Lanek Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Witam Zakupiłem wczoraj Impreze GT i czeka mnie wymiana oleju. Nie wiem co było lane wcześniej auto ma 170kkm, czy Motul 300V 20W60 będzie ok? Taki mi zaproponowali w Inter Carsie. Pytanie kolejne czy dławienie się auta pomiędzy 2-3 tys obr i czarne dymki z tyłu to może być objaw złych przewodów wys. nap. (tak stwierdzil mechanik...) Może ktoś już to przeżył. Jeden przewód faktycznie ma lekkie pęknięcia ale martwi mnie ten czarny dym...Nie występuje to cały czas, wczoraj przez cały dzień było ok. Dzisiaj raz na jakiś czas się przydławi. Szukałem w archiwum ale albo nie ma albo jestem ślepy...Będę wdzięczny za info. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 20W60 do GT? :shock: i to jeszcze przed zblizajaca sie zima? np. moja ma zalany 5W40, taki olej tez planuje i dalej stosowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
vibowit Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Oj.. z tym dławieniem i dymieniem to może być wiele przyczyn. Świece, przewody, przepływomierz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Lanek, sporo odpowiedzi znajdziesz tu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=106815 - w tym wątki dotyczące oleju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 No z tym olejem to mu nieźle w Intercarsie ktoś doradził :shock: to przez tą ciągłą rotację pracowników doradzają "leszcze" bez pojęcia :mad: W Gdańsku jak idę do IC to co tydzień ktoś nowy siedzi i nic nie wie-i to w takiej firmie :mad: Jak widoczne pęknięcia na przewodach wys.nap. to i tak trzeba wymienić, świece też wymień bo koszt nieduży a będziesz miał pewność. Jak objawy nie ustapią to trzeba obejrzeć rozdzielacz zapłonu czy nie ma przebić. Za jednym zamachem proponuję wymianę rozrządu i pozostałych płynów oraz podpiąć pod komputer, sprawdzić przepływomierz. Na początku przy kupnie auta (zwłaszcza GT-ka) niestety trzeba z reguły sporo zainwestować żeby auto było w pełni sprawne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lanek Posted September 19, 2007 Author Share Posted September 19, 2007 Przepływomierz nowy, rozrząd robiony, świece nowe, zostały mi tylko przewody... Kurka wodna wziąłbym i zalał tym olejem :mad: w sumie zamówiony ale zaraz dzwonie anulowac zamówienie. I jak tu ufac sprzedawcom... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukciosti Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Lanek, jeśli chodzi o Motula i nie tylko polecam z własnego doświadczenia kolegę Carfit. Nie musisz nigdzie jeździć, słuchać jakiś głupot na temat subaru... Dostajesz paczkę do domu i masz problem z głowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Panowie - naprawdę prosiłbym dyskusję na temat oleju prowadzić w odpowiednim wątku, pod groźbą pasków za dublowanie wątków w technicznym. Pozostałe sprawy - ok, mogą być tutaj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lanek Posted September 22, 2007 Author Share Posted September 22, 2007 No więc wymieniłem przewody na oryginał i myślałem że problem z głowy...Dopóki dzisiaj się nie wybrałem nad jezioro...przejechałem ok 25 km i znowu to samo, dławi się miedzy 2-3 tys i lekko dymi na czarno. Przez czwartek i piątek jeździłem po mieście i było ok. Zauważyłem, że jak pojeżdże dłużej to dopiero się to dzieje. Wystarczy 10 min przerwa, odpalam auto i znowu jest ok na jakieś 20 min jazdy. O co chodzi...?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted September 22, 2007 Share Posted September 22, 2007 Lanek, np. czujnik temperatury, najprościej podpiąć SSMa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lanek Posted September 24, 2007 Author Share Posted September 24, 2007 Dopiero wieczorem znajdą czas żeby mnie podłączyć, ale w jednym z serwisów usłyszałem, że może to być przyczyną złego paliwa. Tankuje 98 na Statoil a podobno to chłam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukciosti Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 Lanek, gdzie serwisujesz auto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lanek Posted September 24, 2007 Author Share Posted September 24, 2007 Będę serwisował u Piotrka Masicza, ma już kilka sztuk pod swoją opieką, ale on nie ma kompa do Subaru więc z diagnozą muszę lecieć do serwisu Subaru... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukciosti Posted September 24, 2007 Share Posted September 24, 2007 Nie musisz jechać do serwisu, :arrow: pw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lanek Posted September 24, 2007 Author Share Posted September 24, 2007 Temat opanowany! IC do wymiany, zreanimowalem go ile sie dalo zeby przejezdzic do wymiany ale auto zupelnie inaczej teraz jedzie. Do tej pory jezdzilem wolnossakiem:) Jakby ktoś miał do sprzedania lub wie kto sprzedaje dobry IC to proszę o kontakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vibowit Posted September 25, 2007 Share Posted September 25, 2007 Tutaj kolega sprzedaje IC: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=517011#517011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts