Jump to content

KATALIZATOR w IMPREZIE GT


Baby Express
 Share

Recommended Posts

Witam, mam zamiar pozbyc sie katalizatora w moim GTku.

Czy moge poprostu wyciac kata i wstawic rure? Slyszalem, ze po wycieciu katalizatora powinno sie remapowac auto bo wyciecie wplywa na mieszanke..... GTk jest seryjny, ma tylko przelowtowy tlumiczek...

 

Generalnie chce wiedziec czy nic nie popsuje wycinajac narazie sam katalizator....albo do jakich modyfikacji dot wydechu moge dosjsc nie ruszajac oprogramowania w aucie.

mysle w niedlugim czasie o uppipie, ale tak naprawde nie wiem co jest sens robic, bo narazie Imprezka zostanie generalnie seyjna...

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Raczej nie będzie odczuwalne.

 

pytam, bo slyszalem opinie ze "odetkanie" imprezki ma wplyw na elastycznosc...

 

a w chwili obecnej chcialbym aby byla "jak najbardziej" seryjna.... z racji krotkiego okresu posiadania....wiec chce sie ograniczyc do wycinki kata i wkladki k&n.

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

wkładka niszcząca przepływkę

wkładka nie jest rownoznaczna ze stozkiem

Nigdzie nie napisałem, że jest równoznaczna. :shock:

Ale chodzi o materiał , z którego jest zbudowana i też nasącza się ją olejkiem tyle, że siedzi w seryjnym dolocie.

 

Montaż stożka bez osłon od silnika i dolotów powietrza też jest bez sensu jak będzie zasysał ciepłe powietrze.

Link to comment
Share on other sites

Ale chodzi o materiał , z którego jest zbudowana i też nasącza się ją olejkiem tyle, że siedzi w seryjnym dolocie.

Chodzi o to, ze z doswiadczen uzytkownikow, przeplywka pada czesto przy uzyciu filtra stozkowego a nie K&N przeznaczonego do oryginalnego airboxa.

 

Montaż stożka bez osłon od silnika i dolotów powietrza też jest bez sensu jak będzie zasysał ciepłe powietrze.

no jest, tego nikt nie neguje

Link to comment
Share on other sites

Seryjny tlumik WRX'a ma lepszy przeplyw niz silnik 2.0 z seryjnym turbo. Ja przynajmniej nie zauwazylem wiekszej roznicy pomiedzu kombinacja zmieniony downpipe i seryjny catback, a zmienionym downpipe i zmieniony catback (poza dwa razy wiekszym halasem).

Catback nie jest tez taki tani, kosztuje najczesciej 2 razy tyle do downpipe, a efek jest prawie zadny.

Jak ktos ma wieksze turbo, to co innego, ale w serii to szkoda kasy.

Link to comment
Share on other sites

Seryjny tlumik WRX'a ma lepszy przeplyw niz silnik 2.0 z seryjnym turbo. Ja przynajmniej nie zauwazylem wiekszej roznicy pomiedzu kombinacja zmieniony downpipe i seryjny catback, a zmienionym downpipe i zmieniony catback (poza dwa razy wiekszym halasem).

Catback nie jest tez taki tani, kosztuje najczesciej 2 razy tyle do downpipe, a efek jest prawie zadny.

Jak ktos ma wieksze turbo, to co innego, ale w serii to szkoda kasy.

 

Czyli zostawic jak jest seryjnie i juz?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...