Skocz do zawartości

Subaru Impreza STI 2008


rzymu

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie, może ktoś wytłumaczy dlaczego w Polsce jest jakaś fobia przed dużymi kołami :?:

bo drogi mamy (jeszcze) do d**y, to raz, bo im cieńsza warstewka gumy na tych ogromniastych felgach tym smieszniej to wygląda, to dwa :twisted:

 

Czasem mam wrażenie że należę do bardzo nielicznej grupy ludzi którzy uważają że przesada W ŻADNĄ stronę nie jest dobra... Naprawdę Wam się podobają fury na 20" felach z oponami o profilu z grubsza 15?

 

EDIT: zachowanie w zakrętach to mi z grubsza martwym bykiem leży, bo nawet na 15" się rzadko zbliżam do limitu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ Naprawdę Wam się podobają fury na 20" felach z oponami o profilu z grubsza 15?

 

Zależy jaka fura, ale np.GT czy WRX dobrze wygląda na 18", tak samo duża limuzyna dobrze wygląda na 19" czy 20", a duży czarny SUV dobrze wygląda na 24"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ Naprawdę Wam się podobają fury na 20" felach z oponami o profilu z grubsza 15?

 

Zależy jaka fura, ale np.GT czy WRX dobrze wygląda na 18", tak samo duża limuzyna dobrze wygląda na 19" czy 20", a duży czarny SUV dobrze wygląda na 24"

 

Kolega ma sti 06 na felgach 18" prodrive i nie widzialem ladniejszych felg do tego auta. Gdyby nie cena tez bym takie kupil.

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=723&g2_serialNumber=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rzymu, to są hamulce i koła z Spec C RA-R, myślisz że będą montowane do seryjnych '08?

 

To samo chciałem napisać.

 

A co do samego STI - bo mówimy tu tylko o STI, nie o MY'08 ogólnie - coraz bardziej przekonuję się do wyglądu tego wozu. Natomiast jest inny problem: ja wciąż prawie się w nim nie widzę. A to dlatego, że:

- z SI Drive i tak nie będę korzystał, bo będzie stale ustawione na sport sharp. A więc na cholerę mi ono

- na filmiku z testów WRX vs. Mazda 3 wykazano, że subarowskie VDC jest jeszcze mocno niedopracowane

- przyciemnianych szyb nie potrzebuję

- halogenów p-mgielnych zresztą też (z moich obserwacji włączane są zazwyczaj na siłę, żeby kierowcy wozów w nie wyposażonych wiedzieli, że wydane pieniądze poszły na coś "przydatnego" :mrgreen:)

- ani uruchamiania przyciskiem

 

Ok, są pozytywy:

- fotele Recaro

- większe koła

- poprawione DCCD

 

Ale też nie słychać nic o innych ważnych rzeczach:

- skrzynia DSG-like

- osiągi

- pakiety a'la GT340/360/400 - i to takie objęte gwarancją, a nie robione - ok, profesjonalnie - ale prywatnie (w pewnej znanej nam firmie, na częściach z innej znanej nam firmy :mrgreen:)

 

Dlatego patrząc na tę listę wciąż zastanawiam się, czy jest wystarczająco dużo plusów dodatnich w stosunku do plusów ujemnych, żeby się zaraz przesiadać do MY'08...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...a już przede wszystkim, by zmuszać się do odnajdywania plusów w STI MY'08,, typu guziczek 'start' zamiast od razu kupić X, co do którego nie ma wątpliwości, że będzie wywalone w kosmos i w którym nacisk położono na rzeczy ważne, typu skrzynia DSG, AWC/AYC, a jeszcze pewnie będą do niego objęte gwarancją pakiety mocowe :twisted::mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, może ktoś wytłumaczy dlaczego w Polsce jest jakaś fobia przed dużymi kołami :?:

 

sam tego nie rozumiem. Na dzien dzisiejszy 18" robi sie juz zwyklym rozmiarem i nie robi takiego wrazenia jak z 5 lat temu. Zreszta co to za roznica w profilu 45 na 17" czy 40 na 18"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zreszta co to za roznica w profilu 45 na 17" czy 40 na 18"

Powiem Ci, że jest. Ganiając po np. Wrocku i jego torowiskach Foresterem na wyższym profilu, a Accordem na niższym, wolę ten pierwszy. Mniej zwracasz uwagę na niedoskonałości :roll: nawierzchni. Warszawa od tych problemów jest chyba wolna.... :razz: :mrgreen: , jak mniemam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jest problem z krzywieniem się felg na polskich drogach.

 

Ja nigdy nie pokrzywilem, a na STi mialem 18" PFF7, teraz na Evo tez mam 18". Jezdzilem po Polsce samochodami z 20" i nigdy nic nie pokrzywilem. Wiec to chyba glownie zalezy od tego jak sie jezdzi. Nie napadac 200km/h na krawezniki i dziury, a wtedy nic sie nie pognie. No chyba ze korzystamy tanich felg z USA/wloch, to wtedy moga sie pogiac same z siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...