Skocz do zawartości

Nie zapala na ciepłym


Bergen

Rekomendowane odpowiedzi

Jakiś rok temu narzekałem tu, że Żaba nie zapala na zimnym silniku. Podaje paliwo, kręci rozrusznikiem, a iskry nie ma na dwóch-trzech cylindrach, zalewa je i koniec. Potem gaz to the metal i kręcenie tak długo, aż załapie po zalaniu. I tylko na zimnym - po kilkugodzinnym staniu. Zmieniłem kable, świece, zlutowałem złe połączenie przy module zapłonowym, wymieniłem crankshaft sensor i po którymś z tych zabiegów żabie przeszło.

 

Teraz sytuacja się powtarza, ale na ciepłym silniku - o ile na zimnym zapala od razu, tak tylko jak się silnik zagrzeje to występują ww. objawy - brak iskry i zalanie. Świece nówka sztuka, kable też. Crankshaft sensor czyściutki (camshaft sensora żaba nie posiada). Połączenia ok.

 

Any ideas, gents ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś rok temu narzekałem tu, że Żaba nie zapala na zimnym silniku. Podaje paliwo, kręci rozrusznikiem, a iskry nie ma na dwóch-trzech cylindrach, zalewa je i koniec. Potem gaz to the metal i kręcenie tak długo, aż załapie po zalaniu. I tylko na zimnym - po kilkugodzinnym staniu. Zmieniłem kable, świece, zlutowałem złe połączenie przy module zapłonowym, wymieniłem crankshaft sensor i po którymś z tych zabiegów żabie przeszło.

 

Teraz sytuacja się powtarza, ale na ciepłym silniku - o ile na zimnym zapala od razu, tak tylko jak się silnik zagrzeje to występują ww. objawy - brak iskry i zalanie. Świece nówka sztuka, kable też. Crankshaft sensor czyściutki (camshaft sensora żaba nie posiada). Połączenia ok.

 

Any ideas, gents ?

jaki model Subaru ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bergen,

Impreza 1.8. Zielona - co zapewne ma znaczenie.

 

O widzisz, oczywiście, że ma znaczenia. Mój też zielony :mrgreen:

 

A tak serio, jak robili w Twojej Zielonej Eminencji głowicę (a chyba nie dawno robili) to uszczelniacze zaworów, dotarcie gniazd, wszystko było zrobione ?

Jeżeli odpowiedź brzmi tak, to nie mam pomysłu ale i tak Cię lubię :wink:

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czujnik położenia wału. sorry nie doczytałem ze sprawdzałeś, moim zdaniem pożyczył bym od kogoś cewkę zapłonowa , i próbował na innej cewce. Na ciepłym wogóle nie ma iskry ? czy tylko na dwóch, trzech cylindrach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...