Jabar Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Jakie sa alternatywy do fabrycznych amortyzatorow (przod i tyl) - co prawda jeszcze nie stukaja (bardzo) ale czas rozpoczac poszukiwania, ewentualnie jaki zestaw ze sprezynami (najlepiej bez obnizania auta) - zalezy mi na nie pogarszaniu (drastycznym ) komfortu jazdu. czy np. zestaw czerwonych sprezyn sygnowanych STI + jakies amortyzatory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=482456#482456 Poleciłbym to, co Marcin@, ale nawet on nie ma pewności, czy to się może udać, a wątek się póki co urwał :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Jabar, to dobre pytanie - ja na razie mam komfort, bo mam gwarancję, ale ona za lekko ponad rok się skończy i trzeba będzie pomyśleć nad niestukającymi zamiennikami . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 no i widze ze cisza w drugim watku (swoja droga mozna by przekleic bo jakos nieudolnie szukalem i niepotrzebnie zalozylem dodatkowy temat), Czy przerabial ktos B6 albo pochodną? Cos nie chce mi sie wierzyc ze wszyscy jezdza albo na serii albo na wypasionych Teinach Ohlinsach etc. w MY06. trzeba będzie pomyśleć nad niestukającymi zamiennikami . myslalem ze nad Evo X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Czy przerabial ktos B6 albo pochodną? Cos nie chce mi sie wierzyc ze wszyscy jezdza albo na serii albo na wypasionych Teinach Ohlinsach etc. w MY06. Jabar - problem jest tak stary, jak "new age impreza" (od MY'01 - bug eye), a więc ktoś już na pewno przerabiał ten temat po skończonej gwarancji i nie jeździ na Ohlinsie/Teinie. Nie traćmy nadziei 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Na seryjne sprężyny najlepszy Bilstein B6 - przerabiać można go dowolnie i regenerować. Poza tym jest bardzo odporny na polskie drogi. Oto znawcy tematu - firma "Zerkopol" http://www.bilstein.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Na seryjne sprężyny najlepszy Bilstein B6 - przerabiać można go dowolnie i regenerować. Poza tym jest bardzo odporny na polskie drogi. Taaa... Już widzę Przemqa jeżdżącego na regenerowanych amortyzatorach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Nie regenerowanych tylko jest taka możliwość - w autach rajdowych też się je regeneruje i zmienia nastawy - jest to profesjonalny sprzęt i tzw."regenerowanym" nie ma nic wspólnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 owoc666, Jak Solberg moze to chyba Przemeq też? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 owoc666, Jak Solberg moze to chyba Przemeq też? A co to za pasztet z tego Solberga..? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 11 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Solberga..? a kto to wogole jest ten Solberg ze on obok naszego Moda wystepuje w tym watku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi