STACHU Posted September 29, 2007 Share Posted September 29, 2007 Szanowni, Mam pytanie dotyczace oslony/zabezpieczenia IC przed uszkodzeniami zewnetrznymi... Dzis przygladalem sie swojej masce, a szczegolnie wolotowi pod "daszkiem" i zauwazylem ze nie ma tam zadnego zabezpieczenia przed tym co tam wpada. Zauwazylem tez, ze ewidentnie sa tam takie zaczepy, wiec przypuszczam ze brakuje mi jakiejs siateczki/ plastiku czy tym podobnych... Wielka prosba, czy ktos moze mnie osiwecic co tam powinno byc? Napewno bede tam cos zakladal, bo szkoda IC. Moze poprostu oryginal z ASO- ktos sie orientuje jaka bylaby cena takiego szpeja...? Z gory dziekuje za pomoc ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
STACHU Posted September 30, 2007 Author Share Posted September 30, 2007 Anybody...? :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Tam nie powinno byc zadnych siateczek i zabezpieczen. Moga Ci tam wpasc co najwyzej liscie i drobne owady, ktore to mozna wyjac za pomoca: a) reki. pensety. c) czegokolwiek innego. :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Przy seryjnym wlocie nie ma sensu wstawiać siatki itp. Przy większych wlotach ludzie zakładają takie siatki bo może wpaść coś większego i uszkodzić IC. Ja właśnie montuję większy wlot ale nie mam jeszcze przekonania czy wkładać taką siatkę czy nie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted September 30, 2007 Share Posted September 30, 2007 Ja zakładam siatkę, ale będę dążył do tego aby była jak najbardziej cichociemna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 temat byl juz kilkakrotnie poruszany, jednak odpowiedz nigdy nie padła. Co daje odwrotne zamonowanie wlotu powietrza na masce i w jakim przypadku to sie stosuje :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 (...) Przy większych wlotach ludzie zakładają takie siatki bo może wpaść coś większego i uszkodzić IC. Ja właśnie montuję większy wlot ale nie mam jeszcze przekonania czy wkładać taką siatkę czy nie. np. moze wpasc... ptak :shock: imo przy wiekszym wlocie jakas siatka is a must :!: temat byl juz kilkakrotnie poruszany, jednak odpowiedz nigdy nie padła. Co daje odwrotne zamonowanie wlotu powietrza na masce i w jakim przypadku to sie stosuje :?: zgaduje, ze takie rozwiazanie stosuje sie w przypadku zamontowania FMIC'a jako sposob na chlodzenie komory silnika... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gracowy Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 kashmere napisał/a:temat byl juz kilkakrotnie poruszany, jednak odpowiedz nigdy nie padła. Co daje odwrotne zamonowanie wlotu powietrza na masce i w jakim przypadku to sie stosuje Wyciaga gorace powietrze + zmniejsza opory powietrza :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abt Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 no i mozna bezposrednio obserwowac prace silnika, a nie tylko na wskaznikach :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 eddie_gt4, :shock: W przyszlym tygodniu montuje kratke dzieki za odp Gracowy, dzieki Abt, to mozna nawet wysoki wlot zamontowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 eddie_gt4, :shock: W przyszlym tygodniu montuje kratke Gracowy, dzieki Abt, to mozna nawet wysoki wlot zamontowac hej, to chyba mi sie naleza dzieki za wytlumaczenie tego zjawiska z odwroconym wlotem Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 kashmere napisał/a: temat byl juz kilkakrotnie poruszany, jednak odpowiedz nigdy nie padła. Co daje odwrotne zamonowanie wlotu powietrza na masce i w jakim przypadku to sie stosuje :?: zgaduje, ze takie rozwiazanie stosuje sie w przypadku zamontowania FMIC'a jako sposob na chlodzenie komory silnika... :roll: ...i szybę można szybko rozmrozić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gracowy Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 eddie_gt4 nie becz Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 eddie_gt4 nie becz :grin: w zwiazku z tym, ze w innym temacie nie doczekalem sie odpowiedzi, ponawiam swoje pytanie odnosnie wlotu powietrza w GT: jak jest z ta blacha, ktora zakrywa znaczna czesc IC? tj. jakie jest techniczne tlumaczenie tego "patentu"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gracowy Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 Czesc powietrza jest kierowana na TMIC a czesc na chlodzenie turbiny z tego co pamietam. Wazne zeby gumy byly dobrze spasowane --> wlot-intercooler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Czesc powietrza jest kierowana na TMIC a czesc na chlodzenie turbiny z tego co pamietam.Wazne zeby gumy byly dobrze spasowane --> wlot-intercooler. faktycznie, od strony turbo sa takie mini nawiewy, dzieki za odp. :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Ja mam od ponad dwóch lat duży wlot bez żadnej siatki i nic mi jakoś nie wpada na IC. Siatki są dobre do BMW i Calibry :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted October 12, 2007 Share Posted October 12, 2007 Siatki są dobre do BMW i Calibry Nie skrzywdzilbym samochodu tuning siatexem. Myslalem bardziej o czyms takim: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts