citan Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 wg. mnie większym złem jest LPG...ja nie obraziłbym się na Audi TDI Quattro Moja impreza jest zagazowana. Zgadzam się z Tobą - gaz jest gorszym rozwiązaniem niż diesel - dlatego, że nie instaluje się seryjnie silników napędzanych LPG, tylko przerabia benzynowe. Po prostu, oceniłem sytuację jako opłacalną. Chodzi ogólnie o to, że benzyna na LPG (pomimo wad samego LPG) zachowuje się jednak inaczej. Ale to temat na inny wątek (którego chyba nie mamy zamiaru kontynuować? ). Obiecuję, GTka nie zagazuję. Bardzo jestem ciekaw diesla subaru - jak będzie bulgotał a nie klekotał, to może zacznę inaczej na to patrzeć. Na audi quattro też bym się nie obraził. Nie miałem okazji przejchać się quattro, ale słyszałem jedną pewną i bardzo pozytywną ocenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 (...) Na audi quattro też bym się nie obraził. Nie miałem okazji przejchać się quattro, ale słyszałem jedną pewną i bardzo pozytywną ocenę. to chyba wlasnie dlatego w nie bylo porownania do quattro (mam to na mysli to real one, a nie tamte szmaldex'owe ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Generalizowanie, że diesle to zło jest nieporozumieniem. No chyba, że mówimy o rodzinie silników rodem z VW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Generalizowanie, że diesle to zło jest nieporozumieniem. Dyskusja zmierza w zupełnie nowym, nieznanym kierunku. To o dieslu to tylko moje własne, prywatne, nie poparte żadnymi dowodami, osobiste zdanie. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Generalizowanie, że diesle to zło jest nieporozumieniem. No chyba, że mówimy o rodzinie silników rodem z VW. hmmm...a zawsze wydawało mi się, że dyszle z VAG to najlepsza opcja w dyszlowym świecie.Myliłem się?? FUKS, Ty tak na poważnie. Jaka alternatywa dla VW??Psujacy ford??D4D?Honda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Honda? Szkoda tylko, że tak szerokiej (mocniejszej) gamy nie posiadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Nie zrozumiałeś mnie chyba dobrze... Komentuję takie dokumentowanie na siłę, dlaczego kupno subaru jest bardzo racjonalne. Bo bezpieczeństwo, trwałość itp. I szukanie, dlaczego jednak jest obiektywnie lepsze od tej Oktawii. Pamiętacie temat wątku? Większość nie dopuszcza myśli, że wynik testu jest właściwy. A ja twierdzę, że obiektywnie może być właściwy dla jakichś 90 % ludzi. Ale gdybym ja miał wybrać, wybrałbym Forestera. Absolutnie subiektywnie i nie szukając argumentów dlaczego. Bo tak i już. A teraz wracając do tematu wątku i Twojego ostatniego zdania. Dokonałeś chyba drobnej nadinterpretacji pewnej ilości wypowiedzi na forum. Nie uważami się za doświadczonego kierowce, ale czy znalazłeś się kiedyś w mocno zacieśniającym zakręcie, jadąc ze zbyt dużą prędkością (bo nie było widać, nie było znaku, jechałeś nierozważnie, nieważne)? Ja kilka razy tak. Jeżeli pomimo tego nie widzisz różnicy w napędach, to faktycznie "po co przepłacać". Co do zasady racja. Ale z forum wieje przeświadczenie, że Subaru w zakręcie jest niezniszczalne itp. Ktoś młody się nakręci, kupi i się rozbije na drugim zakręcie. 1. Nie wiem, i nikt inny pewnie też czy zamiast AWD nie były lepszy w tej sytuacji ESP? 2. Czy czymś innym jechałbyś tak szybko? To jak jeździsz zależy bezpośrednio od tego czym jeździsz i co o tym czym jeździsz sądzisz. Czyli w Twoim zakręcie pewnie maluchem byś jechał 60, kiepską ośką 90, a że jedziesz SUBARU AWD to sobie pozwalasz na więcej. Prowokujesz sytuacje. Margines jest mniej więcej taki sam dla danego kierowcy, tylko kierowcy (zależnie od świadomości i umiejętności) mają różne marginesy. A przeświadczenie o niezawodności napędu/samochodu powodują raczej zmniejszanie tego marginesu. Dlatego wydaje mi się, że akurat rodzaj napędu nie powoduje spadku wypadkowości Subaru. Obiektywnie możliwości napędu dają Ci możliwość pokonania trasy o nieistotne w życiu codziennym kilka % (pomijam przepisy), za co dopłacasz dużo godząc sie na gorsze wysposażenie auta itp. Stąd twierdzę, że zakupy są nieracjonalne. Subiektywnie te kilka km/h więcej w zakręcie to wielka frajda i o to w tym chodzi. Płacisz przede wszystkim za fun, za samopoczucie itp, a nie za możliwość przemieszczania się, którą zapewni czasami znacznie lepiej wiele innych aut (w ogromnej większości wypadków). Nie twierdzę, że jestem racjonalny. Ale przyznaję, że wybieram subaru bo CHCĘ, a nie z 42 przyczyn obiektywnych. Dlatego wynik tego testu jest dla mnie nieistotny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzech Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 I jeszcze, Mam niezaturbioną imprezę 2.0 i nie wkurza mnie, tak samo jak nie wkurzałaby mnie wersja 1.5l. Klekoty mogą mi kopać ile wlezie, nie mam z tym najmniejszych problemów - to podobno kwestia genów a nie litrażu silnika. Geny znaczy znakomite, ale nie o to chodzi. Sam jeżdzę 90 konnym autem i żyję, choć nie twierdzę, że mnie to satysfakcjonuje. Chodzi o ideologię i skąd inąd popularne obecnie przeświadczenie, że Ci co myślą inaczej są w błędzie. Jakie larum na forum było jak się pokazała Impreza 1,5 l. Koniec niszowości subaru. Dla kogo to itp. A to biznes jest i tyle. To samo z dieslem, w traktorach owszem ale samochodach? Diesel to zło, ale to jest moja opinia, nie oczekuj merytorycznych argumentów. Po prostu pamiętam 1. jazdę dieslem. Też nie jestem fanem diesli, ale nie kwestionuję sensu ich istnienia. Nie każdy potrzebuje 7k rpm, dźwięku, spalania Tak na prawdę to nie lubię tylko gazu, choć i to głównie przez źle wyregulowane rupiecie smrodzące w korkach. Z ekonomią nie dyskutuję. Każdy płaci za co chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 kumpel wlasnie odebral octavke taka podniesiona na zawiasie, calkiem fajnie jak na stan naszych drog szkoda ze do imprezy nie mozna kupic takich wyzszych sprezyn... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 szkoda ze do imprezy nie mozna kupic takich wyzszych sprezyn... zawsze mozna podlozyc pod OEM'owe sprezyny podkladki z gumy, i bedzie git! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 kumpel wlasnie odebral octavke taka podniesiona na zawiasie, calkiem fajnie jak na stan naszych drog szkoda ze do imprezy nie mozna kupic takich wyzszych sprezyn... Impreza OBK była, jest... A zawias szutrowy nie wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się