Skocz do zawartości

Co robicie drodzy Forumowicze?


rafaello

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawialem sie z kumplem czy jest jakas regula a propos zawodow ludzi jezdzacy subarakami. Ostatnio slyszelismy opinie, ze wiekszosc z nich to fani rajdow, ewentualnie ludzie majacy warsztaty samochodowe :?: :!: :?:

Koles ma WRX i jest lekarzem, ja z kolei jezdze Forysiem i jestem grafikiem.

 

Ciekaw jestem czym Wy sie zajmujecie (oprocz "testowania boksera", no i w przypadku niektorych posiadaczy Foresterow - polewaniem bolsa :twisted: )?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym Wy sie zajmujecie i w przypadku polewania bolsa :twisted: )?

 

Ogolnie to zwracam baczno uwage co by nie rozlewac poza naczynie. W Bolsie jes to zajencie nie nastrenczajonce wiela trudnosci, bo so stosowane dozowniki. Inne napoje nalezy spozywac drogom podawania se naczynie zbiorczego 0,7 z renki do renki, zeby obrusa nie poplamic......... jezdem z Krakowa i taki hejnal gram co dziennie. Forys mie lubi bo tez jes pijoncy, w zwionzku z czem nasza przyjaz jes nie w kij dmuchal.

 

Mamusia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie to zwracam baczno uwage co by nie rozlewac poza naczynie.

 

Te Krakusy to fajne chlopaki.

 

Znaczy sie ........tyz lubisz ryja zmoczyc ? No to jezdes przyjenty do RODZINY. Dostaniesz szczegolowo informacje kiedy sie zlotamy.

 

Mamusia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja uwielbiam sie scigac. Czasem na prawym fotelu, jak jakis sponsor sie znajdzie to i na lewym. Ostatnio zaczynaja mnie krecic tez wyscigi i chyba do kolekcji dolacze licencje "W". A na codzien?? Dostawca uslug internetowych, a od niedawna zjmuje sie malym hotelikiem w Krakowie.

Bolsa szanuje, nie rozlewam na obruss, ale tez od soplicy nie stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach