STACHU Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 Szanowni, Czy istnieje jakas rozsądna alternatywa jakościowo/cenowa dla Proflexa? Chcialbym wymienic komplet tulei i zastanawiam sie czy ładowac stock, czy decydoac sie na upgrade... Auto seryjne, bez ambicji torowo-wyczynowych Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 STACHU, czy jesteś pewien że chodzi Ci o PROFLEXA? Link to comment Share on other sites More sharing options...
STACHU Posted October 16, 2007 Author Share Posted October 16, 2007 Oczywiscie POWERFLEX Ale ze mnie lajkonik Link to comment Share on other sites More sharing options...
STACHU Posted October 16, 2007 Author Share Posted October 16, 2007 Patrzyłem na ceny i zastanawiam sie czy do zastosowań cywilnych byłaby jakaś rozsądna alternatywa...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 STACHU, powerflex jest raczej wyłacznie do zastosowań cywilnych Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 http://www.lkperformancestyling.co.uk/c ... 02001.html prosze bardzo konkurent )) Link to comment Share on other sites More sharing options...
E12 Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Przecież do kupienia są wszystkie tuleje do zawieszenia orginalne w cenie 50% PowerFlexa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Dobra i tania alternatywa to jest kupić sobie materiał i zrobić tuleje pod wymiar u tokarza. Komfort jazdy drastycznie spada ale różnica w prowadzeniu auta jest kolosalna. Poza tym buda strasznie dostaje w d.... Do seryjnego auta bez ambicji torowych nie ma to sensu moim zdaniem - kup oryginalne i będzie git. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 co do elementow proflexa mialem to w poprzednim aucie z mega sztywnym zawiasem -70/50 ,auto bylo do jazdy i zabawy czasem na torze (moze 3 razy w roku...) Prowadzenie extra , ale tapicerka po 3miesiacach skrzypial piszczal itp Mozna zmienic ale kilka elementow i nie usztywniac calego zawiasu bo nienadaje sie na polskie drogi , plusem jest ze jest znacznie wytrzymalsze niz seryjne elementy i nie wybija sie tak szybko ) Alternatywe dalem w poprzenim linku ale i tak cena za komplet na auto oscyluje w granicy 2,5tys zl Link to comment Share on other sites More sharing options...
STACHU Posted October 16, 2007 Author Share Posted October 16, 2007 Mozna zmienic ale kilka elementow i nie usztywniac calego zawiasu bo nienadaje sie na polskie drogi , Które w takim razie elementy byście polecali wymienić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 Które w takim razie elementy byście polecali wymienić? zawias w GT jest dosc twardy, auto ma juz kilka lat, buda nie nalezy do najsztywniejszych, nie wiem czy juz masz ale chyba powinienes zaczac od rozporek. na polskich drogach karoseria i tak dostaje mocno w kosc :???: Link to comment Share on other sites More sharing options...
STACHU Posted October 16, 2007 Author Share Posted October 16, 2007 No tak, ale tak czy siak wiekszosc tulei mam do wymiany, wiec zastanawiam sie czy kombinowac, czy zalozyc ori- stad moje dociekania... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 orginal albo dobry zamiennik , a co zostanie wydaj na paliwo (ewentualnie kobiety :PP) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts