Skocz do zawartości

geometria???


Młody

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem. Otoz przy niedawnej wymianie oleju, zauwazylem ze przednie opony od wewnetrznych stron sa zezarte wręcz łyse, tylne zdecydowanie mniej. Pierwsza mysl cos ze zbieznoscia.

Dzis auto pojechalo na warsztat. Maszyny nie wykazaly nic. Geometria orajt, zbieznosci rozbieznosci orajt. Wiec pytanie moje do Was - o co moze chodzic? Upalac nie upalam. Od czasu do czasu przejade sie szybciej po szuterku, ale nie sadze zeby 3 zakrety bokiem po sypkim piachu cos takiego z przednimi oponami zrobily. Co jeszcze sprawdzic?

 

Auto przed swietami w zeszlym roku zostalo uderzone w prawy przod. Jednak z zawias na szczescie nie ucierpial (nic sie nie wygielo, auto prosto jezdzi).

 

Edit: Jeszcze zapomnialem dodac o waznym spostrzezeniu. Opny przednie nie dosc ze pozarte to sa poząbkowane. Tzn kurcze no mają takie większe i mniejsze wyzlobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mialem taki sam problem. Lyse opony na wewnetrznej krawedzi. Okazalo sie, ze zbieznosc byla nie taka jak trzeba. Co dziwniejsze geometrie robili mi na przegladzie w ASO i bylo niby OK. Pojechalem prywatnie i okazalo sie, ze nie bylo OK. Poprawili, ja opony wymienilem i teraz juz nic sie nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz opony ?

Czy sa dedykowane do aut 4x4 z "duzymi' przeciazeniami ?

Proponuje kontakt z Carfitem :wink:

 

Dunlopy sportmaxxy, nie wiem czy sa dedykowane, dla mnie smigaly bez zarzutu :)

Chyba ze moglbys cos polecic innego (lepszego) :)

 

No ja mialem taki sam problem. Lyse opony na wewnetrznej krawedzi. Okazalo sie, ze zbieznosc byla nie taka jak trzeba. Co dziwniejsze geometrie robili mi na przegladzie w ASO i bylo niby OK. Pojechalem prywatnie i okazalo sie, ze nie bylo OK. Poprawili, ja opony wymienilem i teraz juz nic sie nie dzieje.

 

No tak, tylko ze jak napisalem u mnie zbieznosc jest okej :)

 

Z tego co zauwazylem to kola jakby mialy ciut za duze pochylenie, ale skoro wszysto w diagnostyce wyszlo ze jest podrecznikowo wiec te pochylenie tez niby jest normalne. Martwia mnie bardziej te zabkowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje zmienić diagnoste :???: , jestem pewien że masz cos nie ok z geometrią. Czy przed ustawieniem geometri sprawdzali ci luzy ??? np. łożysk przednich ? , jezeli nie to naprawde poszukaj dobrych gości o geometrii, jak nie znjadzies to zapraszam do sącza :mrgreen: , mam naprawde super gości od ust. geom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sącza ewentualnie zajade jak bede kiedys odwiedzal siostre w krakowie, albo babcie w rzeszowie :) ale dziekuje za zaproszenie ;) szczerze mowiąc to nie wiem czy badali luzy, wydaje mi sie ze tak bo czlowiek wie co robi, nie bylo mnie przy badaniu tylko zostawilem mu auto. Dzis o jedenastej jade do innego warsztatu, jak tu nic nie wykaze to do

ASO auto pojedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to witam w klubie. Czyli kolega tez robil za... plug ;-) Widzisz tylko w moim przypadku ASO stwierdzilo na przegladzie, ze zbieznosc jest OK i nawet na wydruku jaki dostalem bylo wszystko w porzadku. Opony sie zrobily lyse od wewnatrz. Zmienilem diagnoste, okazalo sie ze rozbieznosc jest. Poprawili i ja reka odjal.

 

Tyle, ze wymiana opon na nowe kosztowala mnie 1.6k PLN :-( Winnych oczywiscie nie ma jak przychodzi do placenia. Zawsze wszystko mozna zwalic na... nasze polskie drogi. Ot w dziure Pan wjechal i sie przestawilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO zrobili pełną geometrię, niby wszystko w miarę dobrze, ciśnienie w kołach sprawdzone, a skubany i tak ściąga lekko w prawo. Auto bezwypadkowe. Możecie polecić dobrego "ustawiacza" z Gdańska...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...