Azrael Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Intakwrx, no dobra, co chcesz wiedzieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Intakwrx, no dobra, co chcesz wiedzieć? 1. Jakie pierwsze odczucia po paru kilometrach? np. "nie czuć ze to Impreza, ale ciekawie" albo "czuć duch imprezy w każdym kilometrze". 2. Jak te nowe hamulce ? 3. Jak brzmienie silnika. 4. Jak sztywność budy. 5. Co nowego w "ryciu przodem" 6. Jak pracuje wspomaganie i skrzynia czy są nowe czy to konstrukcje z poprzednika. 7. Ja pracuje nowy tylny zawias. 8. Jak prowadzi się Imprezę z większy rozstawem osi i szersza, czy to czuć? 9. Jaki widzisz potencjał do modyfikacji ? P.S. Z Chojnym testowałem w sobotę, nówkę Golfa R32 i GTI oraz wuchte diesli z VW, jak kogoś to interesuje mogę coś skubnąć w Off Topie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 1. Jakie pierwsze odczucia po paru kilometrach? np. "nie czuć ze to Impreza, ale ciekawie" albo "czuć duch imprezy w każdym kilometrze". Wydaje dźwięki jak Impreza, poza tym neizbyt zbliżone do Imprezy. 2. Jak te nowe hamulce ? N-ka ma mniejwięcej takie same jak porpzedni model, tylne są inne ze względu na inne mocowania. Szutrowy hamulec VO robi wrażenie. 4. Jak sztywność budy. Inzynierowie twierdzą ze dużo sztywniejsza niż N-12B, rzeczywiscie klatka może fjanie złapać dolne mocowania zawieszenia, a całe tylne zawieszeni ejst prezymocowane do znacznie sztywniejszej półramy. Problemy są gdzie indziej. 5. Co nowego w "ryciu przodem" N-ka na szutrze praktycznie nie zna takiego zjawiska. 6. Jak pracuje wspomaganie i skrzynia czy są nowe czy to konstrukcje z poprzednika. Przekłądnia 13:1 N-grupy i skrzynia z poprzednika, skrzynia być może się zmieni jeszcze w procesie homologacji ale to prototyp. 7. Ja pracuje nowy tylny zawias. Sa problemy ze sztywnością nawet N-kowych gum szczególnie łaczącej gumy wahacza dolnego ze zwrotnicą, przez co amortyzator nie wybiera drobnych drgań. Być może to zostanie zmienione. O dizwo samochód który nam podstawiono był wyposazony w przednie wahacze z tylnym mocowaniem na uniballu (jak Evo), mimo braku homologacji takiego rozwiązania, ponoć ze standardowym mocowaniem nie da się jechać bezpiecznie. 8. Jak prowadzi się Imprezę z większy rozstawem osi i szersza, czy to czuć? Trudno powiedzieć, N-ka jest tak inna od serii. Wydaje mi się że czuć że jest mniejsza, ale opinie są podzielone. 9. Jaki widzisz potencjał do modyfikacji ? Zobacyzmy jaka będize wersja EU. Pierwsza rzecz któa wydaje sięinteresująca to brak regulacji pochylenia tylnego koła jak w starym modelu, to będzie znowu spore ograniczenie, tylko tym razem nie da się jej rozwiązać starym sposobem, byćmoże jakiś mimośród na dolny wahaczu jest możliwy. JDM (wiec i N-ka) dostał Dual AVCS i teraz lepiej ciągnie górą, zobaczymy czy w EU spec bedzie to samo. Niestety auto znowu jest wyraźnie cięższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 masz jakies foty :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Jakieś mam. COś się pojawi za jakiś czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 P.S. Z Chojnym testowałem w sobotę, nówkę Golfa R32 i GTI oraz wuchte diesli z VW, jak kogoś to interesuje mogę coś skubnąć w Off Topie. Chętnie :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Tu się pojawią zdjęcia: http://nie-ASO.pl/forum/viewtopic.php?p= ... 9091f#1015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Tu się pojawią zdjęcia: http://nie-ASO.pl/forum/viewtopic.php?p= ... 9091f#1015 dobry boczur :!: a gdzie i z kim jezdziliscie :?: (jesli to nie tajemnica) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Jeździliśmy za granicą, z kierowca ze swiatowej ścisłej czołówki WRC, więcej nie mogę przynajmniej na razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Jeździliśmy za granicą, z kierowca ze swiatowej ścisłej czołówki WRC, więc nie mogę przynajmniej na razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Tu się pojawią zdjęcia: http://nie-ASO.pl/forum/viewtopic.php?p= ... 9091f#1015 Testowane było N-14 wiec Subaru nie mające za wiele wspólnego z cywilnym STi MY08 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Intakwrx, na pocieszenie powiem ze inzynierowieprzygotowujący auto też są ciekawi jak jeździ seria bo nie mieli okazji, rozebrali je od razau jak przyjechało z FHI. Natomiast mówią że wyniki testów N-ki wskazują że powinno być szybkie jako cywil. SIlnik jest wyraźnie mocniejszy. Martwią problemy z gumami N-kowymi w zawiasie, seryjne jeszcze miększe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 To co w ogóle cała ta dyskusja robi w wątku o STI MY'08...? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 To co w ogóle cała ta dyskusja robi w wątku o STI MY'08...? :roll: poszukiwania pozytywow w STI 08 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 P.S. Z Chojnym testowałem w sobotę, nówkę Golfa R32 i GTI oraz wuchte diesli z VW, jak kogoś to interesuje mogę coś skubnąć w Off Topie. opis zakoncz moze na pierwszym strzale Finlandii... bylem dzisiaj w VW, masz pozdrowienia od.... BTW wiecej z Toba nie pije :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 P.S. Z Chojnym testowałem w sobotę, nówkę Golfa R32 i GTI oraz wuchte diesli z VW, jak kogoś to interesuje mogę coś skubnąć w Off Topie. Chętnie :-) Proszę: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=114797 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzymu Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 evoX vs STI 08 http://www.edmunds.com/insideline/do/Fe ... panel..1.* Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 evoX vs STI 08 http://www.edmunds.com/insideline/do/Fe ... panel..1.* It's not an easy choice. Who would you pick as your bodyguard: Jean-Claude Van Damme or Jet Li? obydwaj panowie to juz tak troche w wieku sa p.s. Li, Brius Li :cool: edit: p.p.s. hmm, a moze jednak to cus pod nazwa STI MY'08 nie jest az takie zle... albo ujme to inaczej: a moze po prostu EVOX nie jest tak dobre, jak by sie mozna bylo tego spodziewac? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Czy mi się wydaje, czy Evo ma za małe koła (nie chodzi o same cale obręczy ale ogólne proporcje karoserii)? :shock: Poczekajmy, jakie w końcu będą parametry wersji EU obu tych aut? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Już chyba wiemy, gdzie Az oglądał nową imprezę. Prezentacja z tym "kierowcą z WRC" odbyła się w Bolonii. Oto fotki (w tym N14) i filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 smiesznie poprowadzony wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spalili Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 tak jak smieszne są te dwie dwururki z tyłu :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Przemeq, chyba jednak nie trafiłeś :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Dzisiaj czytałem w Auto Świecie test STI'08. 305 kucy i aż 5,9s do setki jak :sad: dla mnie do bani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Chłopie nie sugeruj się auto światem...oni tam bzdury piszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się