Niedźwiedź Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Hej, kilka razy zdarzyło się , że zafalowały mi obroty - po przyspieszeniu 1 bieg, 2, hamowanie, sprzegło , obroty spadły poniżej "standardowych" obrotów biegu jałowego, następnie weszły z powroten na "standardowe". Stało się tak może ze dwa razy. Co to może być?Mowa oczywiście o PB. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Może silniczek krokowy kończy żywot? Od czasu do czasu trzeba go wyczyścić i dobrze jest przesmarować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Może silniczek krokowy kończy żywot? Od czasu do czasu trzeba go wyczyścić i dobrze jest przesmarować. możliwe, bo jak miałem podobne objawy z gazem, to mi właśnie silniczek od gazu wymienili. dam radę sam?? jak go przeczyścić?? Gdzie on się znajduje - tak w centralnej części silnika (trochę z tyłu) , między kablami?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Spokojnie sam dasz radę. Dobrze jest go porządnie wypłukać benzyną ekstrakcyjną żeby wyleciał cały syf. Potem trzeba go przesmarować. Gdzie on się dokładnie znajduje w Legacy to Ci nie powiem - na pewno gdzieś w okolicach kolektora ssącego - jest do niego podłączony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 a czy świece, kable mogą mieć wpływ na pływające obroty?? Co to jest wypadanie zapłonu? Co ile w ogóle zmieniać kable/świece?? (LPG) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Świece i kable nie mają wpływu na pływanie obrotów - pływanie obrotów najczęściej występuje przy awarii przepływomierza,sondy lambda a także przy nieszczelnym dolocie. Jak jest przebicie na rozdzielaczu zapłonu lub na kablach lub jest wypalona świeca i nie ma iskry to nie pali na ten gar przez cały czas lub przerywa. Świece w LPG radzę profilaktycznie wymieniać co 10-20tyś.km Kable i rozdzielacz zapłonu wymieniamy jak stwierdzimy przebicia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Jak jest przebicie na rozdzielaczu zapłonu lub na kablach lub jest wypalona świeca i nie ma iskry to nie pali na ten gar przez cały czas lub przerywa. a czym to się objawia?? Nierówna praca silnika?? przy awarii przepływomierza,sondy lambda a także przy nieszczelnym dolocie. w przypadku jazdy na lpg sonda chyba w tyłek dostaje - czy mi się wydaje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Zgadza się - nierówna praca silnika, strzały z wydechu... Sonda na LPG podobno szybciej się psuje ale nie potrafię Ci odpowiedzieć dlaczego i wogóle czy jest to prawda :???: Poszukaj w wątku o LPG - jest tam obszerna dyskusja na rózne związane z tym tematem zagadnienia. Oto link: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=102284 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 7 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Zgadza się - nierówna praca silnika, strzały z wydechu...Sonda na LPG podobno szybciej się psuje ale nie potrafię Ci odpowiedzieć dlaczego i wogóle czy jest to prawda :???: Poszukaj w wątku o LPG - jest tam obszerna dyskusja na rózne związane z tym tematem zagadnienia. dzięki. Najszybciej to będzie jak do mechanika się wybiorę po prostu Przynajmniej wiem że muszę się liczyć z z wydatkiem +/- 400 zł . Chociaż może się okazać , że to np. krokówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Kruk, czy mógłbyś spróbować przeprowadzić mnie opisowo przez temat czyszczenia krokówki??Jutro mam trochę czasu i mogę popróbować. Dzisiaj mój mechanik nie miał na to czasu, ale przy okazji okazało się , że wyskoczył błąd przepływki. Zresetowaliśmy kompa i zobaczymy co dalej. Jest trochę lepiej po wykasowaniu błędów, ale nie idealnie. Pewnie skończy się na wymianie... Wymieniłem przy okazji olej, filtr i świece (nie były najlepsze...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Jak wyskoczył błąd przepływomierza to pewnie to przepływomierz,a nie przepływka. Wymień przepływkę i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Kruk, co to jest przepływomierz a co to przepływka? Bo się pogubiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 to pewnie to przepływomierz,a nie przepływka pewnie tak, ale krokowy też zdałoby się przeczyścić bo nigdy nie był ruszany. Czytałem też o możliwości przeczyszczenia przepływki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibowit Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Jak wyskoczył błąd przepływomierza to pewnie to przepływomierz,a nie przepływka. Wymień przepływkę i już. silnik krokowy miałeś na myśli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 ok Kruk, się pomylił Ktoś podpowie jak wyczyścić krokowy (na necie po ang. czytałem, że jak się go rozbierze, to jakieś uszczelki nie pasują później czy coś i trzeba nowe...) i przepływkę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibowit Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Czytałem też o możliwości przeczyszczenia przepływki?? Z tego co wiem to nie ma sensu, tam nie ma żadnej mechaniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Tak, pomyliłem się - tam mialo być krokowy Z przepływką nie ma co kombinować - jest do d...to trzeba wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Z tego co wiem to nie ma sensu, tam nie ma żadnej mechaniki. ok. A krokowy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 "Lepsze jest wrogiem dobrego" lub "Co się polepszy to się popieprzy" jednym słowem jak krokowy jest ok to lepiej go zostaw w spokoju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 ok. A krokowy?? Starym sposobem pszczół: zanurzyć w nafcie? :razz: Ja czyściłem bez rozbiórki środkiem Kenta do układów zasilania... pomagało. Nie na zawsze, ale pomagało. Potem wymieniłem by-pass'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 jak krokowy jest ok to lepiej go zostaw w spokoju. bo ja wiem czy jest ok...wiem, że na kompie wyskoczył kod 23 i zrobiliśmy reset (aku na kilka minut). Na benzynie falowania nie zaobserwowałem ( ale też przed tą operacją różnie to bywało). Na LPG jest trochę lepiej. Jedyna różnica jest taka, że przy odpaleniu obroty idą 1000+ , spadają na poniżej 500 i stabilizują się , czego wcześniej nie było (było 1000+ i od razu do stabilnych 850-900) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 sirchaser, może masz nieszczelność w dolocie za przepływomierzem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 sirchaser, może masz nieszczelność w dolocie za przepływomierzem? jak to sprawdzić??dodam , że falowanie obrotów nie zawsze występuje (mowa o benzynie) , na gazie - z obrotów podczas jazdy , po wysprzęgleniu, spadają do ok 500 i tak sobie falują aż po kilkunastu sekundach stabilizują się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 jak to sprawdzić?? To pytanie już nie do mnie..niestety. :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Ja czyściłem bez rozbiórki środkiem Kenta do układów zasilania... gdzie to dostać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się