Jump to content

Dodatek sponsorowany w "Auto Motor Sport" o nowej


Raga
 Share

Recommended Posts

Czy ktoś już czytał? Bo mnie taka złość bierze, że nie wiem na czym się wyżyć :evil: Pomijam po prostu tandetność wersji sport (dyfuzor, który ma 5 cm i tylko wygląda - CHAMSKA nakładka optycznie zwiększająca średnicę wydechu) czy ogólną brzydkość wnętrza (tak puste wnętrze bez przycisków itd jeszcze nie widziałem).

 

Chodzi mi głównie o sam tekst, który w wielu momentach przeczy temu co wcześniej było opisane jako zalety Imprezy czy samego Subaru.

 

(tekst niestety nie mam przed nosem - ale jak znowu go dorwę do uzupełnię moje "żale":

 

1. Dobrym wyjściem jest zastąpienie dobrze sprzedającego się sedana i kombi jednym hatchbackiem. (W tym samym AMS przy wyborze na najlepszy samochód w danej klasie SI jest zaklasyfikowane do Klasa Niższa Średnia, a Lancer do Średniej, czyli już jedno zwycięstwo ciemnej mocy). Ten zabieg ma umożliwić przyciągnięcie nowych klientów.

 

----

Moim zdaniem, głupota, ale napewno zaraz ktoś przytoczy liczby, że i tak sprzedaż Imprezy w Polsce z roku na rok ciągle rośnie (tak tak z 33 na 35 sztuk ;) )

 

2. Ramki w drzwiach oznaczają większą sztywność i lepsze prowadzenie.

 

----

Jakoś śmigam SI'04 i nie jechałem jeszcze nigdy tak przyjemnie sztywnym samochodem (fabrycznie!)

 

3. WRX będzie oferowany do końca roku. Później SIP zaprzestanie sprzedaż (może ogólnie SUBARU, bo tekst jest nieścisły) i będzie już tylko model STI w cenie bliskiej WRX (tak można się domyśleć po tekście). I teraz UWAGA! Model STI będzie oferowany w nielimitowanej ilości.

 

----

Hę? Co jest grane? To wymysł SIP nie sprzedawać WRX, tylko droższy zarówno w jeździe i eksploatacji (serwisowej) STI? Czy to jest ta slynna "niszowość" marki? Ale z drugiej strony STI będzie sprzedawane bez limitów? Przecież wiele razy na forum przedstawiciele sprzedawców SUBARU podkreślali, że SUBARU IMPREZA nie jest dla każdego, tylko elita, kawiory i cacy cacy ludzie :)

 

--------------

 

Jak narazie działania SUBARU powodują, że nasza elitarna, niszowa i w ogóle bajerancka marka konkuruje z Golfem w klasie Niższej Średniej. Mam nadzieje, że za 5 lat nie będziemy konkurowali z Subaru Imprezą STI TDI w klasie małej z Polówką lub Lupo...

 

PS: Bardzo nie podobał mi sie wydźwięk wywiadu z bossem SIP. Tak jakby 70% sprzedaż modeli uturbionych do jakieś zło. Sami tak wypromowaliście Subaru to trza z tym żyć, a nie na siłe stawiać na brzydkiego hatchbacka, którego cena, wyposażenie i ogólna uroda i tak nie zostanie nadrobiona elitarnym silnikiem boxer + napęd symetryczny. Dla większości kierowców i tak napęd 4x4 to kosmos, i nie wiedzą co to silnik boxera.

 

-----Więcej żali jak znowu dorwę AMS...

 

PS: nie wiem po jakim kursie SIP oferuje samochody, ale była tabelka w cenach euro i ceny po przeliczeniu odbiegały znacznie od tych oferowanych przez SIP.

Link to comment
Share on other sites

PS: Bardzo nie podobał mi sie wydźwięk wywiadu z bossem SIP. Tak jakby 70% sprzedaż modeli uturbionych do jakieś zło. Sami tak wypromowaliście Subaru to trza z tym żyć, a nie na siłe stawiać na brzydkiego hatchbacka, którego cena, wyposażenie i ogólna uroda i tak nie zostanie nadrobiona elitarnym silnikiem boxer + napęd symetryczny.

 

A czego się spodziewałeś? Że powiedzą "a fuj" ?

Link to comment
Share on other sites

Nie. Ale też się nie spodziewałem, że nagle zrobią 180 stopni w tył w kierunku wolnych saków. Może znowu tylko ja się czepiam, ale moim zdaniem przeciętny klient klasy niższej średniej nie zrozumie magii silnika boxera ani AWD. Taki klient patrzy, że podstawowa wersja jest uboga i nie ma przycisków na konsoli w porównaniu do konkurencji :) No i to zamieszanie z sprzedażą WRX i STI (a gdzie można dostać te WRX08, bo w tekście jest jak byk napisane, że sprzedaż do końca rokua później juz tylko STI od nowego :P )

Link to comment
Share on other sites

Raga, marketing i reklama jest w kazdej firmie, ktora musi opchnac towar. Miedzy innymi sa i takie artykuly sponsorowane. Widzialem to i przejrzalem pobieznie, bo traktuje takie "obiektywne" artykuly tak jak reklame proszku do prania, ktory spowoduje,ze moj kot ktorego nie mam zacznie sie parzyc, a sasiadom w zimie wyrosna na balkonie orchidee.

 

A patrzac na rozklad sprzedazy to popatrz czego idzie najwiecej? Forestery i Legacy ida szerokim strumieniem, no to moze ktos wpadl na pomysl, ze da sie tez opchnac sporo tego mnijeszego i w sumie tanszego wozidelka. Niedlugo pewnie metoda Toyoty przemaluja nazwe na inna i sprawa sie rozwiaze (swoja droga Toyota trzeba przyznac, ze jesli chodzi o model Corolla to stylistycznie sie postarala)

Link to comment
Share on other sites

Raga, marketing i reklama jest w kazdej firmie, ktora musi opchnac towar. Miedzy innymi sa i takie artykuly sponsorowane. Widzialem to i przejrzalem pobieznie, bo traktuje takie "obiektywne" artykuly tak jak reklame proszku do prania, ktory spowoduje,ze moj kot ktorego nie mam zacznie sie parzyc, a sasiadom w zimie wyrosna na balkonie orchidee.

 

A patrzac na rozklad sprzedazy to popatrz czego idzie najwiecej? Forestery i Legacy ida szerokim strumieniem, no to moze ktos wpadl na pomysl, ze da sie tez opchnac sporo tego mnijeszego i w sumie tanszego wozidelka. Niedlugo pewnie metoda Toyoty przemaluja nazwe na inna i sprawa sie rozwiaze (swoja droga Toyota trzeba przyznac, ze jesli chodzi o model Corolla to stylistycznie sie postarala)

 

Wszystko rozumiem, tylko będąc w zgodzie z dotychczasowym myśleniem mądrych głów w Subaru Japan za niedługo powstanie Forester wielkości Suzuki Jimmy, oczywiście z ramkami i bez turba :)

 

PS: Patrząc na moje SI'04 ciotka z USA mająca właśnie Subaru Impreza ver. SPORT powiedziała (a ma 82 lata): "No ja to mam jakieś inne Subaru, bo twoje to takie duże i fajne, a moje to taki pyrtek" :)

Link to comment
Share on other sites

(swoja droga Toyota trzeba przyznac, ze jesli chodzi o model Corolla to stylistycznie sie postarala)

 

Ze co?!

to, ze jak porownuje ten model z paskudnym bug-eyem z dluuugim zadkiem a'la klon M20 - czyli - Warszawa 223 bodajze, to nareszcie zrobili cos, na co nie trzeba patrzec z maksymalnym wstretem :) Michal - to byl skrot myslowy :)

Link to comment
Share on other sites

Wszystko rozumiem, tylko będąc w zgodzie z dotychczasowym myśleniem mądrych głów w Subaru Japan za niedługo powstanie Forester wielkości Suzuki Jimmy, oczywiście z ramkami i bez turba :)

 

PS: Patrząc na moje SI'04 ciotka z USA mająca właśnie Subaru Impreza ver. SPORT powiedziała (a ma 82 lata): "No ja to mam jakieś inne Subaru, bo twoje to takie duże i fajne, a moje to taki pyrtek" :)

A nie jest przypadkiem tak, że w nowej Imprezie jest więcej miejsca w kabinie niz w starej?

A jedynie z powodu krótszej maski i braku kufra zewnętrzenie wydaje się mniejsza?

Przecież podłoga jest od Legacy.

Być może tak samo będzie w Forestrem - ta sama płyta.

Czyli Impreza a potem Forester będą oferować dokladnie tyle samo miejsca w środku co obecne Legacy.

Aż Legacy nie doczeka się nowej, trochę większej wersji.

 

to, ze jak porownuje ten model z paskudnym bug-eyem z dluuugim zadkiem a'la klon M20 - czyli - Warszawa 223 bodajze, to nareszcie zrobili cos, na co nie trzeba patrzec z maksymalnym wstretem Michal - to byl skrot myslowy

Niestety, podzielam pogląd, że stylistycznie nowa Corolla jest straszna...

Co nie oznacza, że poprzednie dwie ewolucje były lepsze...

Za to technicznie nowa Corolla jest calkiem OK.

Jeśli chodzi o desing - to w klasie kompaktowych sedanów ta turecka Honda Civic 4-Doors jest już dużo ładniejsza i na zewnątrz i w środku od nowej Corolli...

:grin:

Link to comment
Share on other sites

Wszystko rozumiem, tylko będąc w zgodzie z dotychczasowym myśleniem mądrych głów w Subaru Japan za niedługo powstanie Forester wielkości Suzuki Jimmy, oczywiście z ramkami i bez turba :)

 

PS: Patrząc na moje SI'04 ciotka z USA mająca właśnie Subaru Impreza ver. SPORT powiedziała (a ma 82 lata): "No ja to mam jakieś inne Subaru, bo twoje to takie duże i fajne, a moje to taki pyrtek" :)

A nie jest przypadkiem tak, że w nowej Imprezie jest więcej miejsca w kabinie niz w starej?

A jedynie z powodu krótszej maski i braku kufra zewnętrzenie wydaje się mniejsza?

Przecież podłoga jest od Legacy.

Być może tak samo będzie w Forestrem - ta sama płyta.

Czyli Impreza a potem Forester będą oferować dokladnie tyle samo miejsca w środku co obecne Legacy.

Aż Legacy nie doczeka się nowej, trochę większej wersji.

 

Tak samo jak przy jedzeniu człowiek również je oczami - tak samo przy samochodzie, jeśli postawisz Imprezę 04 obok 08 i spytasz się ludzi, w której jest więcej miejsca to większość raczej odpowie, ze w tej starszej :P

Link to comment
Share on other sites

A nie jest przypadkiem tak, że w nowej Imprezie jest więcej miejsca w kabinie niz w starej?

A jedynie z powodu krótszej maski i braku kufra zewnętrzenie wydaje się mniejsza?

Przecież podłoga jest od Legacy.

Być może tak samo będzie w Forestrem - ta sama płyta.

Czyli Impreza a potem Forester będą oferować dokladnie tyle samo miejsca w środku co obecne Legacy.

Aż Legacy nie doczeka się nowej, trochę większej wersji.

 

Impreza jest na skróconej wersji płyty podłogowej Legacy. Tribeca na wydłużonej. Czy wszystkie te 3 auta maja tyle samo miejsca w środku?

Link to comment
Share on other sites

ja tam zluzowalem juz dawno dzide. za rok bedzie lift, za dwa nowy model. to paskudztwo nie sprzeda sie w europie. 2.0 n/a, poza AWD, nic nie oferuje w tym zakresie cenowym na tle wyczesanej juz luksusach konkurencji. a pospolity uzytkownik golfa/astry/focusa nie zaprzata sobie glowy AWD, bo nawet nie zna zapewne roznicy z oska. a na pewno zauwazy toporne i mialkie wnetrze, bo odrazajace zewnetrze - zakladam - juz poznal. elo.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...