owoc666 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 michal, a ja jestem młody, ale na trasę to bym chciał Audi A6 Allroada 3.0 TDI AT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 A ja zrobiłem ostatnio z 700km w Evo IX w ciagu dwóch dni i było mega teges Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 owoc666, nie liczy się kto ma ile lat tylko ile lat ma w duchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 michal, a ja jestem młody, ale na trasę to bym chciał Audi A6 Allroada 3.0 TDI AT. Avant lepiej sie prowadzi. Nowy Allroad to lekka kupa. Juz lepiej wez se X5 4.8i Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Avant lepiej sie prowadzi. Nowy Allroad to lekka kupa. Juz lepiej wez se X5 4.8i Hondy 30th Anniversary szukam . A jak nie, to już mam upatrzone fotele od Integry :]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 owoc666, nie liczy się kto ma ile lat tylko ile lat ma w duchu Spoko, do Lexusa mi jeszcze daleko . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 A ja zrobiłem ostatnio z 700km w Evo IX w ciagu dwóch dni i było mega teges Wspolczuje. To najwiekszy problem jaki mam z EVO w porowaniu z S.E., ktore mnie w ogole w trasie nie meczylo, a EVO meczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Spoko, do Lexusa mi jeszcze daleko . Aaaa Lexus, to taka gorsza Toyota. Slyszalem kiedys o tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 W ogóle - S.E. już sprzedane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Wspolczuje. To najwiekszy problem jaki mam z EVO w porowaniu z S.E., ktore mnie w ogole w trasie nie meczylo, a EVO meczy. Eeee a mnie się super jechało. Trochę tylko wyje powyżej 4 tys rpm. Generalnie muza gra i jest fajnie. Tylko jak mi się w jedną stronę spieszyło to 1. zbiornik skończył się po jakichś 180km :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Wspolczuje. To najwiekszy problem jaki mam z EVO w porowaniu z S.E., ktore mnie w ogole w trasie nie meczylo, a EVO meczy. Co Cię w EVO męczy, że w STi nie? Ja nigdy nie pokrzywilem, a na STi mialem 18" PFF7, teraz na Evo tez mam 18". Jezdzilem po Polsce samochodami z 20" i nigdy nic nie pokrzywilem. Wiec to chyba glownie zalezy od tego jak sie jezdzi. Nie napadac 200km/h na krawezniki i dziury, a wtedy nic sie nie pognie. No chyba ze korzystamy tanich felg z USA/wloch, to wtedy moga sie pogiac same z siebie. Mnie się udało pokrzywić. Ani razu na krawężniku, ani razu przy prędkości większej niż 100km/h. Może mam talent, a może Wrocław jest inny. Z tymi włoskimi felgami bym nie przesadzał. Ozety wcale nie gną się bardziej niż standardowe WRXowskie. :wink: - przyciemnianych szyb nie potrzebuję Ty nie, ale inni? :wink: Tak się cieszyłeś z ceremonii powitalnej, a z guziczka do odpalania już nie? To ta sama liga. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Trochę tylko wyje powyżej 4 tys rpm. Generalnie muza gra i jest fajnie. w SI nic nie wyje tylko mruczy i burczy, muzyka jest silnik i wydech i to jest chyba to dlaczego Clarkson zawsze wybiera STI, EVO jest szybsze ale Subaru na to "cos" :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Z tymi włoskimi felgami bym nie przesadzał. Ozety wcale nie gną się bardziej niż standardowe WRXowskie. Nie mowie o OZ akurat. Wiadomo jakie obrecze mam na mysli. Co Cię w EVO męczy, że w STi nie? Zawieszenie i jednostajny halas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrosiak Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 z SI Drive i tak nie będę korzystał, bo będzie stale ustawione na sport sharp. no to się możesz zdziwić... Jeżeli będzie to ten sam patent co w Legacy/OBK to sport sharp nie jest dostępny na zimnym silniku, jak również wyłącza sie po każdym wyłączeniu zapłonu (tutaj podobnie jak VDC, tylko to się zawsze włącza) :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 a jeszcze pewnie będą do niego objęte gwarancją pakiety mocowe . Raczej mało prawdopodobne żeby coś takiego wypuściło Mitsubishi. Przecież nie mówię o gwarancji producenta... Wystarczy importera, a nawet tego dealera (nazwy nie wymienię ), który te pakiety przygotowuje. Zaaaraz... VDC w STI?! :shock: Na dzień dzisiejszy, według spekulacji: tak. Jeżeli będzie to ten sam patent co w Legacy/OBK to sport sharp nie jest dostępny na zimnym silniku No to akurat jest dobre - obecnie muszę śledzić wskaźnik temperatury oleju i dopiero, gdy osiągnie odpowiednią wartość dodaję gazu. A tak to wóz będzie mnie wyręczał. Tak się cieszyłeś z ceremonii powitalnej, a z guziczka do odpalania już nie? To ta sama liga. Tak. Tylko, że guziczek mają dziś wszystkie wozy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrosiak Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 No to akurat jest dobre - obecnie muszę śledzić wskaźnik temperatury oleju i dopiero, gdy osiągnie odpowiednią wartość dodaję gazu. A tak to wóz będzie mnie wyręczał. Sport sharp nie włączy się automatycznie. Tak czy owak będziesz musiał obserwować wskaźnik temperatury i w stosownym momencie zmienić tryb. O jeden ( w Twoim przypadku zbędny :grin: ) ruch więcej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Sport sharp nie włączy się automatycznie. Tak czy owak będziesz musiał obserwować wskaźnik temperatury i w stosownym momencie zmienić tryb. Łeee - to niefajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Nie wiem, czy już ktoś linkował wypowiedź L. Kuzaja (od 33 sekundy), która miała bezpośredni wpływ na zakup STI MY08 przez Carfit'a. Chodzi o ten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Nie wiem, czy już ktoś linkował wypowiedź L. Kuzaja (od 33 sekundy), która miała bezpośredni wpływ na zakup STI przez Carfit'a. Chodzi o ten ROTFL !!!!!! I tak bedziemy kupować..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Nie wiem, czy już ktoś linkował wypowiedź L. Kuzaja (od 33 sekundy), która miała bezpośredni wpływ na zakup STI przez Carfit'a. Chodzi o ten Powiemy Carfitowi, że to była ironia, czy nie będziemy go tak załamywać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Wy sie ku.... śmiejcie jeszcze bedziecie sie wpraszac na prawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue76 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Ja się już zapisuję w kolejce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Wy sie ku.... śmiejcie jeszcze bedziecie sie wpraszac na prawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Wy sie ku.... śmiejcie jeszcze bedziecie sie wpraszac na prawy No pewnie. Zawsze! Teraz będziesz miał przynajmniej pewność, że goście na prawym to Twoja zasługa, a nie fajnego samochodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek67 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 No to akurat jest dobre - obecnie muszę śledzić wskaźnik temperatury oleju i dopiero, gdy osiągnie odpowiednią wartość dodaję gazu. A tak to wóz będzie mnie wyręczał. Sport sharp nie włączy się automatycznie. Tak czy owak będziesz musiał obserwować wskaźnik temperatury i w stosownym momencie zmienić tryb. O jeden ( w Twoim przypadku zbędny :grin: ) ruch więcej... Nie pojme w czym problem??? Jaki ruch??? Silnik sie nagrzewa w ciagu 2 minut i Sharp naciskamy. Co tu jest niedobrego czy tez niewygodnego. Czytajac PL Subaru forum-mam wrazenie ze niektorzy koledzy po prostu pisza aby pisac - czesto bez wartosci informacyjnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się