Than_Junior Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 RoadRunner, no wlasnie, w sumie przez 7 lat zepsuly sie tylko 3 sztuki : Audi 2.0 benzyna... 2002 (...)Audi 2,5 2003 TDI (...) Audi 2,0 2005 TDI (...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Audi 2,5 2003 TDI to już w ogóle gówno z przeszkodami, w serwisie powiedzieli że najtańsza forma naprawy to ubezpieczyć i walnąć w drzewo... Profesjonalny serwis Monitor do czyszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dako Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Tera taka moda na wykopaliska, nie ma nic sprzed 1990? Ciekawe czy cokolwiek z tego okresu jeszcze jest i działa. W sensie domeny, forum ... . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Bardzo topowe modele A6... 2.0, 2.5... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 dako, forum ruszylo po roku 2000, wiec watpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Bardzo topowe modele A6... 2.0, 2.5... Akurat wszystko A4 ale to to samo Gó...o tylko w mniejszym papierku. owocek333+333 nie miałeś czasem A3 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Taki np. Audi A6 2.5 TDI Quattro rocznik 1999 za 90.000 PLN, skrzynia manual do tego chipowany silnik na prawie 200 KM i ponad 360 Niutonów na metrze. Za te pieniądze można mieć WRX-sa rocznik 2000-2001. :!: Hehe mnie to rozwaliło.... bugeya za 90 tyś Co za czasy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Taki np. Audi A6 2.5 TDI Quattro rocznik 1999 za 90.000 PLN, skrzynia manual do tego chipowany silnik na prawie 200 KM i ponad 360 Niutonów na metrze. Za te pieniądze można mieć WRX-sa rocznik 2000-2001. :!: Hehe mnie to rozwaliło.... bugeya za 90 tyś Co za czasy :wink: NO, a WRX trzyma cenę, a Audi A6 2.5 TDI Quattro z tamtych lat to za cenę złomu można kupić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 P.S. Skoro Audi-sraldi to Topowy model tego koncernu to inne aż strach oglądać.... No wiesz... ja musze oglądać codziennie a jakie to to niezawodne to doskonale wiesz bo co sie widzimy to jakieś VW jest w rozsypce... a to ledwo 3 lata "na stanie" od nowości jest :wink: Po 2 tygodniach postu wsiadłem do 12 letniej Subarki z przebiegiem 3 razy większym i czułem sie jak w nowym aucie w porówaniu do niemieckiego cudu techniki :wink: NO, a WRX trzyma cenę, a Audi A6 2.5 TDI Quattro z tamtych lat to za cenę złomu można kupić.... Złom idzie w góre a cena Audi spada 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 1. Auto kolegi 1 A4 Cabrio 2,4 - motor po 2 latach zlopie olej wiecej niz 1 L na 1000km . Chce wymienic auto - Service blokuje. Na koniec plombuja motor, ktory 2 tygodnie pozniej sie zaciera. 2. Auto kolegi 2 A6 2,8 Avant automat po 120 tkm Modul sterujacy Multitronic pada, cena cos kolo 3 t€. Kolega kupuje regenerowany gdzies w Ostblocku za 1200 € 3. Auto kolegi 3 A6 2,5 TDI Avant automat po 150 tkm Modul sterujacy Multitronic pada, cena ??? (kolega sie nie chwalil). To przypadki z mojego otoczenia i niemiarodajne, koledzy fajni, nietypowi kierowcy audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Ostatnio jeżdżę A4 TDI z 2006r i muszę powiedzieć, że nie bardzo co jest porównywać jedyna przewaga to to że mniej pali i na tym się kończy To tak jak z golfem, jak powstała I-ka GTI było to auto kultowe, niezłe osiągi za małą kasę, potem zostało wyobrażenie, że każdy golf to ideał. Pytasz gościa dlaczego kupił golfa ? a on na to - bo to golf, ręce opadają. Każdy ma swój gust, a o nim się nie dyskutuje :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 A6 jest pewnie znacznie bardziej komfortowa, ma więcej miejsca, większy bagażnik i znacznie lepsze użyte materiały. Jak bedę miał 50 na karku, to może wtedy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Widzę że dyskusja dot. Subaru vs Audi wplata się do wielu wątków na tym forum i wydaje się nie mieć końca :wink: Ja miałem 4 letni epizod z Audi , oczekiwałem niewiadomo co a w rzeczywistości otrzymałem przeciętny i dosyć usterkowy produkt który to jeszcze musiałem serwisować w beznadziejnych ASO.Pamiętam też auto zastępcze (A6 3.0 tdi) które miało coś ponad 100 tys.km z praktycznie zdechniętym multitroniciem , zawieszeniem. Jak narazie nie tęsknię za oooo ale też i podziwiam za to że w dosyć krótkim czasie potrafili z "samochodu dla taksówkarzy" zmienić image na "premium"(ale nie wszędzie) poważnie odbierając klientów BMW i Mercedesowi. Rozmawiałem kiedyś z moim znajomym , wielkim miłośniku motoryzacji mieszkającym w Kanadzie. Powiedział że Audi w tym kraju zaliczyło straszną wtopę właśnie głównie dzięki awaryjnym skrzyniom aut. Efektem tego jest mała sprzedaż na tym rynku i image daleki od " premium". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Gwoli ścisłości Subaru też nie ustrzegło się paru niespodzianek: - uszczelka w 2.5 - sprzęgło w Dieslu A co do porównania STI do Audi to bardzo mi przykro, ale Subaru przegrywa... Wystarczy wziąć Audi RS Napęd: remis Silnik: RS (moja subiektywna opinia) Wnętrze: RS (chyba obiektywna opinia) Jak dla mnie Subaru zapadło w drzemkę na przełomie wieków i tkwi w niej do dzisiaj. Nawet Spec-B jak dla mnie niespecjalnie zmienia obraz rzeczy bo brakuje mi H6tki z turbo. Co to za Spec-B co bawarskie 330d jej odjeżdża ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 cos w tym jest. ale RS do STI to nieporozumienie RS to auto na Autobahny na szosach STI zdecydowanie ma lepsza dynamke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Gwoli ścisłości Subaru też nie ustrzegło się paru niespodzianek:- uszczelka w 2.5 - sprzęgło w Dieslu papierowe skrzynie w GT i WRX , paneweczki w 2.0T , stukajace amorki w STI , stukajace przekladnie kierownicze -> we wszystkich modelach , a ile jest silnikow T pijacych po 0.5 oleju i wiecej , to tylko czesc ale jak ktos jest uprzedzony to zawsze bedzie widzial ta jedna strone medalu....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Tłoki w 2.5, łożyska w 5x100... Można tak długo. nie miałeś czasem A3 ? Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 ile jest silnikow T pijacych po 0.5 oleju i wiecej to jeszcze to nie jest taki problem :roll: STi 2.5 wyjeżdza zepsute z fabryki :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 lovers gonna love, haters gonna hate 8) przyznaje się 8) do 2-letniego epizodu z A3 (2007)... i muszę powiedzieć, że nie działo się z nim absolutnie nic... w ogóle nie działo się nic... 2 lata nudy... 2 miesiące temu stałem się szczęśliwym posiadaczem STi... i "dookoła tyle się dzieje, że nie mogę się skupić na myśleniu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Tłoki w 2.5, łożyska w 5x100... Można tak długo. nie miałeś czasem A3 ? Nie. Jaksą tam miałeś padlinę zanim kopiłeś Subaru, a Honde czy coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 papierowe skrzynie w GT i WRX , paneweczki w 2.0T , stukajace amorki w STI , stukajace przekladnie kierownicze -> we wszystkich modelach , a ile jest silnikow T pijacych po 0.5 oleju i wiecej , to tylko czesc ale jak ktos jest uprzedzony to zawsze bedzie widzial ta jedna strone medalu Subaru ma swoje bolączki jak każda marka. Audi silniki 2,5 tdi oraz niektóre 2.0 tdi i nie tylko. BMW ma swoje problemy i o dziwo nawet Toyota ma również swoje produkcyjne wpadki. Auta nie do zajechania był produkowane 15-20 lat temu i niech nikt nie wmawia, że teraz można kupić nowe auto jakiejkolwiek marki nie do zabicia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Subaru ma swoje bolączki jak każda marka. Audi silniki 2,5 tdi oraz niektóre 2.0 tdi i nie tylko. BMW ma swoje problemy i o dziwo nawet Toyota ma również swoje produkcyjne wpadki.Auta nie do zajechania był produkowane 15-20 lat temu i niech nikt nie wmawia, że teraz można kupić nowe auto jakiejkolwiek marki nie do zabicia. a to juz inna sprawa , warto tez zaznaczyc ze niektore przypadlosci objawiaja sie dopiero po wiekszym przebiegu wiec to raczej nie problem pierwszego wlasciciela.W obecnych czasach o trwalosci W124 , beczki i japoncow z przelomu lat 80 i 90 to juz raczej mozna zapomniec , ale fakt 2.5 TDI siwtny motor ( jak nowy ) po prwny przebiegu bardzo wredny..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 ale fakt 2.5 TDI siwtny motor ( jak nowy ) po prwny przebiegu bardzo wredny..... tych "świetnych" silników 2,5 tdi uzbierałoby się nie mniej niż padniętych uszczelek w 2,5T :wink: 2,5T też jest świetnym motorem... do pewnego przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas. Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 ale co to wogóle za dyskusja,po co te porównania?? Na ..uj to roztrząsać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lynx Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 strasznie bzdurna ta dyskusja :!: :!: :!: a argumentów w stylu "kolega miał ałedi to był dopiero szajs" szkoda nawet komentować ... miałem / mam 3 różne Suabaraki, i 4 różne Audi, mam inne wymagania w stosunku do Audi a inne do Subaru, jedno i drugie super się sprawdza i co tu porównywać :?: :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się