TomekEl Posted September 16, 2007 Share Posted September 16, 2007 W zwiazku z tym, ze mojemy forkowi niedlugo stuknie 3kkm zaczynam sie przymierzac do wymiany oleju i tlumika. I tu prosze o rade bo po przeczytaniu archiwum decyzja nie jest oczywista co zalozyc. Po dlugiej wewnetrznej walce ze swoim sumieniem zalozenia sa nastepujace, utrata gwarancji nie wchodzi w gre wiec wyklucza to turboback'a pozostaje albo catback albo koncowy. W GT mialem turboback'a SS i bylo pieknie ale jednak w trasie troche meczace. Forek jest raczej rodzinny wiec musi byc ciszej. Co polecacie? - koncowy H&S?, - H&S catback?, - SS koncowy dedykowany do Forestera?, - SS catback?, - koncowy SS przelotowy przeznaczony do WRX wiec trzeba przespawac mocowania - moze inna kombinacje. Pomozcie ludzie bo sam juz nie wiem :?: :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gracowy Posted September 16, 2007 Share Posted September 16, 2007 Ziom jedz do Janka z kwas metu i powiedz co chcesz uzyskac Zrobi mega profesjonalnie zapeweniam ! :wink: Grac Link to comment Share on other sites More sharing options...
huzar105 Posted September 16, 2007 Share Posted September 16, 2007 W technicznym jest wątek o tłumikach spróbuj tam, może coś znajdziesz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest go4est Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Witam TomekEI ! Jakbym widzial swoj post. Mam te samo auto, ten sam przebieg i ten sam dylemat. Pewnie jeszcze okaże sie, ze wybiorę to samo rozwiązanie ... :wink: Będę śledził ten wątek ... A propo zmian w Forysiu, zamarzyl mi sie spojler przedni na dole oraz spoiler tylny nad klapą bagażnika, czyli wersja ala model 2008. Sportowy griil 'sti' juz mam :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOREŚ Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 ja mam juz ten dylemat za sobą ,cały wydech wymieniony ,ale sa dwa problemy, pierwszy hałas zdecydowanie wiekszy w trakcie jazdy,do tego stopnia,że kupiłem drugi samochód(cichy) na dłuższe trasy,drugi problem to obowiazkowe przeprogramowanie ECU (za wysoka temp. spalin),czy jak to tam się nazywa, nie ma wzrostu mocy po wymianie ,może moment wiekszy ale trzeba hamowni aby to spr. wymianę polecam bo subiektywnie warczący samochód jest dużo szybszy i ludzie uciekają jak słyszą za sobą ten hałas, no i jeszcze jaedna rzecz CE zapala się co jakiś czas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Witek Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 Ja do Foresia z turbo spróbował duetu el-tec (wydech) + nie-ASO. Niestety problemem dla niektórych jest utrata gwarancji. Zresztą SIP poza zaakceptowanymi przez siebie tłumikami nie uznaje innych. Przynajmniej tak jakiś czas temu było z Imprezami i bojami o SuperSprinty i Devile... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekEl Posted September 17, 2007 Author Share Posted September 17, 2007 W zasadzie decyzje juz podjalem. Zmieniam tyko koncowy reszty nie ruszam ze wzgledu na gwarancje i mozliwosc swiecenia sie CE. Wybor padl na SS z linka. Ma ktos jakies doswiadczenie z tym przelotem, bedzie glosno :?: link: http://www.supersprint.com/prodotti/960444.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Witek Posted September 17, 2007 Share Posted September 17, 2007 TomekEl, przed zakupem upewnij się jeszcze jak to z tą gwarancją będzie, po zmianie samego końcowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekEl Posted September 18, 2007 Author Share Posted September 18, 2007 Juz sie dowiadywalem, nie ma problemu z gwarancja po wymianie samego koncowego :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voldemort Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 Offtop: TomekEl ..:: Profi ::.. Auto: SUBARU FORESTER 2.5 XT Posty: 666 Skąd: W-wa Ontop: Zmieniaj śmiało Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekEl Posted September 18, 2007 Author Share Posted September 18, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOREŚ Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 SS KOŃCOWY NA ZDJĘCIU TO TYLKO DO SPORTU TAK JAK NAPISENE NA STRONIE SS, JA MAM TEN CO WYSTEPUJE W DWÓCH KOLORACH I JEST GŁOŚNO JAK CHOLERA NA DŁUŻSZĄ METE, CZEMU UWAŻASZ ,ŻE STRACISZ GWARANCJE PRZY WYMIANIE WYDECHU ,ZACHOWAJ STARY I W RAZIE CZEGO ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Witek Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 FOREŚ, rzeczywiście musi być strasznie głośny skoro nawet na forum krzyczysz. :wink: Mnie to trochę dziwi, że po zmianie samej końcówki jest jakoś uciążliwie głośno. Może nie lubisz dźwięku silnika? :wink: Juz sie dowiadywalem, nie ma problemu z gwarancja po wymianie samego koncowego :smile: To dobrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
huzar105 Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 link: http://www.supersprint.com/prodotti/960444.jpg Zamiast tego przelotu założysz kawałek rury będzie to samo tylko dużo taniej :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest go4est Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 W zasadzie decyzje juz podjalem. Zmieniam tyko koncowy reszty nie ruszam ze wzgledu na gwarancje i mozliwosc swiecenia sie CE. Wybor padl na SS z linka. Ma ktos jakies doswiadczenie z tym przelotem, bedzie glosno :?: link: http://www.supersprint.com/prodotti/960444.jpg Witaj TomekEI ! Uprzedziłeś mnie :-) Skoro już jesteś 'szybszy w decyzji' to daj znac jak jest z halasem i czy slyszalny jest rezonans (czyli nasilenie dzwięku przy pewnej prędkości). Ciekawy jestem ile to Cie kosztowalo? Czy to prawda, ze jest to wydatek rzedu 1000PLN? Pozdrawiam, Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekEl Posted September 18, 2007 Author Share Posted September 18, 2007 SS KOŃCOWY NA ZDJĘCIU TO TYLKO DO SPORTU TAK JAK NAPISENE NA STRONIE SS, JA MAM TEN CO WYSTEPUJE W DWÓCH KOLORACH I JEST GŁOŚNO JAK CHOLERA NA DŁUŻSZĄ METE, CZEMU UWAŻASZ ,ŻE STRACISZ GWARANCJE PRZY WYMIANIE WYDECHU ,ZACHOWAJ STARY I W RAZIE CZEGO ..... na stronie SS jest to tlumik do STI 06 i jest oznaczony zielona gwiazdka czyli Fits to the OEM catalytic converter a nie for racing use only. masz wymieniony sam koncowy i jest glosno? gwarancje strace botak uwaza SIP :grin: Zamiast tego przelotu założysz kawałek rury będzie to samo tylko dużo taniej to prawda ale nie bedzie to rura SS :grin: Ciekawy jestem ile to Cie kosztowalo? Czy to prawda, ze jest to wydatek rzedu 1000PLN? jeszcze nie kupilem ale kosztuje okolo 1800 pln, jak go zaloze to dam znac jak brzmi, chociaz po tym co napisal FOREŚ, i jezeli jest to prawda to wole zalozyc koncowy tlumik SS dedykowany do Forestera. chociaz wydaje mi sie to malo prawdopodobne zeby bylo glosno, podobno przy zmianie samego koncowego na dedykowany jest ciszej niz w serii. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vert Posted September 18, 2007 Share Posted September 18, 2007 panowie.generalnie supersprint jest ...cichy.zadajcie sobie bytanie.po co zmieniacie wydech.chcecie fajnie brzmiec? ok.ale to wtedy polecam dla kawiorow devila lub H&S dla pasztetow ultera.mowie o back pipie ev back pipa plus srodkowy wtedy fajnie brzmi. jesli naprawde chcecie poczuc roznice w momencie obrotowym polecam wylacznie zmiane calego wydechu.tlumik koncowy gowno tu da.devil komplet ok.4000pln dla hardkorowcow.ale pelen lans i radio won za okno bo zaglusza piekny dzwiek.ja sam wczesniej mialem supersprinta po calosci.gites majonez i spoko do wloch na narty z 10 miesiecznym dzieciakiem daje rade(taki wydech dla emerytow z ambicjami) H&S cichszy od devila ale w calosci z precutem daje po uszach zdrowo. caly wydech supersprinta to wydatek ok.5600pln. dla bidokow polecam ultera ktory jest porownywalny dzwiekowo do H&Sa tyle ze bardziej basowy duuuuuuzo tanszy. a pisze to bo sprawdzilem to wszystko na wlasnej skorze. sam mam devila i uwazam ze to jedyny sluszn wybor.(dziecko spi najlepiej przy tym wydechu) PS.jesli wymienisz sama backpipe w foresterze na SS bedziesz wsciekly poniewaz nie bedzie zadnej roznicy.ani w dzwieku ani w momencie.gwarantuje ci to... jezeli myslisz o samej koncowce to wylacznie H&S a i podroz z dzieciakiem na mazury nie bedzie meczaca Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomekEl Posted September 18, 2007 Author Share Posted September 18, 2007 vert, dzieki za konkretna odpowiedz, a juz witalem sie z SS :grin: a tu H&S sie kroi. H&S w sunhouse czy jakies inne zrodlo :?: wymieniam tylko backbox ewentualnie centerpipe ale decyzje podejme dopiero po montazu backbox'a. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vert Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 vert, dzieki za konkretna odpowiedz, a juz witalem sie z SS :grin: a tu H&S sie kroi. H&S w sunhouse czy jakies inne zrodlo :?: wymieniam tylko backbox ewentualnie centerpipe ale decyzje podejme dopiero po montazu backbox'a. sunhaus.zdecydowanie najlepsze ceny.zacznij od backpipy bedziesz zadowolony gwarantuje :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOREŚ Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 mam kpl. wydech ss i zgadzam się z przedmówcą, że wymiana samego tłumika to bzdura,jeśli dźwięk wzrośnie to zabawa na 1- 2 miesiące później to tylko lekka uciążliwość i tak będziecie zastanawiać się nad dalszymi zmianami. Zmiana całego wydech to otwarcie do dalszych modyfikacji silnika i zdecydowanego poprawienia osiągów.A dobry wydech i super osiągi to pełen sukces. Naprawde co wam daje gwarancja,ciekawe czy ktoś miał usuwaną poważna usterkę w tym samochodzie w ciągu 36 miesięcy?Mój ma rok zmiany i serwis patrzy na to przychylnie.Zastanawiam się teraz nad dużą turbiną i IC i mocą 320-350Km.Teraz mam 270Km i 400Nm.W firmie na M. twierdzą,że każdy z tych samochodów po przejechaniu 5-8 tys. powinien być na nowo zestojony co zdecydowanie poprawia pracę silnika.Każdy samochód jest różny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Witek Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 FOREŚ, hamulce zmieniałeś? Nie prościej było kupić WRXa kombi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vert Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 FOREŚ, hamulce zmieniałeś? Nie prościej było kupić WRXa kombi? wiesz ale fores ma dodatkowo to ze jest wyzszy i jednak bagaznik ze wzgledu na wysokosc auta wiekszy no i forek ma harakter jakis.wrx kombi to tak jak kiedys jetta czyli golf z duza dupa. :wink: no hamulce....niestety tez do bani Link to comment Share on other sites More sharing options...
raju Posted September 20, 2007 Share Posted September 20, 2007 backbox SS tzw. racing silencer, daje fantastyczny efekt dźwiękowy w silnikach turbo, sprawdza się również w silnikach wolnossących :smile: Tak jak napisał Vert, jak SS, to zdecydowanie kompletny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now