Azrael Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 ALEX, u nas wystartujesz sobie zimniutkim autem ledwo rozgrzanym to go nie przegrzejesz na dlugosci proby...RACZEJ Generalnie własnie na tym polega problem z silnikami 2.5 że na fabrycznym setupie (fabryczne auto ma system chłodzenia oleju!) temperatura oleju wędruje w kosmos, a woda stoi w miejscu, Evo z resztą maja podobnie tylko postępuje to tam wolniej dzięki duże chłodnicy oleju powietrze-olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Gracowy napisał/a:Mocny GT bez problemu zamyka budzik ale raczej nie polecam takich akcji, jak ktos nie ma dodatkowej chlodnicy oleju .... Dodatkowej chłodnicy oleju? A ma jakąś nie dodatkową? Ja nie mam wogóle chłodnicy oleju i na czujniku temperatury oleju dość trudno jest mi go porządnie zgrzać. Wiem że zaraz ktoś powie że słabo upalam albo coś w tym rodzaju ale to mnie nie przekona Jeździłem ostatnio kaszubskie OS-y przez ponad godzinkę i naprawdę ostro traktowałem auto i temp.oleju nie przekroczyła 110 st. Czepiasz sie ziom Czytaj ze zrozumieniem, chyba ze upalales kaszubskie OS-y z zamknietym budzikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 ALEX, u nas wystartujesz sobie zimniutkim autem ledwo rozgrzanym to go nie przegrzejesz na dlugosci proby...RACZEJ Generalnie własnie na tym polega problem z silnikami 2.5 że na fabrycznym setupie (fabryczne auto ma system chłodzenia oleju!) temperatura oleju wędruje w kosmos, a woda stoi w miejscu, Evo z resztą maja podobnie tylko postępuje to tam wolniej dzięki duże chłodnicy oleju powietrze-olej. Aż dziwie sie dlaczego tak japońce to trochę głupio skonstruowali, dali bezsensowny wymiennik ciepła woda/olej, zamiast jak w SPEC C normalne wyjście z pod filtra na chłodnice oleju :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasztan Opublikowano 26 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2007 Wymiennik ciepła woda/olej początkowo podgrzewa olej do właściwej temperatury pracy, w cywilnych samochodach to jest sensowne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Tak się zastanawiam a'propos początku wątku czy jak mam coś "dłubnięte" w aucie,że tak fajnie jeździ to czy czegoś nie zepsuję jak po zrobieniu wydechu przelotowego w Eltecu zestroję go w MapTeku? Bo jeżeli Prodrive grzebał w ECU to czy warto to ruszać? Żeby się nie okazało,że wydam kasę na wydech i nie-ASO i okaże się,że jeździ tak samo :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Bo jeżeli Prodrive grzebał w ECU to czy warto to ruszać? Żeby się nie okazało,że wydam kasę na wydech i nie-ASO i okaże się,że jeździ tak samo Prodrive korzysta (z tego co pamiętam) z softu Ecutek'a i może się nawet okazać, że zapłacisz tylko za dodatkowe strojenie, bo Twój ECU ma już licencję Ecuteka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się