ALEX Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Alex, tutaj masz opis: http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=762 Dzięki! Chciałbym kiedyś zobaczyć jak to działa w praktyce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Będę miał ze sobą w Tychach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue76 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Alex, znalazlem jeszcze jeden, dosyc wyczerpujacy opis: http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=38379 Zreszta i tak zobaczysz w Tychach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Alex, znalazlem jeszcze jeden, dosyc wyczerpujacy opis: http://www.streetracing.p...pic.php?t=38379 Dzięki Blue !!! Fajowy sprzęt. Moim zdaniem każda szanująca się szkoła jazdy powinna mieć takie urządzenie !!! Zreszta i tak zobaczysz w Tychach O ile dotrę... nawet tylko jako widz. Na 100% auta nie uda się zestroić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Odświerzając wątek. Jakie wyszło przyspieszenie w Imprezie nie-ASO..do 100, do 150, do 200? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 ALEX, tej na prostą czy tej na zakręty? Tej na zakręty 4.8 lub mmniej do 100, jakies 12 do 200, coś koło 20 sek do V-maks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Tej na zakręty 4.8 lub mmniej do 100 Myslalem, że jeszcze lepiej.... Szczerze powiedziawszy teraz dopiero porownam sobie " jakies 12 do 200, coś koło 20 sek do V-maks " z innymi potworami, bo nigdy to mnie nie interesowalo.P.S.V max = ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Myslalem, że jeszcze lepiej.... Wbrew pozorom ciężko jest zejść niżej - po prostu mieli kołami na starcie. P.S.V max = ??? OK 250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 OK 250 To skrzynia RA. Tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 ALEX, tak, i krótsze przełożenie głowne, za to więsze koła trochę, no i limiter wyszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Azrael, A na seryjnej skrzyni mocny GTek jaką może osiągnąć maksymalną prędkość? Czy to prawda, że kombi trochę wyższą od sedana? (podobno ma trochę lepszy współczynnik oporu powietrza) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Był gdzieś na Forum dokładny opis modyfikacji nie-ASO? Dziwnie brzmi ....."modyfikacji" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 A na seryjnej skrzyni mocny GTek jaką może osiągnąć maksymalną prędkość? Ja na równym odcinku w 4 facetów rozpędzilem się do 260/km licznikowych Auto seria (podobno podręcone cisnienie do 1 bar), porzedni właściciel SIP, poprzedni uzytkownik Krzysztof H. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 Był gdzieś na Forum dokładny opis modyfikacji nie-ASO? Dziwnie brzmi ....."modyfikacji" Tu trochę było: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... ht=impreza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2007 hogi, Każde mocne Subaru jakie znam jedzie do limitera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Azrael, A na seryjnej skrzyni mocny GTek jaką może osiągnąć maksymalną prędkość? Czy to prawda, że kombi trochę wyższą od sedana? (podobno ma trochę lepszy współczynnik oporu powietrza) afaik nie... dane katalogowe seryjnego GT'eka sa takie, ze sedan o 0.2 s szybciej sie rozpedza do setki, zas Vmax sedana jest chyba o jakies 2 km/h wieksza :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Mocny GT bez problemu zamyka budzik ale raczej nie polecam takich akcji, jak ktos nie ma dodatkowej chlodnicy oleju .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 A jakie czasy 0-100 w przybliżeniu osiąga gtek nie poddany redukcji masy o mocy a) 300km b)350km c)400km :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 kashmere, 0-100 to kiepskie kryterium. 400KM może w pewnych warunkach być gorszy niż 300KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Mocny GT bez problemu zamyka budzik ale raczej nie polecam takich akcji, jak ktos nie ma dodatkowej chlodnicy oleju .... Dodatkowej chłodnicy oleju? A ma jakąś nie dodatkową? Ja nie mam wogóle chłodnicy oleju i na czujniku temperatury oleju dość trudno jest mi go porządnie zgrzać. Wiem że zaraz ktoś powie że słabo upalam albo coś w tym rodzaju ale to mnie nie przekona :wink: Jeździłem ostatnio kaszubskie OS-y przez ponad godzinkę i naprawdę ostro traktowałem auto i temp.oleju nie przekroczyła 110 st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 No własnie. Czy istnieje jakaś zależność między temp. oleju a temp wody. Czy niebezpieczny wzrost temp. oleju nie podnosi temp. wody? Niestety nadal czekam na czujnik temp. oleju i mogę tylko analizować programowo temp. wody. Przy większych prędkościach temp. wody spada i czy może zaistnieć sytuacja, że temp oleju = >130 stopni a woda ma tylko np. 84 stopnie? Oczywiście dotyczy to auta ze sprawnym układem chłodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Termostat i wentylator trzymają stałą temp. w ukł.chlodzenia więc trudno powiedzieć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Termostat i wentylator trzymają stałą temp. w ukł.chlodzenia więc trudno powiedzieć... Ale przy pewnej temperaturze oleju (jakiej) widać znaki, że system chłodzenia nie wydala. Pytanie, przy jakiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 czy może zaistnieć sytuacja, że temp oleju = >130 stopni a woda ma tylko np. 84 stopnie? Tak oczywiscie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Tak oczywiscie czekalem na Ciebie Dokładny opis sytuacji, proszę ? (cały czas rozważam start GTkiem w Waszej Imprezie, a nie mam nadal chłodnicy i wskażnika temp. oleju :sad: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się