Skocz do zawartości

Czy czas w okolicy 5,1-5,3 do 100km/h to normalne w GT MY99?


Kruk

Rekomendowane odpowiedzi

ALEX, u nas wystartujesz sobie zimniutkim autem ledwo rozgrzanym to go nie przegrzejesz na dlugosci proby...RACZEJ

 

 

 

Generalnie własnie na tym polega problem z silnikami 2.5 że na fabrycznym setupie (fabryczne auto ma system chłodzenia oleju!) temperatura oleju wędruje w kosmos, a woda stoi w miejscu, Evo z resztą maja podobnie tylko postępuje to tam wolniej dzięki duże chłodnicy oleju powietrze-olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gracowy napisał/a:

Mocny GT bez problemu zamyka budzik ale raczej nie polecam takich akcji, jak ktos nie ma dodatkowej chlodnicy oleju ....

 

 

Dodatkowej chłodnicy oleju? A ma jakąś nie dodatkową?

Ja nie mam wogóle chłodnicy oleju i na czujniku temperatury oleju dość trudno jest mi go porządnie zgrzać. Wiem że zaraz ktoś powie że słabo upalam albo coś w tym rodzaju ale to mnie nie przekona Jeździłem ostatnio kaszubskie OS-y przez ponad godzinkę i naprawdę ostro traktowałem auto i temp.oleju nie przekroczyła 110 st.

 

Czepiasz sie ziom :evil:

Czytaj ze zrozumieniem, chyba ze upalales kaszubskie OS-y z zamknietym budzikiem :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX, u nas wystartujesz sobie zimniutkim autem ledwo rozgrzanym to go nie przegrzejesz na dlugosci proby...RACZEJ

 

 

 

Generalnie własnie na tym polega problem z silnikami 2.5 że na fabrycznym setupie (fabryczne auto ma system chłodzenia oleju!) temperatura oleju wędruje w kosmos, a woda stoi w miejscu, Evo z resztą maja podobnie tylko postępuje to tam wolniej dzięki duże chłodnicy oleju powietrze-olej.

 

Aż dziwie sie dlaczego tak japońce to trochę głupio skonstruowali, dali bezsensowny wymiennik ciepła woda/olej, zamiast jak w SPEC C normalne wyjście z pod filtra na chłodnice oleju :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam a'propos początku wątku czy jak mam coś "dłubnięte" w aucie,że tak fajnie jeździ to czy czegoś nie zepsuję jak po zrobieniu wydechu przelotowego w Eltecu zestroję go w MapTeku? Bo jeżeli Prodrive grzebał w ECU to czy warto to ruszać? Żeby się nie okazało,że wydam kasę na wydech i nie-ASO i okaże się,że jeździ tak samo :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo jeżeli Prodrive grzebał w ECU to czy warto to ruszać? Żeby się nie okazało,że wydam kasę na wydech i nie-ASO i okaże się,że jeździ tak samo

Prodrive korzysta (z tego co pamiętam) z softu Ecutek'a i może się nawet okazać, że zapłacisz tylko za dodatkowe strojenie, bo Twój ECU ma już licencję Ecuteka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...