szczur75 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Ja czyściłem bez rozbiórki środkiem Kenta do układów zasilania... gdzie to dostać?? Dystrybutorem Kenta jest np. Moto-Profil z Katowic. W sklepach moto które to sprzedają. Generalnie każdy zmywacz układów zasilania powinien być w miarę ok. Kent należy do tych profi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 na stacji benzynowej takiego cuda pewnie nie dostane?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Krokowy zawsze czyściłem tak,że zatykałem jeden otwór korkiem potem bez rozbierania go nalewałem do niego benzynę ekstrakcyjną przez drugi otwór i zostawiałem na noc żeby dobrze rozpuściły się wszystkie nasady i nagary - potem płukałem jeszcze raz benzyną, suszyłem i pryskałem do środka preparatem smarującym z MoS (siarczan molibdenu) - zmniejsza tarcie i ładnie smaruje. Po takim zabiegu silniczek chula w aucie aż miło - sprawdziło się za każdym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 No nie bardzo, bynajmniej nie Kenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Dobre są też preparaty do czyszczenia gaźników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Krokowy zawsze czyściłem tak,że zatykałem jeden otwór korkiem potem bez rozbierania go nalewałem do niego benzynę ekstrakcyjną przez drugi otwór i zostawiałem na noc żeby dobrze rozpuściły się wszystkie nasady i nagary - potem płukałem jeszcze raz benzyną, suszyłem i pryskałem do środka preparatem smarującym z MoS (siarczan molibdenu) - zmniejsza tarcie i ładnie smaruje. Po takim zabiegu silniczek chula w aucie aż miło - sprawdziło się za każdym razem. no fajnie...pozostają pytania laika (aż wstyd)-< gdzie u mnie jest krokowy i gdzie dostanę benzynę ekstrakcyjną... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 gdzie dostanę benzynę ekstrakcyjną... W każdym hipermarkecie.gdzie u mnie jest krokowy Jest podłączony do kolektora ssącego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Ja czyściłem przepływomierz jakimś preparatem w sprayu. W AMB Tuning na Imoli w Piasecznie (chyba już nie istnieją) :sad: Gaz prawie do odcinki i w rurę wtryskiwało sie ten preparat po demontażu filtra. Jak dla mnie było to coś w rodzaju eteru czy spirytusu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk7 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 a gdzie znajduje się silniczek krokowy w GT-ku? Może ktoś ma zdjęcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 sk7, w MY99 znajduje sie z prawej storny przepustnicy na górze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk7 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Czy chodzi o ten element który jest zaznaczony na poniższym zdjęciu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 sk7, dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk7 Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Dzięki za informację. Trochę to pomogło ale chyba i tak będę musiał wymienić ten silniczek korkowy:-/ A może ktoś się orientuję ile on kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 sk7, w cenniku mam strasznie wysoką cenę niecałe 2k wyjdzie, ale wydaje mi się że jest tańszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk7 Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 No właśnie szukam czegoś tańszego bo ten tłoczek bardzo ciężko pracuje w tym silniczku i pewnie od tego są te problemy z obrotami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 sk7, są na to jakieś metody reanimacji go. Dowiem się u naszego speca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk7 Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Ok dzięki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 trochę się dubluje w tematach, no ale to w końcu mój temat, to coś dodam Więc mi obroty falują ewidentnie w momencie jakiegoś obciążenia silnika - przy kręceniu kierownicą , a zwłaszcza przy mocniejszym hamowaniu- jak przed nagłym czerwonym mocniej i dłużej hamuje to już po wysprzęgleniu, dalej na hamulcu walą obroty na dół a jak odpuszczę hamulec- wracają....ki diabeł?Ładowanie aku sprawdzone -13.8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 A może masz jakieś zwarcie jak wciśniesz pedał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 sk7, są na to jakieś metody reanimacji go. Dowiem się u naszego speca. Jeżeli myślimy o tym samym, to mi mówił, że owszem można podjąć reanimację, ale czasem pacjent umiera po takim zabiegu. Dlatego warto być przygotowanym na założenie jakiegoś używanego (może akurat traf się sprawny), albo zakup nowego, ceny różne, do mojego w ASO to 1472 zł o ile pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Metod reanimacj ISC nie ma, jedyne co polecam to potwierdzenie czy rzeczywiście to silnik krokowy. Jeżeli dobrze zrozumiałem to jest to 2.2 na gazie?? Jeżeli tak to na dzien dobry sprawdzenie kabli świec cewki, (wbrew temu co piszą ma to niebagatelny wpływ na wolne obroty), jeżeli gaz to także kontrola luzów zaworowych, no a dopiero potem zabawa w wymiany elementó za 2k i powyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 sk7, są na to jakieś metody reanimacji go. Dowiem się u naszego speca. Jeżeli myślimy o tym samym, to mi mówił, że owszem można podjąć reanimację, ale czasem pacjent umiera po takim zabiegu. Dlatego warto być przygotowanym na założenie jakiegoś używanego (może akurat traf się sprawny), albo zakup nowego, ceny różne, do mojego w ASO to 1472 zł o ile pamiętam. Może krokowy ze stacji dyskietek pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 Azrael, Cytat: Metod reanimacj ISC nie ma, jedyne co polecam to potwierdzenie czy rzeczywiście to silnik krokowy. Jeżeli dobrze zrozumiałem to jest to 2.2 na gazie?? Jeżeli tak to na dzien dobry sprawdzenie kabli świec cewki, (wbrew temu co piszą ma to niebagatelny wpływ na wolne obroty), jeżeli gaz to także kontrola luzów zaworowych, no a dopiero potem zabawa w wymiany elementó za 2k i powyżej Zwłaszcza część (z przytoczonej przez Aza wypowiedzi) dotyczącą LPG wziąłbym sobie do serca na miejscu kolegów z problemami pływających oborotów. Do moment zrobienia głowic u Dzanka miałem identyczny problem. Po robocie głowic - jak ręką odjął. W związku z tym, że obecnie jeżdzę wyłącznie na Pb...problemu nie ma Nie ma również kasy :razz: Pozdrawiam G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszpir 76 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam! temat ruszony , ale zapytam , spadają mi obroty po wysprzęgleniu, a po chwili i falowaniu się wyrównują. dodam że wróciłem z wymiany tarczy sprzęgła i aku miałem odłączony. Dzięki za podpowiedzi co z tym fantem zrobić, dodam że komuś samo przeszło - też bym tak chciał! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się