Pers Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Witam wszystkich !!! Właśnie kupiłem swoje pierwsze Subaru !!! W prawdzie z silnikiem 1.6 ale też fajnie jeździ. Mam następujący problem zapaliła się kontrolka silnika pali się ciągle i nie wiem co może być tego powodem??? Mieszkam w Mosinie koło Poznania czy możecie mi polecić jakiś serwis w pobliżu?? Z góry dzięki Michał Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macieq_2005 Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Jesli chcesz autoryzowany serwis to chyba najlepiej KOCAR. Serwis - ul. Lipowa 9 62-081 Baranowo, tel. 061 814 20 19. http://www.subaru.pl/dealer_kocar.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pers Posted October 13, 2007 Author Share Posted October 13, 2007 Dz. ale mam pytanie czy są tam w tym serwisie ludzie którzy wiedzą co robią Bo mam złe doświadczenia z serwisami nie mam doświadczenia jeśli chodzi o subaru Pozdrawiam wszystkich. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pers Posted October 13, 2007 Author Share Posted October 13, 2007 Jakie są jeszcze inne możliwości Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macieq_2005 Posted October 13, 2007 Share Posted October 13, 2007 Sam nie mam za bardzo doswiadczenia jesli chodzi o serwisy Subaru.Ale o Kocarze jakos do tej pory najgorszych rzeczy nie slyszalem.Inna mozliwosc jest taka ze pojedziesz do mechanika "od wszystkiego".Ale moim zdaniem wieksze jest prawdopodobienstwo znalezienia kogos kto zna sie na Subaru w autoryzowanym serwisie niz w zwyklym warsztacie.Mozesz napisac do jakiegos wlasciciela Subaru z Poznania czy nie ma jakiegos swojego zaufanego warsztatu. Link to comment Share on other sites More sharing options...