Bergen Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Jakiś rok temu narzekałem tu, że Żaba nie zapala na zimnym silniku. Podaje paliwo, kręci rozrusznikiem, a iskry nie ma na dwóch-trzech cylindrach, zalewa je i koniec. Potem gaz to the metal i kręcenie tak długo, aż załapie po zalaniu. I tylko na zimnym - po kilkugodzinnym staniu. Zmieniłem kable, świece, zlutowałem złe połączenie przy module zapłonowym, wymieniłem crankshaft sensor i po którymś z tych zabiegów żabie przeszło. Teraz sytuacja się powtarza, ale na ciepłym silniku - o ile na zimnym zapala od razu, tak tylko jak się silnik zagrzeje to występują ww. objawy - brak iskry i zalanie. Świece nówka sztuka, kable też. Crankshaft sensor czyściutki (camshaft sensora żaba nie posiada). Połączenia ok. Any ideas, gents ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Zawory do regulacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 19 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Przy hydraulicznych regulatorach luzu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Jakiś rok temu narzekałem tu, że Żaba nie zapala na zimnym silniku. Podaje paliwo, kręci rozrusznikiem, a iskry nie ma na dwóch-trzech cylindrach, zalewa je i koniec. Potem gaz to the metal i kręcenie tak długo, aż załapie po zalaniu. I tylko na zimnym - po kilkugodzinnym staniu. Zmieniłem kable, świece, zlutowałem złe połączenie przy module zapłonowym, wymieniłem crankshaft sensor i po którymś z tych zabiegów żabie przeszło. Teraz sytuacja się powtarza, ale na ciepłym silniku - o ile na zimnym zapala od razu, tak tylko jak się silnik zagrzeje to występują ww. objawy - brak iskry i zalanie. Świece nówka sztuka, kable też. Crankshaft sensor czyściutki (camshaft sensora żaba nie posiada). Połączenia ok. Any ideas, gents ? jaki model Subaru ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 21 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 jaki model Subaru ?? Impreza 1.8. Zielona - co zapewne ma znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Bergen, Impreza 1.8. Zielona - co zapewne ma znaczenie. O widzisz, oczywiście, że ma znaczenia. Mój też zielony A tak serio, jak robili w Twojej Zielonej Eminencji głowicę (a chyba nie dawno robili) to uszczelniacze zaworów, dotarcie gniazd, wszystko było zrobione ? Jeżeli odpowiedź brzmi tak, to nie mam pomysłu ale i tak Cię lubię :wink: Pozdrawiam Grzesiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 sprawdź czujnik położenia wału. sorry nie doczytałem ze sprawdzałeś, moim zdaniem pożyczył bym od kogoś cewkę zapłonowa , i próbował na innej cewce. Na ciepłym wogóle nie ma iskry ? czy tylko na dwóch, trzech cylindrach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek MTS Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 jak Carfit wyżej też obstawiam czujnik położenia wału albo cewka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bergen Opublikowano 22 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Nie ma iskry na dwóch - trzech cylindrach przy pierwszym kręceniu. Potem jest, ale co z tego, skoro jest zalany. Raczej nie cewka, bo jak już zapali, to pracuje równo, zapłony nie wypadają. Mam jeszcze stary crankshaft sensor, spróbuję podmienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi