wideleciłyżka Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 jak wyzej ! no i czy gwarancja tezleci w nowym aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 po wycięciu drugiego ładniej pierdzi, pierwszego sie nie wycina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Ja nie mam obu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wideleciłyżka Opublikowano 6 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 a czmu się piewszego nie wycina ? a no i co z gwarancją ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 a ja mam :razz: ! ale niedługo środkowego tłumnika nie będzie! pozatym to pińcetny temat o tym :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 wideleciłyżka, w aucie wolnossącym na gwarancji nic się nie wycina, w takim bez gwarancji jak jest sprawne też nic się nie wycina. Po stronie zysków możemy zapisać lżejsze auto, kasę za odsprzedany katalizator (jak ktoś się w to bawi). Po stronie strat będzie brak spełnienia normy emisji spalin, pierdząco/rezonujący wydech na wolnych obrotach lub przy odpuszczeniu gazu. Ja swoich się pozbyłem bo były już wyeksploatowane, dzwoniły. Ze względu na koszta nowego nie zakładałem. Plusów braku katalizatora chyba nie zauważam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 70zł weźmiesz na złomie za katalizator, 30 zł dasz panu Mietkowi za cięcie i spawanie, zostaje Ci 40zł na paliwo - taki jest zysk z całej operacji pierdząco/rezonujący wydech - a to fajna sprawa jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 adam.str, kwestia względna, może w imprezie tak, ale mój nieco dłuższy wydech ma tendencję do klekotania i takie obciachowe to nieco jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 No właśnie, każde auto inne. Mi sie udało wydobyć cos w rodzaju bulgotania jak w GT, tylko jeszcze trochę za cicho jest, właściwie to silnik wszystko zagłusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 spaliny inaczej pachna powaznie :wink: po wycieciu kata w seju nie odczulem wielkich zmian, moze niewielkie akustyczne, Impreze juz kupilem z obecnym wydechem wiec nie wiem jaka jest roznica wycinanie kata jest.... nieekologoczne :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 chojny, ale tu mowa o wolnossących a nie turbo A fakt, spaliny pachną zdecydowanie bardziej rasowo, a nie jakimś siarkowodorowym kapciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 jak wyzej ! no i czy gwarancja tezleci w nowym aucie u mnie po wycięciu kata (zapchanego już) auto lepiej ciągnie z dołu i mniej pali. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 bartek@klubsubaru.pl, w porównaniu do zatkanego kata Przy sprawnym różnicy raczej nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 bartek@klubsubaru.pl, w porównaniu do zatkanego kata Przy sprawnym różnicy raczej nie będzie. możliwe, aaaale po powiększeniu wydechu auto jeszcze niżej zaczęło ciągnąć i palić jeszcze mniej, więc nic nie wiadomo :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 bartek@klubsubaru.pl, zlikwiduj wydech, wtedy będziesz mógł sprzedawać nadmiar paliwa jakie będzie się pojawiało w zbiorniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 to nie jest dobry pomysł! :roll: przez rok w moim ogórku wydech kończył się na turbinie, i wcale mniej nie palił! :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 bartek@klubsubaru.pl, zlikwiduj wydech, wtedy będziesz mógł sprzedawać nadmiar paliwa jakie będzie się pojawiało w zbiorniku a wiesz, że też o tym myslałem... a tak na serio to naprawdę auto pali trochę mniej i jedzie bardziej dołem. widać to zwłaszcza jak ojciec pojeździ na ryby (jazda po polnych drogach na 1. i 2. biegu), bo kiedyś średnie spalanie kręciło się w okolicy 9.8l-10.2l a teraz jak widzę średnią na poziomie 9.2l, to się zastanawiam o co chodzi, bo przeważnie auto nie przekracza 9l. //edit a, no, i dodatkowo po wycięciu katalizatora przy puszczeniu gazu auto robiło buuuuuuu a teraz, z większą rurą, robi buubumbubumbuubum :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi