Jump to content

Podtlenek azotu a silniki Subaru


Kruk
 Share

Recommended Posts

Co sądzicie o instalacji podtlenku azotu w silnikach Subaru? Oczekuję konstruktywnej dyskusji czy taka instalacja ma sens a jeżeli tak to jaki typ instalacji będzie odpowiedni do silników seryjnych i wysilonych? Jakie warunki trzeba spełnić żeby wtrysk podtlenku nie uszkodził silnika? Czy ktoś z Was ma lub miał w swoim aucie taką instalację - jakie macie doświadczenia?

Link to comment
Share on other sites

Może ktoś wie chociaż w jakiej firmie będą potrafili poprawnie zainstalować taki system w Subaru i go odpowiednio zestroić?

Link to comment
Share on other sites

z tego co mi wiadomo, jeśli instalacja założona jest poprawnie to silnik będzie śmigał jeszcze spory czas, wszystko kute pokryte ceramiką i będzie cacy :):D

co do założenia nitro można się dowiedzieć o to w firmie Grintop, no a strojenia na pewno podejmie się nie-ASO

Link to comment
Share on other sites

z tego co mi wiadomo, jeśli instalacja założona jest poprawnie to silnik będzie śmigał jeszcze spory czas, wszystko kute pokryte ceramiką i będzie cacy :):D

co do założenia nitro można się dowiedzieć o to w firmie Grintop, no a strojenia na pewno podejmie się nie-ASO

 

Cały czas pozostaje jedno, zajebiście ważne pytanie: po co?

 

r.

Link to comment
Share on other sites

No i? Co takiego jest w N2O, czego nie zrobisz w Subaraku większym ciśnieniem doładowania, mappingiem (i wszystkim tym, co jest do tego potrzebne)?

Cały czas pozostaje jedno, zajebiście ważne pytanie: po co?

Idąc dalej tym tokiem rozumowania: po co w ogóle montować w zaturbionych silnikach N2O?

 

Sorry, ale kolega Kruk chce się czegoś dowiedzieć na konkretny temat, więc pytania "po co" są chyba nie na miejscu.

Link to comment
Share on other sites

Wiem,że NOS w zaturbionym aucie służy głównie do napędzania dużej turbiny,ale zastanawiam się czy może również pomóc w napędzaniu się auta przy wyższych prędkościach na 4 i 5 biegu kiedy opory związane głównie z napędem 4x4 i powietrza są już na tyle wysokie,że auto przyspiesza znacznie słabiej. Jasne że można włożyć większe turbo i zrobić milion innych rzeczy ale to również bardzo dużo kosztuje.NOS jest dużo tańszym rozwiązaniem i wystarczy mi niewielki "strzał" mocy i momentu kiedy auto już traci impet.Dlatego chciałbym porozmawiać z kimś kto zna temat i mi powie czy i jak to zrobić.

Link to comment
Share on other sites

wiem, że przez jakiś czas warsztat subarowosuzukiowy na Wielkopolskiej 244 w Gdyni bawił się w nitro, może podjedź w wolnej chwili i zapytaj chłopaków?
co do założenia nitro można się dowiedzieć o to w firmie Grintop

 

Właśnie na tego typu pomoc liczyłem - dzięki Panowie :wink: mam już przynajmniej jakiś punkt zaczepienia :smile:

 

Cały czas pozostaje jedno, zajebiście ważne pytanie: po co?
A kolega to chyba nie skumał wątku - (czyt. pierwszy post) - tego typu pomoc to raczej nikomu się do niczego nie przyda :evil:
Link to comment
Share on other sites

Wiem,że NOS w zaturbionym aucie służy głównie do napędzania dużej turbiny,ale zastanawiam się czy może również pomóc w napędzaniu się auta przy wyższych prędkościach na 4 i 5 biegu kiedy opory związane głównie z napędem 4x4 i powietrza są już na tyle wysokie,że auto przyspiesza znacznie słabiej.

 

W turbosilniku jest o wiele lepsza metoda dodawania mocy niż tombakowy zegarek aka ,,pomka'' do penisa [1]. Daje możliwość dostarczania jej w sposób permanentny, na zawołanie, bez dokładania zbędnych kilogramów z tyłu auta.

 

Jasne że można włożyć większe turbo i zrobić milion innych rzeczy ale to również bardzo dużo kosztuje.NOS jest dużo tańszym rozwiązaniem i wystarczy mi niewielki "strzał" mocy i momentu kiedy auto już traci impet.

 

Niewielki? Jeśli chcesz widocznej poprawy tam, gdzie opory rosną z kwadratem prędkości, to tej mocy musisz dodać dużo. Czy zrobisz to tombakowym zegarkiem, czy też zwiększając ciśnienie doładowania, tak samo musisz przygotować całą resztę na wygenerowanie tej mocy. Jak dla mnie przygotowanie silnika na np. +100KM w przypadku turbo i pompki do penisa kosztuje tyle samo. Sensu dodawania 30KM na dwadzieścia sekund nie widzę.

 

Dlatego chciałbym porozmawiać z kimś kto zna temat i mi powie czy i jak to zrobić.

 

Przecie od paru postów Ci odpowiadam na pytanie ,,czy''. Owszem, nie wprost. I owszem, nie jest to odpowiedź, którą pragniesz usłyszeć.

 

r.

 

[1] cały post sponsorowało słynne powiedzenie Mendy, że nitro jest jak sportowiec na dopingu, pompka do penisa i tombakowy zegarek.

Link to comment
Share on other sites

Kazushito Yakitaki, marcinJ, czy macie lub mieliście w swoich Subaru zamontowany system NOS lub macie bliski kontakt z ludźmi którzy mają taką instalację?

Link to comment
Share on other sites

Kazushito Yakitaki w końcu odpowiedział Ci w łopatologiczny sposób
I za to podziękowałem...jeśli domyślasz się o co chodzi :neutral:
Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...