztatu. :wink: :wink:

Póki co, to subaru też jeszcze nie mam :? Ale wiem jakie chciałbym mieć i mieć będę. :!: :!:

Co do zawodu - elektronik (ale nie samochodowy 8) )

Pozdrawiam

M

Ogolnie to zwracam baczno uwage co by nie rozlewac poza naczynie.

Te Krakusy to fajne chlopaki.

Znaczy sie ........tyz lubisz ryja zmoczyc ? No to jezdes przyjenty do RODZINY. Dostaniesz szczegolowo informacje kiedy sie zlotamy.

Mamusia

Jestem zapalonym fanem wyscigow samochodowych, rajdy mnie nie kreca. Poza tym jestem socjologiem, trenuje gong fu i oczywiscie przemieszczam sie subarka acz ostatnio tez AR 33

A ja uwielbiam sie scigac. Czasem na prawym fotelu, jak jakis sponsor sie znajdzie to i na lewym. Ostatnio zaczynaja mnie krecic tez wyscigi i chyba do kolekcji dolacze licencje "W". A na codzien?? Dostawca uslug internetowych, a od niedawna zjmuje sie malym hotelikiem w Krakowie.