Młody Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Mam problem. Otoz przy niedawnej wymianie oleju, zauwazylem ze przednie opony od wewnetrznych stron sa zezarte wręcz łyse, tylne zdecydowanie mniej. Pierwsza mysl cos ze zbieznoscia. Dzis auto pojechalo na warsztat. Maszyny nie wykazaly nic. Geometria orajt, zbieznosci rozbieznosci orajt. Wiec pytanie moje do Was - o co moze chodzic? Upalac nie upalam. Od czasu do czasu przejade sie szybciej po szuterku, ale nie sadze zeby 3 zakrety bokiem po sypkim piachu cos takiego z przednimi oponami zrobily. Co jeszcze sprawdzic? Auto przed swietami w zeszlym roku zostalo uderzone w prawy przod. Jednak z zawias na szczescie nie ucierpial (nic sie nie wygielo, auto prosto jezdzi). Edit: Jeszcze zapomnialem dodac o waznym spostrzezeniu. Opny przednie nie dosc ze pozarte to sa poząbkowane. Tzn kurcze no mają takie większe i mniejsze wyzlobienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 niestety winne sa Polskie drogi a szczególnie koleiny. Potrafią szybciutko ściąć opony przy prawidłowej zbieżności kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Jakie masz opony ? Czy sa dedykowane do aut 4x4 z "duzymi' przeciazeniami ? Proponuje kontakt z Carfitem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 No ja mialem taki sam problem. Lyse opony na wewnetrznej krawedzi. Okazalo sie, ze zbieznosc byla nie taka jak trzeba. Co dziwniejsze geometrie robili mi na przegladzie w ASO i bylo niby OK. Pojechalem prywatnie i okazalo sie, ze nie bylo OK. Poprawili, ja opony wymienilem i teraz juz nic sie nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Jakie masz opony ?Czy sa dedykowane do aut 4x4 z "duzymi' przeciazeniami ? Proponuje kontakt z Carfitem :wink: Dunlopy sportmaxxy, nie wiem czy sa dedykowane, dla mnie smigaly bez zarzutu Chyba ze moglbys cos polecic innego (lepszego) No ja mialem taki sam problem. Lyse opony na wewnetrznej krawedzi. Okazalo sie, ze zbieznosc byla nie taka jak trzeba. Co dziwniejsze geometrie robili mi na przegladzie w ASO i bylo niby OK. Pojechalem prywatnie i okazalo sie, ze nie bylo OK. Poprawili, ja opony wymienilem i teraz juz nic sie nie dzieje. No tak, tylko ze jak napisalem u mnie zbieznosc jest okej Z tego co zauwazylem to kola jakby mialy ciut za duze pochylenie, ale skoro wszysto w diagnostyce wyszlo ze jest podrecznikowo wiec te pochylenie tez niby jest normalne. Martwia mnie bardziej te zabkowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Proponuje zmienić diagnoste :???: , jestem pewien że masz cos nie ok z geometrią. Czy przed ustawieniem geometri sprawdzali ci luzy ??? np. łożysk przednich ? , jezeli nie to naprawde poszukaj dobrych gości o geometrii, jak nie znjadzies to zapraszam do sącza , mam naprawde super gości od ust. geom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Do sącza ewentualnie zajade jak bede kiedys odwiedzal siostre w krakowie, albo babcie w rzeszowie ale dziekuje za zaproszenie szczerze mowiąc to nie wiem czy badali luzy, wydaje mi sie ze tak bo czlowiek wie co robi, nie bylo mnie przy badaniu tylko zostawilem mu auto. Dzis o jedenastej jade do innego warsztatu, jak tu nic nie wykaze to do ASO auto pojedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Dunlopy sportmaxxy Mam takie w Żabie. Wyjom jak gupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARKO RALLY Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Zbieżność czy rozbieżność to jedno, ale jeszcze ustawia się kąt pochylenia (nie wiem jak to się fachowo nazywa, sworznia czy cuś) ten no, .... pozytyw i negatyw. Jak drze od wewnątrz to chyba za duży negatyw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 No i wszystko jasne Rada Carfita byla jak najbardziej trafiona inny diagnosta, z wieksza wiedza i lepszym sprzetem i wyszlo rozbieznosc jak jasna cholera 45" calkowitej rozbieznosci, pochylenie norma tyl norma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 No to witam w klubie. Czyli kolega tez robil za... plug ;-) Widzisz tylko w moim przypadku ASO stwierdzilo na przegladzie, ze zbieznosc jest OK i nawet na wydruku jaki dostalem bylo wszystko w porzadku. Opony sie zrobily lyse od wewnatrz. Zmienilem diagnoste, okazalo sie ze rozbieznosc jest. Poprawili i ja reka odjal. Tyle, ze wymiana opon na nowe kosztowala mnie 1.6k PLN :-( Winnych oczywiscie nie ma jak przychodzi do placenia. Zawsze wszystko mozna zwalic na... nasze polskie drogi. Ot w dziure Pan wjechal i sie przestawilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Napisz czy pierwszy warsztat zwrócił za koszt źle wykonanego badania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 pedro, u mnie? Nie musial bo nie placilem, ot po znajomosci widac jakas kijowa ta znajomosc Tasior_Miedziak, u mnie w sumie tak czy siak szykowala sie wymiana opon, a to ja tylko przyspieszylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 W ASO zrobili pełną geometrię, niby wszystko w miarę dobrze, ciśnienie w kołach sprawdzone, a skubany i tak ściąga lekko w prawo. Auto bezwypadkowe. Możecie polecić dobrego "ustawiacza" z Gdańska... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Opony pewnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 co do zabkowania oprocz geometri czesto winne sa konczonce sie amortyzatory.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi