Kruk Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Co sądzicie o instalacji podtlenku azotu w silnikach Subaru? Oczekuję konstruktywnej dyskusji czy taka instalacja ma sens a jeżeli tak to jaki typ instalacji będzie odpowiedni do silników seryjnych i wysilonych? Jakie warunki trzeba spełnić żeby wtrysk podtlenku nie uszkodził silnika? Czy ktoś z Was ma lub miał w swoim aucie taką instalację - jakie macie doświadczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_ Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Musisz pogadac z Sewerynem, ale nie wiem czy Ci cos poradzi bo on nigdy nie uzywal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Tak to była bardzo konstruktywna uwaga-tego właśnie oczekiwałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Może ktoś wie chociaż w jakiej firmie będą potrafili poprawnie zainstalować taki system w Subaru i go odpowiednio zestroić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 A jak wielkie masz turbo, że musisz je rozpędzać za pomocą N2O? r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zembol Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 rozpedzac turbo, wydawalo mni sie ze dodaje sie do mieszanki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 wiem, że przez jakiś czas warsztat subarowosuzukiowy na Wielkopolskiej 244 w Gdyni bawił się w nitro, może podjedź w wolnej chwili i zapytaj chłopaków? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 z tego co mi wiadomo, jeśli instalacja założona jest poprawnie to silnik będzie śmigał jeszcze spory czas, wszystko kute pokryte ceramiką i będzie cacy co do założenia nitro można się dowiedzieć o to w firmie Grintop, no a strojenia na pewno podejmie się nie-ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 rozpedzac turbo, wydawalo mni sie ze dodaje sie do mieszanki ? No i? Co takiego jest w N2O, czego nie zrobisz w Subaraku większym ciśnieniem doładowania, mappingiem (i wszystkim tym, co jest do tego potrzebne)? r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 z tego co mi wiadomo, jeśli instalacja założona jest poprawnie to silnik będzie śmigał jeszcze spory czas, wszystko kute pokryte ceramiką i będzie cacy co do założenia nitro można się dowiedzieć o to w firmie Grintop, no a strojenia na pewno podejmie się nie-ASO Cały czas pozostaje jedno, zajebiście ważne pytanie: po co? r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtx Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 No i? Co takiego jest w N2O, czego nie zrobisz w Subaraku większym ciśnieniem doładowania, mappingiem (i wszystkim tym, co jest do tego potrzebne)? Cały czas pozostaje jedno, zajebiście ważne pytanie: po co? Idąc dalej tym tokiem rozumowania: po co w ogóle montować w zaturbionych silnikach N2O? Sorry, ale kolega Kruk chce się czegoś dowiedzieć na konkretny temat, więc pytania "po co" są chyba nie na miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chloru Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Idąc dalej tym tokiem rozumowania: po co w ogóle montować w zaturbionych silnikach N2O? Odpowiedz juz padla. Po to, zeby napedzic wielkie turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Wiem,że NOS w zaturbionym aucie służy głównie do napędzania dużej turbiny,ale zastanawiam się czy może również pomóc w napędzaniu się auta przy wyższych prędkościach na 4 i 5 biegu kiedy opory związane głównie z napędem 4x4 i powietrza są już na tyle wysokie,że auto przyspiesza znacznie słabiej. Jasne że można włożyć większe turbo i zrobić milion innych rzeczy ale to również bardzo dużo kosztuje.NOS jest dużo tańszym rozwiązaniem i wystarczy mi niewielki "strzał" mocy i momentu kiedy auto już traci impet.Dlatego chciałbym porozmawiać z kimś kto zna temat i mi powie czy i jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 wiem, że przez jakiś czas warsztat subarowosuzukiowy na Wielkopolskiej 244 w Gdyni bawił się w nitro, może podjedź w wolnej chwili i zapytaj chłopaków? co do założenia nitro można się dowiedzieć o to w firmie Grintop Właśnie na tego typu pomoc liczyłem - dzięki Panowie :wink: mam już przynajmniej jakiś punkt zaczepienia :smile: Cały czas pozostaje jedno, zajebiście ważne pytanie: po co? A kolega to chyba nie skumał wątku - (czyt. pierwszy post) - tego typu pomoc to raczej nikomu się do niczego nie przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Wiem,że NOS w zaturbionym aucie służy głównie do napędzania dużej turbiny,ale zastanawiam się czy może również pomóc w napędzaniu się auta przy wyższych prędkościach na 4 i 5 biegu kiedy opory związane głównie z napędem 4x4 i powietrza są już na tyle wysokie,że auto przyspiesza znacznie słabiej. W turbosilniku jest o wiele lepsza metoda dodawania mocy niż tombakowy zegarek aka ,,pomka'' do penisa [1]. Daje możliwość dostarczania jej w sposób permanentny, na zawołanie, bez dokładania zbędnych kilogramów z tyłu auta. Jasne że można włożyć większe turbo i zrobić milion innych rzeczy ale to również bardzo dużo kosztuje.NOS jest dużo tańszym rozwiązaniem i wystarczy mi niewielki "strzał" mocy i momentu kiedy auto już traci impet. Niewielki? Jeśli chcesz widocznej poprawy tam, gdzie opory rosną z kwadratem prędkości, to tej mocy musisz dodać dużo. Czy zrobisz to tombakowym zegarkiem, czy też zwiększając ciśnienie doładowania, tak samo musisz przygotować całą resztę na wygenerowanie tej mocy. Jak dla mnie przygotowanie silnika na np. +100KM w przypadku turbo i pompki do penisa kosztuje tyle samo. Sensu dodawania 30KM na dwadzieścia sekund nie widzę. Dlatego chciałbym porozmawiać z kimś kto zna temat i mi powie czy i jak to zrobić. Przecie od paru postów Ci odpowiadam na pytanie ,,czy''. Owszem, nie wprost. I owszem, nie jest to odpowiedź, którą pragniesz usłyszeć. r. [1] cały post sponsorowało słynne powiedzenie Mendy, że nitro jest jak sportowiec na dopingu, pompka do penisa i tombakowy zegarek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Kazushito Yakitaki, ja Tobie już chyba za te "pomocne" wskazówki podziękuję :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Kruk, w pierwszym poście zapytałeś czy taka instalacja ma sens .Kazushito Yakitaki w końcu odpowiedział Ci w łopatologiczny sposób że NIE. Ja również uważam że nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Kazushito Yakitaki, marcinJ, czy macie lub mieliście w swoich Subaru zamontowany system NOS lub macie bliski kontakt z ludźmi którzy mają taką instalację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Kazushito Yakitaki w końcu odpowiedział Ci w łopatologiczny sposób I za to podziękowałem...jeśli domyślasz się o co chodzi :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Kruk, marcin@klubsubaru.pl ma podtlenek w swojej dragowej imprezie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 kashmere, Dzięki, to cenna informacja i Marcin z pewnością ogarnia ten temat :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi