Kruk Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Czy ktoś wie czy dalej w diagnostyce pęknięć głowicy stosuje się jej prześwietlanie promieniami Roentgena? Kto to robi i ile to kosztuje? A tak wogóle to co się jeszcze diagnozuje tą metodą w motoryzacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 pęknięcia widać gołym okiem - no chyba, że masz spec silnik i spec glowicę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 pęknięcia widać gołym okiem Wewnątrz kanałów olejowych i wodnych też? Nie sądzę :???: Chyba że masz RTG w oczach :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Wszystkie głowice z którymi ja miałem pękały w wiadomych miejscach - chociaż ja siedze bardziej w dużych ciężarówkach (spec diesel), mniej osobówki i może stąd moje mylne podejście do zagadnienia. PS: oczami to tylko rozbieram kobiety, nie głowice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr0605 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 jak prześwietlić głowicę wykonaną z jednolitego materiału ? Może USG trzeba zrobić albo rezonans magnetyczny. A tak poważnie to po co nie wystarczy jej sprawdzić tardycyjną metodą wody i powietrza pod ciśnieniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 A tak poważnie to po co nie wystarczy jej sprawdzić tardycyjną metodą wody i powietrza pod ciśnieniem ? No to właśnie dlatego pytam w tytule wątku czy to się jeszcze stosuje czy nie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr0605 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Kazdy szanujacy się zakład gdzie naprawiaja głowicę ma taka wannę z podgrzewana woda gdzie głowica ma temperature pracy w zupełności to wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 (...) A tak wogóle to co się jeszcze diagnozuje tą metodą w motoryzacji? z tego co wiem, to czasem sa tak sprawdzane felgi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 w wawie w pimocie (PIMOT) chyba mozna jeszcze zrobic przeswietlenie roznych materialow (m.in. glowicy) kosztuje to chyba ok 800-1000 pln i wg mnie to jest najlepsza metoda bo nie kazde mikropekniecie zauwazysz - teraz ono moze nie puszczac ale jak zlozysz motor wtedy moze zaczac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr0605 Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 według mnie przerost formy nad trescią, 1000 za coś co kosztuje 50 do dwadzieścia razy za dużo. tu raczej szuka się uszkodzenia powstałego podczas działania a nie przy odlewaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi