Skocz do zawartości

Subaru STI vs. AUDI A6


nemo

Rekomendowane odpowiedzi

mialem raz audi 2.8 Quattro i

+ bajkowe prowadzenie na rownym asfalcie szczegolnie na RE070

+ spalanie na trasie

+ komfort

+ super wytrzymale sprzeglo skrzynia i naped :idea:

- brak jakiejkolwiej frajdy z jazdy :evil:

- ciezkie i nieporeczne

- zle prowadzenie na dziurach

- brak mechanicznej szpery w tylnim dyfrze = dyskfalifikacja do zabaw na sniegu z wylaczonym ABS

psuc sie jakos bardzo nie psulo, ale olej chlalo litrami szczegolnie z instalacja LPG

przebieg licznikowy 200tkm szacowany 300tkm stan igła na tle innych na rynku 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 217
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mój dobry znajomy czyta to forum i poniekąd lubi Subaru ale no właśnie ... jest miłośnikiem Alfa Romeo którego to by nie zamienił nawet na kilka STI z wiatrakiem :wink: I kilkanaście oooo :mrgreen:

Cały czas go dręczy jedna kwestia a mianowicie dlaczego na naszym forum nie ma konfrontacji AR vs Subaru :idea: :?:

 

Zgodnie stwierdziliśmy że obecnie przy identycznych wymaganiach bezpieczeństwa i emisji spalin takie Volvo które kiedyś było super becpieczne jest... podobne do AR , Subaru ,Audi które to obecnie podporządkowane są tym samym wymaganiom w EU. Rozwiązania które kiedyś się znacząco róxżniły są teraz podejrzanie podobne co skutkuje że jedna platforma wykorzystywana jest dla wielu modelów aut.Poniekąd tak jest ale ja mu wyjaśniłem że Subaru jest jednak inne 8) :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem / mam 3 różne Suabaraki, i 4 różne Audi,

mam inne wymagania w stosunku do Audi a inne do Subaru, jedno i drugie super się sprawdza

i co tu porównywać

 

sluszna uwaga :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Pisze w tym wątku bo pokrywa się on nieco z moimi aktualnymi rozterkami. Szukam dla siebie auta do jazdy na codzień za ok. 200kpln. Ma to być coś z mocą min 300ps i 4x4. Nadwozia sedan, musi się mieścić wózek dziecięcy , na dłuższe wyjazdy będzie box dachowy. Moje wcześniejsze auta to Honda prelude 93, STi 02 oraz BMW 330xd 07 coupe dopiero co sprzedane. Byłem już na jeździe próbnej STI sedanem my11, dodatkowo pojezdzilem wiecej hatchbackiem 08 i w zasadzie byłbym zdecydowany gdyby nie zawodnosc 2,5T. Teraz pytanie, czy kupowanie takiego auta zakładając przebiegu ok.25kkm rocznie i brak modyfikacji w okresie gwarancji to dobry pomysł ? Po zakończeniu gwarancji plan jest taki żeby kupić kolejne auto a to zostawić tylko do zabawy. Jeśli chodzi o inne opcje przy moich wymaganiach biorę pod uwagę: 

1. 335xi sedan - problem tylko taki ze nowy absolutnie nie mieści się w budżecie a nie wiem

Czy dostanę lekko uzywke za wspomniane wyżej pieniądze?

2. S5 sportback - problem jak z BMW...

3. A5 sportback 2,0TFSI Q DSG- mieści się w budżecie ale osiagi seryjnie nie te i trzeba mocniej dlubac na 300pstzn bez wydechu się nie obejdzie i nie wiem jak z trwaloscia?

4. Insignia OPC- nie mam bladego pojęcia jak to jeździ ale na papierze wyglada dobrze no i cena atrakcyjna

5. Volvo s60 T6 - tak jak OPC ...

 

Auto ma być nowe lub prawie nowe czyli demo. Ewentualnie wchodzi w grę zakup u brokera. Pytanie czy obawiać się STI a raczej 2,5T bo inne niedostatki tego auta jestem w stanie zaakceptować . Na + należy napewno zaliczyć ze za 3 lata zostanie mi STI a inne z w/w będę mógł dokupić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Pisze w tym wątku bo pokrywa się on nieco z moimi aktualnymi rozterkami. Szukam dla siebie auta do jazdy na codzień za ok. 200kpln. Ma to być coś z mocą min 300ps i 4x4. Nadwozia sedan, musi się mieścić wózek dziecięcy , na dłuższe wyjazdy będzie box dachowy. Moje wcześniejsze auta to Honda prelude 93, STi 02 oraz BMW 330xd 07 coupe dopiero co sprzedane. Byłem już na jeździe próbnej STI sedanem my11, dodatkowo pojezdzilem wiecej hatchbackiem 08 i w zasadzie byłbym zdecydowany gdyby nie zawodnosc 2,5T. Teraz pytanie, czy kupowanie takiego auta zakładając przebiegu ok.25kkm rocznie i brak modyfikacji w okresie gwarancji to dobry pomysł ?

Masz gwarancję to co się martwisz ? :)

Po zakończeniu gwarancji plan jest taki żeby kupić kolejne auto a to zostawić tylko do zabawy.

I to jest moim zdanie dobra opcja. Kupisz potem jakiegoś rodzinnego dupowozika i będzie jak znalazł.

 

1. 335xi sedan - problem tylko taki ze nowy absolutnie nie mieści się w budżecie a nie wiem

2. S5 sportback - problem jak z BMW...

Ja wolałbym S-AWD/Quattro od XDrive'a. Wiem wiem, że działa szybko itp. itd. ale

ja jestem ze starej szkoły :)

 

3. A5 sportback 2,0TFSI Q DSG- mieści się w budżecie ale osiagi seryjnie nie te i trzeba mocniej dlubac na 300pstzn bez wydechu się nie obejdzie i nie wiem jak z trwaloscia?

Silnik troszku za słaby. Po przesiadce z 330xd będziesz tęsknił za produktem bawarskim :)

 

4. Insignia OPC- nie mam bladego pojęcia jak to jeździ ale na papierze wyglada dobrze no i cena atrakcyjna

5. Volvo s60 T6 - tak jak OPC ...

 

Opel FWD, Volvo AWD ma dołączany napęd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co to jest AG ale mamy na mysli EVO

 

Ja myślałem ze chodzi o BMW EX AG czyli używki z premium selection ;)

 

A czy w EX nie przeszkadza 5MT ?

Wiadomo czy są gdzieś jakieś demo żeby się przejechać?

 

Co do insigni to szukałem jakiś info na forach i nie znalazłem negatywów. Po remapie jest ponoć 350+ps i 500+Nm. Pytanie tylko czy Opel jest wart takich pieniędzy bo utrata wartości napewno będzie gigantyczna.

 

Chciałbym jak najszybciej rozstrzygnąć i coś zamówić lub wsiąść jeśli będzie gotowiec.

 

Apropo tych problemów z 2.5T subaru to naprawdę zakrawa to na kpine i kiepski dowcip aby po tylu latach produkcji nie rozwiązać tych problemów tym bardziej ze masa rozwiązań została już w zasadzie przetestowana przez użytkowników.

No własnie czy w takiej sytuacji nie będę się czuł jak frajer płacąc za bubla takie pieniądze. Gwarancja jest tutaj marnym pocieszeniem.

Nadmienie ze moje 330xd kupiłem fabrycznie nowe i w 3,5 roku zrobiłem 130kkm bezawaryjnie z czego 127kkm z programem compsportu na 270ps.

Nie ukrywam ze taki przebieg bezawaryjnie byłby miłe widziany w nowym aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Apropo tych problemów z 2.5T subaru to naprawdę zakrawa to na kpine i kiepski dowcip aby po tylu latach produkcji nie rozwiązać tych problemów tym bardziej ze masa rozwiązań została już w zasadzie przetestowana przez użytkowników.

No własnie czy w takiej sytuacji nie będę się czuł jak frajer płacąc za bubla takie pieniądze.

 

Dla FHI, widocznie taniej wychodzi wysłać klientowi kompletny short block i naprawic z tytułu gwarancji :mrgreen:

 

Jak bym nie miał ww. awarii w Cojonesie, to bym powiedział "nie pier... tylko bierz !" Ale od czasu jak czuje po kieszenie ze musze wywalic dosyc ciezki mieszek złota na remont, to zmieniłem całkowicie zdanie na temat EJ257 :roll:

 

Jak masz zamiar kupic MY11, to bierz od brokera za tam powiedzmy circa 120 k zebys miał budzet na remont. Ten silnik to istna tykająca bomba :roll:

 

Inaczej bedziesz frajer :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie byłbym zdecydowany gdyby nie zawodnosc 2,5T

 

Apropo tych problemów z 2.5T subaru to naprawdę zakrawa to na kpine i kiepski dowcip aby po tylu latach produkcji nie rozwiązać tych problemów tym bardziej ze masa rozwiązań została już w zasadzie przetestowana przez użytkowników.

 

zmiany zostaly wprowadzone bodajze w MY10 albo i wczesniej. Jak kupisz nowke, problemu nie bedzie :idea:

 

 

Ewentualnie wchodzi w grę zakup u brokera.

 

Pamietaj, ze jestes tu na forum SIP ;-)

 

 

turdziGT napisał(a):

Kup EX i jeszcze ci rezta zostanie

 

 

 

+1

 

 

Chyba sobie zartujecie? :shock: Gosc mowi, ze chce na wakacje jezdzic i dziecko wozic! Szczerze mowiac w tym kontekscie nie wiem nawet czy STI nie jest zbyt glosne, za twarde itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz zamiar kupic MY11, to bierz od brokera za tam powiedzmy circa 120 k zebys miał budzet na remont. Ten silnik to istna tykająca bomba

 

ale tak piszesz bo WIESZ, ze produkowane od dwoch lat STIaje sie ciagle sypia, czy po prostu powielasz zaslyszane opinie? :roll:

 

 

Prosze ludzie no, byly niektore wadliwe silniki, ale niektorzy z Was tak rozdmuchuja problem ze glowa mala :roll: Prawie jak ze sprzeglem w dieslach :!:

 

-- 17 lip 2011, o 16:04 --

 

jakieś szczegóły ?

 

to juz nie do mnie pytanie, tylko do DT, ewentualnie Dyrekcji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak serwisowałem Pustaka to na placu widziałem pare lanosów STi bez silnika no i w tym mój :wink:

 

BTW. sam chciałem sprawdzic, bo nawet umówiłem sie na jazde probną i mi sie nawet całkiem spodobał, ale zabardzo w salonie nie chcieli wziasc Pustaka w rozliczeniu ... Grafitowego STi wziął bym od zaraz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze ludzie no, byly niektore wadliwe silniki, ale niektorzy z Was tak rozdmuchuja problem ze glowa mala Prawie jak ze sprzeglem w dieslach

 

też byłem tego samego zdania, myślałem że trzeba być nie zrównoważonym albo tęgim upalaczem żeby zajechać taki silnik do puki w moim kolekcjonerskim egzemplarzu nie wydmuchało uszczelki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...