owoc666 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 No właśnie, może ktoś wytłumaczy dlaczego w Polsce jest jakaś fobia przed dużymi kołami :?: 17" powinno być minimum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Obrazek Obrazek rzymu, to są hamulce i koła z Spec C RA-R, myślisz że będą montowane do seryjnych '08? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 No właśnie, może ktoś wytłumaczy dlaczego w Polsce jest jakaś fobia przed dużymi kołami :?: bo drogi mamy (jeszcze) do d**y, to raz, bo im cieńsza warstewka gumy na tych ogromniastych felgach tym smieszniej to wygląda, to dwa Czasem mam wrażenie że należę do bardzo nielicznej grupy ludzi którzy uważają że przesada W ŻADNĄ stronę nie jest dobra... Naprawdę Wam się podobają fury na 20" felach z oponami o profilu z grubsza 15? EDIT: zachowanie w zakrętach to mi z grubsza martwym bykiem leży, bo nawet na 15" się rzadko zbliżam do limitu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 [ Naprawdę Wam się podobają fury na 20" felach z oponami o profilu z grubsza 15? Zależy jaka fura, ale np.GT czy WRX dobrze wygląda na 18", tak samo duża limuzyna dobrze wygląda na 19" czy 20", a duży czarny SUV dobrze wygląda na 24" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzymu Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 [ Naprawdę Wam się podobają fury na 20" felach z oponami o profilu z grubsza 15? Zależy jaka fura, ale np.GT czy WRX dobrze wygląda na 18", tak samo duża limuzyna dobrze wygląda na 19" czy 20", a duży czarny SUV dobrze wygląda na 24" Kolega ma sti 06 na felgach 18" prodrive i nie widzialem ladniejszych felg do tego auta. Gdyby nie cena tez bym takie kupil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarso Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 a duży czarny SUV dobrze wygląda na 24" i spinnery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Nie pobadajmy w przesadę :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Jeśli chodzi o wygląd to 18cali do imprezy new age jest w sam raz. Niestety jest problem z krzywieniem się felg na polskich drogach. :???: Na tych Prodriva, rzeczywiście wygląda nieźle... jak na złote felgi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 tak samo duża limuzyna dobrze wygląda na 19" czy 20", :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 tak samo duża limuzyna dobrze wygląda na 19" czy 20", :cool: Nie TJ, nie na takich jak Twoje. Nie tylko rozmiar się liczy. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuśma Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 tak samo duża limuzyna dobrze wygląda na 19" czy 20", :cool: wielkość nie idzie w parze z wyglądem felg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Nie specjalnie sie przejmuje Waszym zdaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 i dobrze, bo to twoje auto i masz prawo miec w nim paskudne kola Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 rzymu, to są hamulce i koła z Spec C RA-R, myślisz że będą montowane do seryjnych '08? To samo chciałem napisać. A co do samego STI - bo mówimy tu tylko o STI, nie o MY'08 ogólnie - coraz bardziej przekonuję się do wyglądu tego wozu. Natomiast jest inny problem: ja wciąż prawie się w nim nie widzę. A to dlatego, że: - z SI Drive i tak nie będę korzystał, bo będzie stale ustawione na sport sharp. A więc na cholerę mi ono - na filmiku z testów WRX vs. Mazda 3 wykazano, że subarowskie VDC jest jeszcze mocno niedopracowane - przyciemnianych szyb nie potrzebuję - halogenów p-mgielnych zresztą też (z moich obserwacji włączane są zazwyczaj na siłę, żeby kierowcy wozów w nie wyposażonych wiedzieli, że wydane pieniądze poszły na coś "przydatnego" ) - ani uruchamiania przyciskiem Ok, są pozytywy: - fotele Recaro - większe koła - poprawione DCCD Ale też nie słychać nic o innych ważnych rzeczach: - skrzynia DSG-like - osiągi - pakiety a'la GT340/360/400 - i to takie objęte gwarancją, a nie robione - ok, profesjonalnie - ale prywatnie (w pewnej znanej nam firmie, na częściach z innej znanej nam firmy ) Dlatego patrząc na tę listę wciąż zastanawiam się, czy jest wystarczająco dużo plusów dodatnich w stosunku do plusów ujemnych, żeby się zaraz przesiadać do MY'08... ...a już przede wszystkim, by zmuszać się do odnajdywania plusów w STI MY'08,, typu guziczek 'start' zamiast od razu kupić X, co do którego nie ma wątpliwości, że będzie wywalone w kosmos i w którym nacisk położono na rzeczy ważne, typu skrzynia DSG, AWC/AYC, a jeszcze pewnie będą do niego objęte gwarancją pakiety mocowe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 No właśnie, może ktoś wytłumaczy dlaczego w Polsce jest jakaś fobia przed dużymi kołami :?: sam tego nie rozumiem. Na dzien dzisiejszy 18" robi sie juz zwyklym rozmiarem i nie robi takiego wrazenia jak z 5 lat temu. Zreszta co to za roznica w profilu 45 na 17" czy 40 na 18" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Zreszta co to za roznica w profilu 45 na 17" czy 40 na 18" Powiem Ci, że jest. Ganiając po np. Wrocku i jego torowiskach Foresterem na wyższym profilu, a Accordem na niższym, wolę ten pierwszy. Mniej zwracasz uwagę na niedoskonałości :roll: nawierzchni. Warszawa od tych problemów jest chyba wolna.... :razz: , jak mniemam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 a jeszcze pewnie będą do niego objęte gwarancją pakiety mocowe . Raczej mało prawdopodobne żeby coś takiego wypuściło Mitsubishi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Niestety jest problem z krzywieniem się felg na polskich drogach. Ja nigdy nie pokrzywilem, a na STi mialem 18" PFF7, teraz na Evo tez mam 18". Jezdzilem po Polsce samochodami z 20" i nigdy nic nie pokrzywilem. Wiec to chyba glownie zalezy od tego jak sie jezdzi. Nie napadac 200km/h na krawezniki i dziury, a wtedy nic sie nie pognie. No chyba ze korzystamy tanich felg z USA/wloch, to wtedy moga sie pogiac same z siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Najbardziej w STI '08 bawi mnie SI-Drive i VDC. Kompletnie nie rozumiem po co te urzadzenia w tego typu samochodzie? Zakrawa to co najmniej watkiem "Impreza WRX spec.L (czytaj LPG)". P.S. Rozszerzenie dla spec.C w Niemczech -? spec.CNG ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 wtedy moga sie pogiac same z siebie. Od słońca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 michal, rozumiesz doskonale tylko sięnie przyznajesz. To jest auto dla kogos innego niż poprzednie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 michal, rozumiesz doskonale tylko sięnie przyznajesz. To jest auto dla kogos innego niż poprzednie. No dobra rozumiem, ale wtedy nasuwa sie logiczny wniosek: STI jest nie dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 michal, nie tylko Tobie sie nasuwa. Ale wypowiem się ostatecznie jak się przejadę STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Zaaaraz... VDC w STI?! :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Ja w ogole stary jestem, bo najlepiej czuje sie w samochodach typu: RS4, M3, S5 czy C63. RS4 mnie wkurza niewylaczalnym esp, ale cala reszta jest mega, tylko ze nie daja tyle fanu w upalaniu co STI/EVO. Ale do jazdy kazdego dnia zdecydowanie przyjemniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się