cypis Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 szukalem z 20min nie znalazlme!!! mam zamiar zmieniac przewody i zawsze mialem auta bez abs (szczesciarz:)) i cos kiedys mi sie obilo o uszy ze uklad z abs inaczej sie odpowietrza.... ps same przewody chce zmienic na oplot stalowy, plyn poprzedni wlasciciel zmienil wiec zostawiam i dolewka ubytu ktora zejdzie przy wymianie Chyba odpowietrzanie samej pomy ABS nie bede musial robic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Odpowietrzenie ukł.hamulcowego z ABS przebiega inaczej niż bez ABS-u. Gdzieś w domu mam napisane jak to zrobić - jak znajdę to zapodam, ale pamiętam że nie było to zbyt skomplikowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 nic cisza wymiana wielkimi krokami sie zblirza, a nie chce potem do serwisu ciagnac a w UK drogo:))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru-Develop Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Witam! Odpowietrzenie układu hamulcowego z ABS-em przebiega prawie tak samo jak układu bez ABS-u.Jedna tylko uwaga :nie należy robić tego przy włączonym zapłonie bo można spalić pompę ABS.Trzeba tylko podczas odpowietrzania włączyć zapłon na chwilę /2 sek/ dla każdego koła,żeby przepompować płyn z elektrycznej pompy ABS. Powodzenia Subaru-Develop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 ost pytanie czy ma jakies znaczenie czy wlaczamy zaplon na wcisnietym czy na poszczonym heblu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ImprezaSTi Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 ja odpowietrzam najpierw tak jak normalny system bez abs a potem jak juz zrobi sie wmiare twardy to zapalam stacyjke czekam 2 sek i wylaczam a potem naciska pedal hamulca lub uruchamiam samochod tak zeby sobie chodzil na wolnych obrotach i sprawdzam jeszcze po razie czy dwa na kazde kolo czy nie ma zadnego powietrza. Chyba ze przy pierwszym kroku nic nie leci z zaciskow to wowczas wlaczam stacyjke za kazdym razem (kazde nacisniecie pedala) ale jeszcze na subaru tak mi sie nie zdarzylo. Nie ma sie o co martwic ladtwo zrobic pod domem jak raz juz odpowietrzales system to bedzie bez problemu. Kolejnosc odpowietrzania tyl prawa tyl lewa przod prawa przod lewa w autach z kierownica z lewej strony w przeciwnym razie zaczynamy od lewej strony. Jak nie dotykales tylnich hamulcow to ich nawet nie odpowietrzaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 cypis, tutaj masz dokladna instrukcje wymiany przewodow i odpowietrzania ukladu hamulcowego z ABS http://techinfo.subaru.com/html/downloa ... _Hoses.pdf Ogolnie jest tak ze zaczynasz od przodu najblizej pompy ABS. I nie wlewaj z powrotem starego plynu, lepiej od razu nowy, DOT4 nie jest bardzo drogi, bedziesz potrzebowal mniej niz litr na caly uklad (przykladowo w STi kompletna zmiana plynu wymagala okolo 0.6 litra plynu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 nawet nie myslalem o wlewanu starego!!!!!!!!!!!!! Poprostu nie chce spuszczac calego plynu, ktory mam moze z 4miesiace...... to co ubedzie to chce dolac (nowy oczywiscie!!) wielkie dzieki wszystkim za pomoc w tak banalnej sprawie jak odpowietrzanie )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi