elwood Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Po ok 2 miesiącach po zamontowaniu łączników na unibalach, zaczęły trzeszczeć. Na szybko pomógł WD40 bo był pod ręką, ale może jest coś lepszego, może jakiś teflon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 widze ze masz te same problemy, co mój klient :roll: , masz te nowe regulowane Whitline ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue76 Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Przyłączam się do pytania, ta sama historia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwood Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Tak, te regulowane. W międzyczasie znalazłem smar teflonowy w sprayu. W oryginalnym zestawie Whiteline był taki biały smar (też chyba na teflonie). Wydaje mi się że byłby lepszy, bo te w sprayach szybko wysychają, ale nie wiem gdzie to kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 musze Was zmartwić , najpierw objaw jest skrzypienia, potem niestety tłuką się niemiłosiernie i do wymiany, wybijają sie unibole, już zgłaszałem ten problem jakis czas temu, ja mam załozone u sienie stary typ, i jest ok nic sie nie dzieje, moim zdaniem te nowe to porażka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwood Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Ale podobno innych już nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 W międzyczasie znalazłem smar teflonowy w sprayu. W oryginalnym zestawie Whiteline był taki biały smar (też chyba na teflonie). Wydaje mi się że byłby lepszy, bo te w sprayach szybko wysychają, ale nie wiem gdzie to kupić. moze smar do łańcuchów motocyklowych, chocby Motul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Ale podobno innych już nie ma tak wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwood Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Czyli stara zasada: kto smaruje ten jedzie Jak w 125p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 W międzyczasie znalazłem smar teflonowy w sprayu. W oryginalnym zestawie Whiteline był taki biały smar (też chyba na teflonie). Wydaje mi się że byłby lepszy, bo te w sprayach szybko wysychają, ale nie wiem gdzie to kupić. moze smar do łańcuchów motocyklowych, chocby Motul Norbi da to na chwile, tu żaden smar nie pomoże, gwarantuje jest poprostu kicha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwood Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 No to dzwonimy do dostawcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 osobiście uwazam wbrew temu co mówi Whitline, ze lepeij załozyć od WRX ( nie regulowany ) bo dawniej takie były i bedzie wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 No to dzwonimy do dostawcy dostawca jest poinformowany i wie że jest problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 osobiście uwazam wbrew temu co mówi Whitline, ze lepeij załozyć od WRX ( nie regulowany ) Pasują też do GT-ka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 nie wiem jak w lacznikach ale uniballe w camberplate'ach trzeba regularnie smarowac inaczej sei wytra i wyrobia i nie ma na to rady :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TRIST Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 A ja się podłączę do tematu, ja wymieniłem gumy mocowania maglownicy i kiedy kręcam kierownicą to na początku w pozycji od 0 do gdzieś 25 stopni skrzypią jak gumiaki. Czym to posmarować?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 TRIST, smarem miedziowym, aby na pewno dobrze to skręcone jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi