Skocz do zawartości

Jak parkowac...?


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

dziobem ku dolowi czy moze jednak rufa?

 

sytuacja wyglada tak, ze miejsce parkingowe ma lekki spad, moze nawet troche wiekszy, olej zawsze sprawdzam na stacji na plaskim ale niedawno z ciekawosci sprawdzilem na parkingu i zaparkowany dziobem w dol pokazal stan lekko ponad "min", wielkie oczy, zimny pot ze zaczal brac olej, na plaskim sie okazalo ze jednak jest ok. mimo to lekko dolalem aby na zimnym silniku przy odpalaniu oleju bylo tyle co trzeba.

 

moze to lekka paranoja ale jak lepiej parkowac?

 

 

chyba powinno to byc w "O oleju i jego poziomie". prosze o przeniesienie :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadkach wątpliwych dziobem w dół,

 

no wlasnie mnie to zdziwilo, ze dziobem w dol poziom oleju byl nizszy niz (tez na zimnym silniku) na plaskim :shock: no chyba ze smok jest z przodu a bagnet wchodzi z tylu czy tez w srodlu miski olejowej, czy gdzie tam wchodzi :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej parkuj na zmianę. W dni parzyste dziobem w doł, a w dni nieparzyste rufą w dół :razz:

 

 

 

:mrgreen:

 

 

no dzisiaj stoi wlasnie dziobem w gore i jutro sprawdze jak sie do tego ma stan na bagnecie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaja robicie czy czegos nie kumam

 

temat jest jak najbardziej powazny, przynajmniej z mojej strony, jezeli odpalanie przy -20StC na pochylym terenie jest niezdrowe dla silnika to jutro zmieniam albo parking albo miejsce postoju na plaskie :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chojny, afaik w układzie smarowania chodzi o zapewnienie odpowiedniego ciśnienia oleju - a to osiąga się przez odpowiednią ilość oleju w tymże silniku się znajdującym (pomijam temperaturę, ale w tym temacie nie o nią chodzi). Jeśli taka, odpowiednia, ilość tam się znajduje, i ssak pompy oleju jest w nim zanurzony, to nie ma znaczenia co zobaczysz na bagnecie i jak stoi samochód - przecież podczas pracy i tak tego oleju w misce za dużo nie uświadczysz - wszystko rozpływa się po silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...