carfit Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Mam takie nurtujące mnie od dawna pytanie, po co stosuje sie podwójne zaciski hamulcowe tzn jeden z przodu tarczy drugi z tyłu, w samochodach typu Ferrari, DB9 na tylnych kołach ? I dlaczego na tylnych. W Maybachu moge to zrozumieć bo ma na przodze, ale na tyle? nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Hamulec postojowy? :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Hamulec postojowy? :razz: hm, możliwe , w sumie na to nie wpadłem :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Jaguar S type R tez tak ma - drugi zacisk to reczny. (my za to mamy tarczo-bebny albo bebno-tarcze ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 A hamulec górski kiedy wprowadzą? (zamiast 3 zacisku by dali kasę na biedne dzieciaki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom669 Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 a znasz prędkość maksymalną na wstecznym ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 tom669, ja głupol nie pomyślałem właśnie o wstecznym. Niechaj twój ród 13 lat w szczęściu i miodzie kąpać się ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 carfit, ręczny oczywiscie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 tak samo Audica R8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 A nie prościej i taniej niż podwójne zaciski jest hydrauliczny ręczny na pojedynczych zaciskach tak jak w autach rajdowych na przykład? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 A nie prościej i taniej niż podwójne zaciski jest hydrauliczny ręczny na pojedynczych zaciskach tak jak w autach rajdowych na przykład? DB9 czy Ferrari czy też R8 nie są projektowane przez księgowych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Oczywiście,że nie ale takie podwójne zaciski to duża masa i to nieresorowana do tego a oni na wagę to już mocno patrzą bo mała waga=szybciej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Kruk, na hydraulice nie zaparkujesz i nie uzyskasz homologacji/przeglądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 No to teraz już wszystko jasne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 Nawet jedno auto produkowane w Polsce ma taki układ hamulca postojowego. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi