lukass Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Mam taki problemik ze auto nierównomiernie rozwija moc - tzn: Jadę dajmy na to na drugim biegu obroty jakieś 2500 i daję mu buta w podłogę , przy około 3000 obr auto zaczyna mocno ciągnąć , przy około 4200 obr jest uczucie jakby coś mnie trzymało , auto cały czas przyspiesza , ale to nie jest to samo . Później przy około 5500 obrotów znowu dostaje wigoru i ciągnie do odcięcia. Sytuacja powtarza się na każdym biegu i przy każdej prędkości , zawsze w tym samym przedziale obrotów. Będę wdzięczny za każdą pomoc i wszelkie sugestie od czego zacząć sprawdzanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Dziwne, ze dostaje wigoru po 5500obr, bo to jest miejsce, gdzie turbina powina powolutku dostawac zadyszki, a mocne ciagniecie do odciecia to juz wogole kosmos. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Prawdopodobnie objaw powoduje cofanie zaplonu, obstawialbym cos z ukłądaem konroli spalania stukowego, bez diagnostyki cięzko zgadnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Prawdopodobnie objaw powoduje cofanie zaplonu, obstawialbym cos z ukłądaem konroli spalania stukowego, bez diagnostyki cięzko zgadnąć A czy to że jest zalana zwykła PB95 może mieć wpływ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Czujnik spalania stukowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Czujnik spalania stukowego? Jak ja nie lubię elektroniki Przy okazji byłem się teraz przejechać i zrobiłem mały pomiar 0-100 km/h . Wyszło mi jakieś 7 sekund . pomiar stoperem i robiłem to sam , więc mogą być przekłamania. Z drugiej strony oznacza to że jeżeli spadek mocy jest to niewielki. Chyba bez kompa się nie obędzie. Zresztą przeglądając forum zauważyłem , że to dosyć częsta usterka - ten czujnik spalania stukowego. Pytanie ile taki czujnik kosztuje? i gdzie się znajduje , jakas drobna regeneracja , czyszczenie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Problem rozwiązany. Byłem na kompie i nic nie wykazało - wszystko w jak najlepszym porządku. Zgodnie z sugestią do ćwiartki zbiornika z PB95 dolałem do pełna V-power Raicing , potem reset kompa (zdjęcie klem ) i teraz auto lata jeszcze lepiej ,bez żadnego szarpania. Ps. przy okazji wyczyściłem selenoid valve , ale on nie miał chyba żadnego wpływu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 i teraz auto lata jeszcze lepiej Czyli ciagnie dalej niz odciecie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Zgodnie z sugestią do ćwiartki zbiornika z PB95 dolałem do pełna V-power Raicing , potem reset kompa (zdjęcie klem ) i teraz auto lata jeszcze lepiej ,bez żadnego szarpania. Tzn. WRX niby przerywał bo jeździłeś na Pb95? Rozumiem, że Twó WRX to seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Czyli ciagnie dalej niz odciecie! No aż tak dobrze to nie jest :wink: Tzn. WRX niby przerywał bo jeździłeś na Pb95? Rozumiem, że Twó WRX to seria Jak najbardziej seria , a co do przerywania to może źle ująłem , bardziej chodziło o lekkie przymulenie w zakresie średnich obrotów. Następnie idąc tym tropem: Prawdopodobnie objaw powoduje cofanie zaplonu, obstawialbym cos z ukłądaem konroli spalania stukowego, bez diagnostyki cięzko zgadnąć ,ma to jak najbardziej sens , ponieważ im niższa liczba oktanowa tym większe prawdopodobieństwo spalania stukowego , ale to oczywista oczywistość. Niby w instrukcji jest dopuszczone stosowanie PB95 , ale nasuwa się pytanie czy nasza benzynka faktycznie tyle ma. Z tego co czytałem na forum to zaleca się jeździć na PB98. A zalanie tego Racinga to taka mała terapia szokowa , co by wymieszać 1/4 zbiornika 95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Niby w instrukcji jest dopuszczone stosowanie PB95 , ale nasuwa się pytanie czy nasza benzynka faktycznie tyle ma. Jeżeli dolegliwości występowały po tankowaniach Pb95 na różnych stacjach (czyli czasami "markowych" ) to gwarantuję Ci, że zatankowanie V Powera w tym przypadku nie pomogło!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Jeżeli dolegliwości występowały po tankowaniach Pb95 na różnych stacjach (czyli czasami "markowych" ) to gwarantuję Ci, że zatankowanie V Powera w tym przypadku nie pomogło!!! Jedno tankowanie bo auto w moich rękach jest od 2 tygodni . Na dignostyce nic nie wyszło , a zmiana paliwa i reset kompa pomógł , więc narazie nie będę zgłębiał tematu. póki co będę lał PB98 .Jak się powtórzy to będę dopiero sobie tym zawracał głowę , narazie cieszę sie ujeżdżaniem pierwszego Subaru w karierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Na dignostyce nic nie wyszło , a zmiana paliwa i reset kompa pomógł , więc narazie nie będę zgłębiał tematu. i jeszcze coś wyczyściłeś :wink: Spróbuj zatankować na markowej stacji Pb i jestem pewien, że auto nie będzie przerywało....jak w przypadku wielu WRXów, które jeździły i jeżdżą bezproblemowo na Pb95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 22 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 Spróbuj zatankować na markowej stacji Pb i jestem pewien, że auto nie będzie przerywało....jak w przypadku wielu WRXów, które jeździły i jeżdżą bezproblemowo na Pb95 problem w tym że BP to raczej markowa stacja , ale u nas i tak wszyscy w plocku kupują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 22 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2007 problem w tym że BP to raczej markowa stacja , ale u nas i tak wszyscy w plocku kupują Jeżeli nie zrozumiałeś tego co chciałem napisać: WRX normalnie (bez przerywania) musi jeździć na Pb95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Jeżeli nie zrozumiałeś tego co chciałem napisać:WRX normalnie (bez przerywania) musi jeździć na Pb95 Zrozumiałem i auto jeździło tylko dawało się wyczuć minimalny spadek mocy w zakresie 4 - 5,5 tyś obr , nie szarpanie. Poza tym musi coś w tym być skoro większość użytkowników na forum zaleca jazdę na PB98. Póki co jest ok więc sie nie martwię na przyszłość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 lukass, większość użytkowników forum po prostu ulega autosugestii lub lane paliwo 98 ma coś więcej niż tylko wyższą liczbę oktanową (np. dodatki zawierające tlen czy inne substancje ułatwiające spalanie - było kiedyś o tym, ktoś przytoczył bardzo fajny tekst). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 lukass, większość użytkowników forum po prostu ulega autosugestii lub lane paliwo 98 ma coś więcej niż tylko wyższą liczbę oktanową (np. dodatki zawierające tlen czy inne substancje ułatwiające spalanie - było kiedyś o tym, ktoś przytoczył bardzo fajny tekst). Możliwe że autosugestia , nie zmienia to faktu , że na razie wszystko uległo poprawie i to jest najważniejsze. Z drugiej strony to z tym paliwem róznie bywa , bo czasami PB95 wcale nie ma tych 95. Swego czasu( z dziesięć lat temu) miałem takie autko w którym był dosyć mocno podniesiony stopień sprężania. Ogólnie trzeba było lać 98 , ale czasami nawet na 98(chyba pseudo) zawory grały takiego marsza , że aż strach. A jak się zatankowało porządnego 95 to bywało ciszej , co nie znaczy że zupełnie dobrze. Z tego co pamiętam to na Orlenie( róg Górczewskiej i Lazurowej ) mieli taki chłam 98 , że chyba stara benzynka 86 oktanów (chyba się zwała niebieska) byłaby o niebo lepsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 lukass, Na jakoś paliwa na stacji składa się kilka czynników, dodatkowo to pod jakim logo ona działa jeszcze wszystkiego nie gwarantuje, zależy też kto tą stacją zarządza, czy nie było problemów z jakością paliwa już wcześniej na etapie hurtowni itp. Osobiście problemów z kiepską jakością paliwa nie miałem, ale mój silnik nie jest wysilony Natomiast fajnie, że wszystko u Ciebie jest OK, ale z racji tego, że podjąłeś kilka działań naprawczych na raz - to ciężko teraz jednoznacznie stwierdzić gdzie leżał problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się