Skocz do zawartości

Czy czas w okolicy 5,1-5,3 do 100km/h to normalne w GT MY99?


Kruk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

G-Techu

 

a to nie jest tak, ze G-Tech oszukuje i tak naprawde nie jest miarodajny? Pozatym, (nie wiem marcin@ pewno lepiej powie), ale zeby zaleznosc przysp od mocy porownywac, to trzebaby sie zebrac w jednym miejscu, tak zeby warunki atmo byly takie same, przyczepnosc etc. Nie wspomne, ze kazdy ma inne opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G-Tech jest dostępny prawie dla każdego i daje jakiś tam pogląd, Driftbox raczej dla nielicznych...porównywałem wyniki z obu i nie ma duzych różnic więc myślę że G-Tech nie jest taki zły. Co warunków, opon, itd. to racja niestety...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, zacytuję Ci coś:

 

 

Największe modyfikacje przeszedł jednak silnik. Moc nie uległa wprawdzie zmianie, jednak jest dostępna o 400 obrotów niżej, a krzywa przebiegu momentu obrotowego stała się teraz bardziej płaska. I tak, oficjalne dane mówią o:

 

* Maksymalna moc: 211KM@5600rpm

* Maksymalny moment obrotowy: 290Nm@4000rpm

* Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,4s (ale patrz niżej...)

 

Jakie zmiany? Stopień sprężania podniesiony do 9.7:1 co zmniejsza efekty "turbodziury". Pokryte molibdenem (mały współczynnik tarcia) tłoki. Ulepszone chłodzenie głowic. Zmieniona elektronika silnika. Zmieniony dolot do turbiny i wyprostowany jego wylot. Większy intercooler. Mniejsza turbina (szybsze "wkręcanie"). Maksymalne ciśnienie doładowania podniesione do 9kPa (13.05psi). Wyciszenie wydechu.

 

Performance Car wziął Imprezę MY97 na testy i...

 

* 0-100 km/h: 5.1 s

* 0-160 km/h: 13.56 s

* 400 metrów: 13.72 s @161 km/h.

 

Ten sam model wpadł w ręce Tiffa Needela z BBC Top Gear i dał z siebie:

 

* 0-100 km/h: 5.3 s

* 0-160 km/h: 14.5 s

* 400 metrów: 13.9 s @159 km/h.

 

Potwierdziła się zatem teoria o delikatnym zaniżaniu oficjalnych osi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Performance Car wziął Imprezę MY97 na testy i...

 

* 0-100 km/h: 5.1 s

* 0-160 km/h: 13.56 s

* 400 metrów: 13.72 s @161 km/h.

 

Ten sam model wpadł w ręce Tiffa Needela z BBC Top Gear i dał z siebie:

 

* 0-100 km/h: 5.3 s

* 0-160 km/h: 14.5 s

* 400 metrów: 13.9 s @159 km/h.

no tak, posiadzacze GT'ekow/WRX'ow, popatrzywszy na takie wyniki, "daja czadu", i potem sie dziwia, dlaczego te skrzynie ciagle im padaja :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy to w takim razie tyle,że albo mam zdrowiutkiego GT-ka,szybszego niż większość innych,które nie są już takie zdrowe, albo że mój jest po prostu mocniejszy po modyfikacjach w Prodrivie i nie jest już taki zdrowy, bo nadwyżkowe KM uciekły i moc spadła do zdrowej serii :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kruk, te dane odnosnie przyspieszaen sa jak dla mnie mocno na wyrost , bo jak by mnie patrzec to o wiele szybsze np: evo 5/6 ma ok. 5 sek a w jezdzie miedzy tymi autami jest prawie przepasc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to bedziemy mogli w miare latwo

porownac gdzie kto zyskuje, a gdzie traci podczas przejazdu

wielkie rzeczy, powiem Ci to bez tej całej techniki.

Ty zyskujesz tam gdzie się skręca, mocniejsi gdzie się przyspiesza :twisted:

Też mi filozowia :razz:

puenta jest taka, że jak będziesz tak przyspieszać jak skręcasz to Cie przestaną zapraszać, ot co :!: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...