Skocz do zawartości

Za duże ciśnienie doładowania w GT 98 !


BIG J

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

W moim GT 98 mam problem ze zbyt dużym ciśnieniem ładowania turbiny. Na każdym biegu ładuje do oporu ok 1,3 bar ! ( do odcięcia - cut fuel ) . Dzieje się tak gdy wcisne pedał do podłogi . Jeżeli jadę i kontroluje ładowanie do ok 1 bar to wszystko jest ok , ale przekroczeniu 1,3 bar gwałtownie odcina paliwo.

Co jest nie tak , że ładuje tak dużo i to na każdym biegu !? Poza tym mam zamontowany inny WG Bonalume Milano 2/6460031 ( poprzedni właściciel to zmienił ) Poniżej załączam zdjęcie tego wynalzku. I jeszcze jedno pytanie co do funkcji poszczególnych elementów które są na drugim zdjęciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiło Ci się to nagle czy kupiłeś już auto z takim ładowaniem?

 

Hmm, szczerze to po kupnie auto to nie przerywało , ale w między czasie zrobiłem już wymiane panewek i regeneracje turbiny :( Może przedtem turbo było cienkie i tyle nie pompowało ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

W moim GT 98 mam problem ze zbyt dużym ciśnieniem ładowania turbiny. Na każdym biegu ładuje do oporu ok 1,3 bar ! ( do odcięcia - cut fuel ) . Dzieje się tak gdy wcisne pedał do podłogi . Jeżeli jadę i kontroluje ładowanie do ok 1 bar to wszystko jest ok , ale przekroczeniu 1,3 bar gwałtownie odcina paliwo.

Co jest nie tak , że ładuje tak dużo i to na każdym biegu !? Poza tym mam zamontowany inny WG Bonalume Milano 2/6460031 ( poprzedni właściciel to zmienił ) Poniżej załączam zdjęcie tego wynalzku. I jeszcze jedno pytanie co do funkcji poszczególnych elementów które są na drugim zdjęciu.

 

Najblizej masz do Kocara napewno z tym sobie poradzą i radze sie pospieszyć gdyż dłuzsza jazda przy takim doładowaniu skończy się wielkim Bum!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dłuzsza jazda przy takim doładowaniu skończy się wielkim Bum!!!

Podobno na seryjnych gratach można ustawić 1,3 bara przy odpowiednim IC i dawce paliwa i jeździ...nie mówię w trasie ale na wyścigi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ale tak z ciekawości spytam co zmienia remap? Bo mi się wydaje że zmienia mapy paliwa żeby nie było zbyt ubogo ale jak mechanicznie zwiększysz dawkę (regulator) na seryjnych wtryskach pod kontrolą AFR/EGT to co sie może zepsuć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się domyślałem ale musiałem to usłyszeć od kogoś innego :wink:

Co do wydechu to robić 3cale czy 2,5? Ten wydech co proponują w Mapteku jest ok czy lepiej robić np.w Eltecu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kazdy praktycznie WG ma regulacje - podjedz do maptekowcow to Ci go skreca

 

Własnie dzisiaj go rozebrałem . W środku był tłoczek i sprężyna. Sprężyna delikatnie mówiąc bardzo twarda i wymaga dużej siły by ją zgiąć .Wymieniłem ją na inną lżejszą i faktycznie jest różnica ! Teraz muszę tylko odpowiednio ją dobrać , żeby ładowanie było w ok 0,9 bar :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...