Skocz do zawartości

Pływające obroty.


Niedźwiedź

Rekomendowane odpowiedzi

Ja czyściłem bez rozbiórki środkiem Kenta do układów zasilania...

gdzie to dostać??

 

Dystrybutorem Kenta jest np. Moto-Profil z Katowic.

W sklepach moto które to sprzedają.

Generalnie każdy zmywacz układów zasilania powinien być w miarę ok.

Kent należy do tych profi ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krokowy zawsze czyściłem tak,że zatykałem jeden otwór korkiem potem bez rozbierania go nalewałem do niego benzynę ekstrakcyjną przez drugi otwór i zostawiałem na noc żeby dobrze rozpuściły się wszystkie nasady i nagary - potem płukałem jeszcze raz benzyną, suszyłem i pryskałem do środka preparatem smarującym z MoS (siarczan molibdenu) - zmniejsza tarcie i ładnie smaruje. Po takim zabiegu silniczek chula w aucie aż miło - sprawdziło się za każdym razem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krokowy zawsze czyściłem tak,że zatykałem jeden otwór korkiem potem bez rozbierania go nalewałem do niego benzynę ekstrakcyjną przez drugi otwór i zostawiałem na noc żeby dobrze rozpuściły się wszystkie nasady i nagary - potem płukałem jeszcze raz benzyną, suszyłem i pryskałem do środka preparatem smarującym z MoS (siarczan molibdenu) - zmniejsza tarcie i ładnie smaruje. Po takim zabiegu silniczek chula w aucie aż miło - sprawdziło się za każdym razem.

no fajnie...pozostają pytania laika (aż wstyd)-< gdzie u mnie jest krokowy i gdzie dostanę benzynę ekstrakcyjną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja czyściłem przepływomierz jakimś preparatem w sprayu. W AMB Tuning na Imoli w Piasecznie (chyba już nie istnieją) :sad:

 

Gaz prawie do odcinki i w rurę wtryskiwało sie ten preparat po demontażu filtra.

Jak dla mnie było to coś w rodzaju eteru czy spirytusu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę się dubluje w tematach, no ale to w końcu mój temat, to coś dodam :)

Więc mi obroty falują ewidentnie w momencie jakiegoś obciążenia silnika - przy kręceniu kierownicą , a zwłaszcza przy mocniejszym hamowaniu- jak przed nagłym czerwonym mocniej i dłużej hamuje to już po wysprzęgleniu, dalej na hamulcu walą obroty na dół a jak odpuszczę hamulec- wracają....ki diabeł?Ładowanie aku sprawdzone -13.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sk7, są na to jakieś metody reanimacji go. Dowiem się u naszego speca.

Jeżeli myślimy o tym samym, to mi mówił, że owszem można podjąć reanimację, ale czasem pacjent umiera po takim zabiegu. Dlatego warto być przygotowanym na założenie jakiegoś używanego (może akurat traf się sprawny), albo zakup nowego, ceny różne, do mojego w ASO to 1472 zł o ile pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metod reanimacj ISC nie ma, jedyne co polecam to potwierdzenie czy rzeczywiście to silnik krokowy.

 

Jeżeli dobrze zrozumiałem to jest to 2.2 na gazie??

 

Jeżeli tak to na dzien dobry sprawdzenie kabli świec cewki, (wbrew temu co piszą ma to niebagatelny wpływ na wolne obroty), jeżeli gaz to także kontrola luzów zaworowych, no a dopiero potem zabawa w wymiany elementó za 2k i powyżej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sk7, są na to jakieś metody reanimacji go. Dowiem się u naszego speca.

Jeżeli myślimy o tym samym, to mi mówił, że owszem można podjąć reanimację, ale czasem pacjent umiera po takim zabiegu. Dlatego warto być przygotowanym na założenie jakiegoś używanego (może akurat traf się sprawny), albo zakup nowego, ceny różne, do mojego w ASO to 1472 zł o ile pamiętam.

 

Może krokowy ze stacji dyskietek pasuje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Azrael,

Cytat:

Metod reanimacj ISC nie ma, jedyne co polecam to potwierdzenie czy rzeczywiście to silnik krokowy.

 

Jeżeli dobrze zrozumiałem to jest to 2.2 na gazie??

 

Jeżeli tak to na dzien dobry sprawdzenie kabli świec cewki, (wbrew temu co piszą ma to niebagatelny wpływ na wolne obroty), jeżeli gaz to także kontrola luzów zaworowych, no a dopiero potem zabawa w wymiany elementó za 2k i powyżej

Zwłaszcza część (z przytoczonej przez Aza wypowiedzi) dotyczącą LPG wziąłbym sobie do serca na miejscu kolegów z problemami pływających oborotów. Do moment zrobienia głowic u Dzanka miałem identyczny problem. Po robocie głowic - jak ręką odjął.

W związku z tym, że obecnie jeżdzę wyłącznie na Pb...problemu nie ma :mrgreen: Nie ma również kasy :razz:

 

Pozdrawiam

G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam! temat ruszony , ale zapytam , spadają mi obroty po wysprzęgleniu, a po chwili i falowaniu się wyrównują. dodam że wróciłem z wymiany tarczy sprzęgła i aku miałem odłączony. Dzięki za podpowiedzi co z tym fantem zrobić, dodam że komuś samo przeszło - też bym tak chciał!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...