subar_u Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 witam.mam problem ze swoim legacy rocznik 2000 z slinikiem 2.0 wolnossacym. zapalajac na zimno na wolnych obrotach bez trzymania gazu sie nie da...gasnie.jak sie jedzie to dosc nierowno pracuje.nawet rozgrzany silnik pracuje nierowno podczas jazdy chociaz nie czuc tego az tak jak na zimnym. czytalem ze nalezy przeczyscic czujniki polozenia walu...niestety nic nie pomoglo. prosze o jakies rady. z gory dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Czujnik spalania stukowego? Mieliśmy taki objaw w legacy '98 2,5. Czujnik był niedokręcony :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
subar_u Posted October 3, 2007 Author Share Posted October 3, 2007 a gdzie tego szukac?? jakies fotki moze? nie jestem obyty co gdzie jest:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Przy lewej głowicy na górze przy obudowie rozrządu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MARIO-123 Posted October 3, 2007 Share Posted October 3, 2007 Witam Ja osobiście zaczął bym od świec i przewodów a potem szukał dalej . Miałem podobne objawy ale u mnie wystarczyło zmienić powyższe i pomogło. Acha i witam kolegę z Olsztyna Link to comment Share on other sites More sharing options...
subar_u Posted October 3, 2007 Author Share Posted October 3, 2007 swiece i przewody sa nowe.wiec to cos innego.a kolega z olsztyna widze tez ma kierownice z prawej strony:-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
subar_u Posted October 4, 2007 Author Share Posted October 4, 2007 tylu tu fachowcow i nikt nie moze mi pomoc?? dzieki chlopaki:-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
cypis Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 kolego to moze byc wszystko !!!!!!! jedz podepnij sie pod kompa i gotowe ....... Wiec z listy usterek 1) cewki (malo prawdopodobne ale jednak) 2) przeplywka 3)lambda 4)czujnik spalania stukowego 5) jakies nieszczelnosci dolotu pewnie jeszcze ktos cos dopisze do tej listy.......ale tak na szybko to te elementy jakie maja wplyw na nierowna prace i gasniecie Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 Jeszcze zwalony TPS Link to comment Share on other sites More sharing options...
subar_u Posted October 5, 2007 Author Share Posted October 5, 2007 czy moze mi ktos pokazac na foto gdzie jest ten czujnik spalania stukowego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 subar_u, a wyszukiwarka przestała działać? http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=110369 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts