BIG J Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Witam! W moim GT 98 mam problem ze zbyt dużym ciśnieniem ładowania turbiny. Na każdym biegu ładuje do oporu ok 1,3 bar ! ( do odcięcia - cut fuel ) . Dzieje się tak gdy wcisne pedał do podłogi . Jeżeli jadę i kontroluje ładowanie do ok 1 bar to wszystko jest ok , ale przekroczeniu 1,3 bar gwałtownie odcina paliwo. Co jest nie tak , że ładuje tak dużo i to na każdym biegu !? Poza tym mam zamontowany inny WG Bonalume Milano 2/6460031 ( poprzedni właściciel to zmienił ) Poniżej załączam zdjęcie tego wynalzku. I jeszcze jedno pytanie co do funkcji poszczególnych elementów które są na drugim zdjęciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Zrobiło Ci się to nagle czy kupiłeś już auto z takim ładowaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIG J Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Zrobiło Ci się to nagle czy kupiłeś już auto z takim ładowaniem? Hmm, szczerze to po kupnie auto to nie przerywało , ale w między czasie zrobiłem już wymiane panewek i regeneracje turbiny Może przedtem turbo było cienkie i tyle nie pompowało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Coś mi ten Twój wastegate brzydko pachnie :roll: ale przeczytaj to: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... =wastegate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Witam! W moim GT 98 mam problem ze zbyt dużym ciśnieniem ładowania turbiny. Na każdym biegu ładuje do oporu ok 1,3 bar ! ( do odcięcia - cut fuel ) . Dzieje się tak gdy wcisne pedał do podłogi . Jeżeli jadę i kontroluje ładowanie do ok 1 bar to wszystko jest ok , ale przekroczeniu 1,3 bar gwałtownie odcina paliwo. Co jest nie tak , że ładuje tak dużo i to na każdym biegu !? Poza tym mam zamontowany inny WG Bonalume Milano 2/6460031 ( poprzedni właściciel to zmienił ) Poniżej załączam zdjęcie tego wynalzku. I jeszcze jedno pytanie co do funkcji poszczególnych elementów które są na drugim zdjęciu. Najblizej masz do Kocara napewno z tym sobie poradzą i radze sie pospieszyć gdyż dłuzsza jazda przy takim doładowaniu skończy się wielkim Bum!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIG J Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Wiecie może jak powinien być ustawiony WG , tzn przy samej muszli. Jak łączy zawór z klapką przy turbinie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 dłuzsza jazda przy takim doładowaniu skończy się wielkim Bum!!! Podobno na seryjnych gratach można ustawić 1,3 bara przy odpowiednim IC i dawce paliwa i jeździ...nie mówię w trasie ale na wyścigi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Podobno na seryjnych gratach można ustawić 1,3 bara przy odpowiednim IC i dawce paliwa i jeździ...nie mówię w trasie ale na wyścigi? Bez remapu nie radziłbym. Remont silnika na 99%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Rozumiem ale tak z ciekawości spytam co zmienia remap? Bo mi się wydaje że zmienia mapy paliwa żeby nie było zbyt ubogo ale jak mechanicznie zwiększysz dawkę (regulator) na seryjnych wtryskach pod kontrolą AFR/EGT to co sie może zepsuć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Są jescze takie rzecy jak zapłon, wyprzedzenie lub opóżnienie, i czas otwarcia wtryskiwacza. Samym podnoszeniem ciśnienia paliwa zbyt wiele nie zwojujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Tak się domyślałem ale musiałem to usłyszeć od kogoś innego :wink: Co do wydechu to robić 3cale czy 2,5? Ten wydech co proponują w Mapteku jest ok czy lepiej robić np.w Eltecu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIG J Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Ma ktoś może na sprzedaż WG ? Bo po wszelkiej lekturze i ocenie stwierdziłem , że ten u mnie nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Ma ktoś może na sprzedaż WG ? Bo po wszelkiej lekturze i ocenie stwierdziłem , że ten u mnie nie działa kazdy praktycznie WG ma regulacje - podjedz do maptekowcow to Ci go skreca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIG J Opublikowano 9 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 kazdy praktycznie WG ma regulacje - podjedz do maptekowcow to Ci go skreca Własnie dzisiaj go rozebrałem . W środku był tłoczek i sprężyna. Sprężyna delikatnie mówiąc bardzo twarda i wymaga dużej siły by ją zgiąć .Wymieniłem ją na inną lżejszą i faktycznie jest różnica ! Teraz muszę tylko odpowiednio ją dobrać , żeby ładowanie było w ok 0,9 bar :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 nie ma zadnej regulacji :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIG J Opublikowano 9 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Niestety nie . Tam jest tylko tłok i sprężyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Własnie dzisiaj go rozebrałem . W środku był tłoczek i sprężyna. a po co rozbierac WG? Sa prostsze metody jego regulacji. Podjedz do Mapteka to zrobia to pewnie w jakies 30 sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się